تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

جدیدترین آمار کرونا در جهان

هند نیز با آمار بیش از ۳۳.۱ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۰.۹ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.
کد خبر: ۳۰۲۸۷
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۲۳ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۴۷۰ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۶۱۰ هزار و ۳۱۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری نیز تأیید شده است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایسنا، همچنین ۱۹۹ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۹۳۴ نفر از مبتلایان به کووید - ۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۴۱.۳ میلیون مبتلا و بیش از ۶۷۱ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۳۳.۱ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۰.۹ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است. همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۵۸۴ هزار و هند با بیش از ۴۴۱ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (پنجشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

جدیدترین آمار کرونا در جهان
انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز