تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

دریافت هزینه کاربران توئیتر برای نشر مطالب منحصر به فرد

توئیتر ویژگی Super Follows را رونمایی می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد ماهانه تا ۹.۹۹ دلار از دنبال کنندگان خود هزینه بگیرند.
کد خبر: ۲۹۸۴۱
ویژگی Super Follows در برخی از حساب‌های کاربران ایالات متحده و کانادا که از نسخه iOS توئیتر استفاده می‌کنند، در دسترس قرار گرفته است. 

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، توئیتر ویژگی Super Follows را رونمایی می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد ماهانه تا ۹.۹۹ دلار از دنبال کنندگان خود هزینه بگیرند. در فوریه امسال توئیتر اعلام کرد، ویژگی Super Follow به زودی قابل دسترس خواهد بود و پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام این ویژگی راه اندازی شد. افزودن این ویژگی جدید به این شبکه اجتماعی بخشی از برنامه شرکت برای افزایش جریان درآمدی خود است.

کاربرد آپشن Super Follows
ویژگی Super Follows در توئیتر به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای اشتراک مطالب منحصر به فرد به صورت ماهانه، هزینه‌ای را از دنبال کنندگان دریافت کند. در حال حاضر، این قابلیت فقط برای کاربرانی که در ایالات متحده و کانادا از نسخه iOS توئیتر استفاده می‌کنند و در برخی از حساب‌ها فعال است، اما این شرکت می‌گوید که این ویژگی در هفته‌های آینده در دسترس کاربران مناطق دیگر نیز قرار خواهد گرفت.

شبکه اجتماعی توئیتر چه قیمتی را برای اشتراک Super Follow در نظر گرفته است؟

حساب‌های واجد شرایط می‌توانند قیمت اشتراک Super Follow را تعیین کنند و این شبکه اجتماعی سه گزینه را ارائه می‌دهد؛ ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار در ماه. سپس ایجادکنندگان می‌توانند برخی از توئیت‌ها را برای مشترکان علامت گذاری کنند در حالی که آن‌ها بدون پرداخت هزینه می‌توانند توئیت‌های معمولی را دنبال کنند.

برای تمایز مشترکان از یکدیگر، مشترکان که پول پرداخت خواهند کرد با نشان ویژه Super Follower مشخص می‌شوند. توئیتر می‌گوید این نماد در پاسخ‌ها نشان داده می‌شود و توانایی کاربران را برای تعامل مستقیم با حساب‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، بالا می‌برد. این مورد در گزینه‌های کسب درآمد در نوار کناری برنامه موجود است. از شرایط استفاده از این ویژگی جدید این است که کاربر باید در ایالات متحده باشد و بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده و حداقل ۲۵ توئیت در یک ماه گذشته داشته باشد.

توجه داشته باشید که ویژگی Super Follows برای همه در دسترس نیست و کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند باید برنامه‌ای را ثبت کرده و به لیست انتظار بپیوندند. امسال توئیتر سرویس اشتراک Scroll را خریداری کرد که تجربه خواندن اخبار بدون آگهی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و پیش از آن نیز سرویس خبرنامه Revue را تصاحب کرده بود.

همچنین شرکت توئیتر اعلام کرده است که برای راحتی کاربران و جلوگیری از ارسال محتوای نامناسب ویژگی جدیدی به نام Safety Mode را ارائه کرده که حساب‌های کاربری که پیام‌های آزاردهنده ارسال می‌کنند به مدت یک هفته بلاک و مسدود خواهند شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : توئیتر
ارسال نظر

آخرین اخبار روز