تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

ساداتی: تسریع در انتخاب شهردار اولویت اصلی شوراهای اسلامی است

کد خبر: ۳۰۲۱۶
فرماندار شمیرانات تاکید کرد: پروزه ها و کارهای مردم در شهرداری ها معطل مانده و شوراهای اسلامی شهرها در انتخاب شهرداران تسریع کنند.

 به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، سید مهدی ساداتی در دیدار با روسای شوراهای اسلامی و سرپرستان شهرداری های اوشان فشم میگون ، شمشک دربند سر و لواسان اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر ها در انتخاب شهردار منسجم تر عمل کنند  تا پروزه ها و مطالبات مردم بر زمین معطل نماند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات تاکید کرد: امروز زمان کارهای جهادی در توسعه شهر هاست و نباید زمان خدمت را که بسیار گرانمایه و ارزشمند است را به راحتی از بین برد. تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های مدیریت شهری است که شهرداران با بررسی کارشناسی و برنامه ریزی مناسب به انها همت گمارد.

فرماندار شمیرانات براز کرد: شوراهای اسلامی ضمن سرعت بخشیدن در انتخابت شهردار، استقلال شوراها را باید اولویت قرار داده و از پذیرفتن سفارش افراد ذی نفوذ به جد خودداری کنند. انتخاب شهردار حق مسلم و قانونی شوراهای اسلامی شهر هاست .

ساداتی با بیان اینکه مردم همیشه حامی مدیران خدمتگزار می باشند، گفت:شوراهای اسلامی برای انتخاب کرسی مدیریت شهری فری را انتخاب کنند که علاوه بر تخصص ، تعهد و پاسخگویی به مطالبات مردم از ظرفیت جوانان نیز بهره ببردو خدمتگزار بی منت برای مردم باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : شمیرانات
ارسال نظر

آخرین اخبار روز