تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

پلیس راه: ۲۰ هزار خودرو از ورودی های گیلان بازگردانده شدند

کد خبر: ۲۸۹۴۸
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از زمان اجرای طرح ممنوعت تردد از ساعت ۱۲ بیست و چهارم مرداد ماه ۲۰ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای مبداء شان بازگردانده شدند. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از زمان اجرای طرح ممنوعت تردد از ساعت ۱۲ بیست و چهارم مرداد ماه ۲۰ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای مبداء شان بازگردانده شدند.

سرهنگ جاور صفاری اظهار داشت: همچنین طی این مدت ؛ حدود پنج هزار خودرویی که به صورت غیر مجاز وارد استان شده بودند ، اعمال قانون و جریمه یک میلیون تومانی و بازگردانده شده اند.
وی با اشاره به اتمام مهلت ۴۸ ساعته مسافران برای ترک استان به شهرشان طی دو روز قبل افزود: از زمان پایان این مهلت ، پلیس در صورت مشاهده خودروهای پلاک غیر بومی در استان آنها را اعمال قانون و برای بازگشت هدایت می کند.

وی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی پلیس و همکاری مردم ، طی سه روز گذشته ترافیک راههای استان عادی و روان بوده و حضور مسافران را نیز در راههای استان نداریم .
سرهنگ صفاری در خاتمه سخنانش ؛ از شهروندان استان نیز خواست تا در چنین شرایط کرونایی برای حفظ سلامتی خود و دیگران قوانین و دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل و دقیق رعایت و از ترددهای بی مورد خودداری کنند.

بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه پنجم شهریور ماه منع تردد بین استانی در سراسر کشور و همه جاده ها اجرا و همه مجوزهای صادر شده برای تردد لغو خواهد شد.

افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دو برابر و حتما اخذ خواهد شد.

گیلان از نخستین استان های درگیر شیوع کرونا بود.
براساس آخرین آماری که روز گذشته منتشر شده است طی ۲۴ ساعت ، ۵۸۳ بیمار کووید- ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر برسد. ۳۹ هزار و ۱۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ نیز طی همین مدت در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۳۸۰ نفر از آنها بستری شدند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز