تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

مرگ بیمار کرونایی هنگام فرار از بیمارستانی در بوشهر

کد خبر: ۲۹۰۵۹
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: اقدام به فرار بیمار 33 ساله مبتلا به کرونا از پنجره این مرکز آموزشی منجر به مرگ وی شد.

به گزارش ایرنا، دکتر عاطفه اسفندیاری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان شهدای خلیج فارس تحت معاینه و درمان بود، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و بامداد امروز اقدام به فرار از طریق پنجره کرد.

وی ادامه داد: "همکاران من در این مرکز درمانی بلافاصله پس از حادثه بر بالین وی حاضر شده و اقدام به احیا بیمار کردند، اما به علت ضربه مغزی و جراحت‌های وارد شده، بیمار جان داد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: پرونده بیمار مربوط از سوی مقام‌های قضایی و انتظامی در دست بررسی است و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: در این شرایط سخت بیماری، در صورتی که افراد به کرونا مبتلا شدند باید به موقع زیر نظر پزشک مربوطه اقدام‌های درمانی لازم را انجام دهند.

اسفندیاری افزود: تشخیص و درمان بیماری در روزهای ابتدایی راحت‌تر بوده و کادر درمان تا بدست آوردن سلامتی کامل مبتلایان در کنار بیماران خواهند ماند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کرونا بیمارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز