تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

رییس جمهوری وارد بیرجند شد

کد خبر: ۳۰۳۶۵
 رییس جمهوری در ادامه سفر به استان خراسان جنوبی روز جمعه وارد بیرجند مرکز استان شد. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

رییس جمهوری که صبح جمعه به صورت سرزده از طریق فرودگاه طبس وارد خراسان جنوبی شد بعد از حضور در امامزاده حسین ابن موسی الکاظم (ع) طبس، دیدار با مردم این شهر و بازدید هوایی از معادن زغالسنگ طبس، این شهرستان را به مقصد بیرجند ترک کرد و بعد از ظهر امروز وارد بیرجند شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) بدو ورود به فرودگاه طبس از سوی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت.

وزیران کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس دفتر رئیس جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهوری، آیت الله رئیسی را در سومین سفر استانی همراهی می‌کنند.

رییس جمهوری در نخستین برنامه این سفر در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس با مردم این شهرستان دیدار کرد. بازدید از معدن زغالسنگ پروده طبس از دیگر برنامه‌های آیت الله رئیسی در سفر به شهرستان طبس بود که بعد از این بازدید، وی در جمع کارگران معدن حاضر شد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

حضور در نشست شورای اداری استان، دیدار با نخبگان و بازدید از برخی مناطق از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : رییس جمهور بیرجند
ارسال نظر

آخرین اخبار روز