تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

۸۰ درصد زندانیان کشور واکسینه شدند

کد خبر: ۳۰۰۴۹
پایگاه خبری معاصر _ حاج‌محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها طی بازدیدی سرزده از زندان مرکزی گنبد کاووس، بصورت رودررو با مددجویان این مرکز دیدار و به گفتگو نشست.

حاج‌محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

وی در حاشیه این بازدید شبانه که چندساعت به طول انجامید، در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین گفت: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم برخی زندانیان آسایش یک شهر را برهم زده اند و برخی از آن‌ها را خانواده هایشان نیز نگهداری نمی‌کنند. به همین خاطر می‌گوئیم زندانبانان گاهی مهربانتر از پدر و مادر آن‌ها هستند.

وی افزود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدت‌های زندانبانان که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی کرده اند، کمرنگ کند.

حاج محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست که البته گاهی ما در برخی پارلمان‌های دنیا که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری‌های خیره کننده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شان بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می‌دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : زندان واکسن کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز