تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

گزارش عملکرد اداره کل سلامت منتشر شد

کد خبر: ۳۰۴۹۷
زینب نصیری از ارائه گزارش عملکرد اداره کل سلامت در دوره مدیریت شهری پنجم خبر داد و افزود: مستند سازی اقدامات اداره کل سلامت، گامی مهم برای مدیریت دانش و انتقال تجارب به مدیران و کارشناسان آینده است. در همین راستا تلاش کردیم تا تمامی اقدامات سلامت محور شهرداری تهران طی سال های گذشته را بصورت مکتوب و طبقه بندی شده منتشر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر، زینب نصیری رئیس اداره کل سلامت شهرداری تهران درباره ارائه این گزارش ها گفت: توجه به سلامت اجتماعی یکی از موضوعات مهم برای اداره کل سلامت در این دوره بوده است و در راستای توجه به این موضوع ، کانون سالمندان، کانون معلولان و کانون دیابت را تقویت کردیم، که همگی در محور ایجاد سلامت اجتماعی هستند.

رئیس اداره کل سلامت شهرداری تهران در ادامه گفت: یکی از الویت های ما ، ارتقای سواد سلامت شهروندان بود که تا کنون توانستیم طرح هایی را  برای ارتقای سلامت شهروندان ایجاد کنیم، طرح «شهر دوستدار سالمند»  یکی از همین طرح ها بوده است.

او درباره اقدامات شاخص اداره کل سلامت گفت: در یکی از این گزارش ها با نام «فرهنگ شهر»  اقدامات شاخص اداره کل سلامت را عنوان کردیم.که مجموعا ۳۱ پروژه شاخص وجود داشته است.
زینب نصیری در ادامه توضیح داد: در بخشی از این گزارش ها حوزه ایی  با نام «مستند نگاری»وجود دارد که هدف آن بازگو کردن تاریخچه ایجاد این کانون ها  هستند.

او تشریح کرد: از تاسیس این کانون ها ۸ الی  ۱۰سال میگذرد، اما تا کنون گزارشی مبنی بر هدف از ایجاد این کانون ها ارائه نشده بود ، همچنین برای تدوین چنین «مستند نگاری» با مدیران سابق حوزه سلامت شهری مصاحبه شده است که میتوان گفت این گزارش، گزارشی تکمیلی است.

زینب نصیری درباره ساختار اداره کل سلامت شهرداری تهران گفت: این اداره کل از ابتدابه گونه ای اصولی بنا شده و در هر دوره مدیریتی جدید سعی شده تا ساختار گذشته تکمیل شود. ما در این دوره سعی کردیم نهادی را  ایجادکنیم تا پروژه های ایجاد شده موقت نباشند و بتوان از این طرح ها در دوره مدیریتی جدید نیز استفاده شود.

زینب نصیری در پایان گفت: متخصصان حوزه سلامت میتوانند با مراجعه به سایت اداره کل سلامت شهرداری تهران به آدرس   salamat.tehran.ir  یا farhangi.tehran.ir/report این مجموعه گزارشات را مطالعه کنند. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : ادراره کل سلامت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز