تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

تشریح نحوه اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۰

کد خبر: ۲۸۹۸۱
معاون وظیفه عمومی خراسان رضوی از اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۰ در دو روز و از سه شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار خبر داد.

سرهنگ سیدمحسن شجاعی، با اعلام این خبر بیان کرد : با توجه به تداوم و تشدید همه‌گیری بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، نحوه اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه به شرح متن زیر است:

۱- اعزام مشمولان در شهریورماه در دو روز و از سه شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار برابراطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان خواهد بود.

۲- مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه ۱۴۰۰ که از مشهد به خدمت اعزام می شوند بایستی در تاریخ تعیین شده در برگه اعزام به خدمت به آدرس مشهد- پایانه مسافربری، جایگاه ۱۰ مراجعه تا به خدمت اعزام شوند و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند.

۳- از طریق رسانه های محلی به مشمولان اطلاع رسانی می‌شود تا قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن ها و... را رعایت کنند. وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و اقلام بهداشتی مورد نیاز شامل(ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده سطوح و دست‌ها) و... را به همراه داشته باشند. خانواده‌ها از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری کنند.

۴- به مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع‌رسانی شده تا موادغذایی خشک بین‌راهی همراه داشته باشند.

۵- برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده و در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نمی‌باشد؛ بنابراین به مشمولان ابلاغ؛ اصل مدارک موردنیاز( برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند.

۶-مشمولانی که تمایل دارند شخصا به مرکز آموزش تعیین شده مراجعه کنند می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به مرکز آموزش تعیین شده معرفی کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : خدمت سربازی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز