تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

ستاره سابق پرسپوليسي‌ها تحت تعقيب پليس بين الملل

کد خبر: ۳۰۵۰۹
اخبار معاصر _ نام پيام صادقيان هم در ليست اعلان قرمز قرار گرفته و در صورت دستگيري به پليس ايران تحويل داده خواهد شد.

ستاره سابق پرسپوليسي ها تحت تعقيب پليس بين الملل است.

ميلاد حاتم‌ آبادي فراهاني معروف به ميلاد حاتمي که به قول امروزي ها يکي از شاخ هاي مجازي است، چند وقتي است از سوي پليس بازداشت شده و در ايران به سر مي برد.

ميلاد حاتمي که در ترکيه حضور داشت، بعد از اينکه در ساعت قرنطينه با خودروي پليس از خودش فيلم گرفت و آژير پليس را به صدا درآورد و اين کليپ را در صفحه شخصي خود منتشر کرد، با واکنش پليس مواجه و در نهايت دستگير شد.
ميلاد حاتمي جزو کساني بود که در ليست "اعلان قرمز" قرار داشت و بعد از دستگير شدن از سوي پليس ترکيه، به پليس بين الملل تحويل و پليس بين الملل هم او را به پليس ايران تحويل داد.

توضيح: کساني که در ليست اعلان قرمز قرار مي گيرند، در هر نقطه اي از جهان دستگير شوند، از سوي پليس بين الملل به پليس کشور مربوطه تحويل داده مي شوند. به همين خاطر هم ميلاد حاتمي بعد از دستگيري به پليس ايران سپرده شد.

شب گذشته بالاخره بخشي از اعترافات ميلاد حاتمي از طريق بخش خبري شبکه دو سيما پخش شد. ميلاد حاتمي شاخه هاي مختلفي را کشيد و افرادي را که در سايت هاي شرط بندي نقش داشتند معرفي کرد.

يکي از اين نفرات پيام صادقيان، ستاره سال هاي نه چندان دور فوتبال ايران بود که همه از او به عنوان يکي از پديده ها نام مي بردند. فعاليت سال هاي اخير پيام صادقيان باعث شد او به کلي فوتبال را کنار گذاشته و به تبليغ شرط بندي روي بياورد.

نکته جالب اينکه وقتي ميلاد حاتمي مي خواست نام صادقيان را بياورد، جملات زير را به زبان آورد:
 پيام صادقيان جزو کساني است که سايت مادر (سايت هايي که چند سايت ديگر را به عنوان زير شاخه دارند) دارد. از حضور او واقعا تعجب مي کنم چرا که هم فوتباليست بوده و هم موقعيت خيلي خوبي در ايران داشته و درآمد خيلي خوبي هم به دست مي آورد. تعجب کردم چطور جذب چنين شبکه اي شده است.

به هر حال در اين برنامه به صورت رسمي از سوي نهادهاي مربوطه اعلام شد پيام صادقيان هم تحت تعقيب قرار گرفته و جزو افرادي است که در ليست اعلان قرمز قرار دارند و در صورت دستگيري بلافاصله به پليس ايران تحويل داده مي شوند.
ميلاد حاتمي در برنامه اي که از شبکه دوم سيما روي آنتن رفت، از سعدالله اميرشقاقي و پسرش فرشيد به عنوان صاحبان اصلي قمارخانه هاي مجازي فارسي نام برد و نام پيام صادقيان را کنار ساشا سبحاني، پويان مختاري و ... به عنوان کساني که سايت شرط بندي دارند، آورد. نيروهاي امنيتي مدعي هستند اين افراد را زير ذره بين دارند و با توجه به قرار گرفتن نام اين اشخاص در ليست اعلان قرمز، آنها نيز مثل ميلاد حاتمي از سوي پليس بين الملل تحت تعقيب قرار گرفته اند و پس از دستگيري به ايران فرستاده مي شوند.

پيام صادقيان نمونه بارز استعدادهاي تلف شده در فوتبال ايران است. بازيکني که اوج گيري اش از ظهور يک جادوگر جديد و يک جانشين براي ستاره اي مثل علي کريمي خبر مي داد اما سلسله اتفاقات و اشتباهات باعث شد اين پديده فوتبال ايران حالا در ترکيه سايت شرط بندي اداره کند و طبق ادعاي نيروهاي امنيتي تحت تعقيب پليس بين الملل باشد.

منبع: ورزش سه
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز