تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

ارسال پیام متنی بدون تایپ کردن در واتساپ

به لطف پشتیبانی پیشرفته تشخیص صدا که کاربران در گوشی‌های اندرویدی و سیستم عامل iOS دارند، ارسال پیام‌های پیام‌رسان واتساپ بدون تایپ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۳۰۱۵۷
به گزارش سیتنا و به نقل از گجت تی وی، دستیار گوگل از سال ۲۰۱۵ این امکان را به شما می‌دهد که پیام‌های WhatsApp را با استفاده از صدای خود ارسال کنید. در سال ۲۰۱۶، اپل نیز دستیار خود یعنی Siri را به برنامه‌های پیام رسانی شخص ثالث اضافه کرد که توسط واتساپ بلافاصله پس از انتشار رسمی iOS ۱۰ مورد استفاده قرار گرفت.

نحوه ارسال پیام‌های WhatsApp بدون تایپ در اندروید:

قبل از شروع مراحل، مطمئن شوید که از جدیدترین نسخه واتساپ استفاده می‌کنید. همچنین باید آخرین نسخه دستیار گوگل را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. می‌توانید بروزرسانی‌های آن‌ها را از Google Play دریافت کنید.

با ضربه زدن روی عکس نمایه خود از گوشه سمت راست بالای دستیار گوگل به تنظیمات بروید و در قسمت نتایج شخصی، گزینه آن را فعال کنید.

برای فعال کردن دستیار صوتی، « Hey Google » یا   « OK Google »بگویید. اکنون، می‌توانید عبارت « Send a WhatsApp message to…» را با نام مخاطبی که می‌خواهید در WhatsApp به او پیام بدهید را بگویید.

اکنون دستیار گوگل از شما می‌خواهد پیامی را که می‌خواهید از طریق واتساپ ارسال کنید بگویید. باید آن را با صدای واضح پاسخ دهید. اکنون فقط باید بگویید« Okay, send it » تا اجازه دهید Google Assistant پیام شما را ارسال کند.

توجه به این نکته ضروری است که Google Assistant ممکن است برای ارسال پیام شما درخواست تأیید نکند و آن را مستقیماً به مخاطبی که قبلاً به آن پیام ارسال کرده‌اید، ارسال کند. همچنین باید دستیار گوگل را فعال کنید تا بدون باز کردن قفل تلفن خود، از آن برای ترجمه کامل در هندزفری استفاده کنید. با رفتن به تنظیمات صفحه قفل می‌توانید این کار را انجام دهید.

نحوه ارسال پیام‌های واتساپ بدون تایپ در iOS:  

در ادامه مراحلی را که باید برای ارسال پیام‌های واتساپ بدون تایپ در iOS انجام دهید را به شما میگوییم.

به تنظیمات> Siri & Search بروید و سپس " « Listen for Hey Siri » را روشن کنید.

پایین بروید و روی WhatsApp ضربه بزنید و سپس Use with Ask Siri را فعال کنید تا فعال شود.

اکنون می‌توانید بگویید« Hey Siri! Send a WhatsApp message to…» ”و سپس نام مخاطبی که می‌خواهید به آن پیام دهید را بگویید.

سیری از شما می‌پرسد که می‌خواهید چه چیزی را ارسال کنید. سپس می‌توانید پیامی را که می‌خواهید به مخاطب ارسال کنید به دستیار اعلام کنید. اکنون، پیش نمایش روی صفحه آیفون شما با پیام شما ظاهر می‌شود. سیری نیز آن را برای شما می‌خواند. سیری از شما می‌پرسد آیا آماده ارسال پیام هستید. اگر مشکلی نیست، می‌توانید بله را بگویید تا پیام خود را از طریق WhatsApp به مخاطب خود ارسال کنید.

اگر برای اولین بار از طریق دستورات صوتی خود در دستگاه iOS به WhatsApp دسترسی پیدا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود به Siri اجازه دهید به داده‌های WhatsApp شما دسترسی پیدا کند. البته گاهی اوقات، سیری با واتساپ به درستی کار نمی‌کند و با خطا مواجه می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی اخبار معاصر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : واتساپ
ارسال نظر

آخرین اخبار روز