تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

زائران کربلا به مرز‌های چهارگانه مراجعه نکنند

کد خبر: ۳۰۶۵۵
اخبار معاصر _ ایرنا نوشت: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به قوانین و مقررات مرزی کشور دوست و همسایه عراق، از هموطنان انتظار است که تحت هیچ شرایطی به مرز‌های چهارگانه مراجعه نداشته باشند، زیرا هیچ خدماتی در خصوص روادید و تردد زوار به هموطنان داده نمی‌شود.

سردار احمدعلی گودرزی در یک برنامه رادیویی افزود: هموطنان اخبار مربوط به اربعین را از منابع رسمی و موثق رسانه ملی و خبرگزاری‌ها و رادیو اربعین دریافت کنند و به هیچ وجه به شایعات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گوش نداده و مواظب باشند اسیر دام کلاهبردار‌ها در این خصوص نشوند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز امنیت مطلوبی بر مرز‌های ایران اسلامی حاکم است، و مرزبانان نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار در کنار مرزنشینان با تشدید نظارت و کنترل، از سرحدات کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

گودرزی افزود: مرزبانان نیروی انتظامی آخرین بدرقه کننده زائران و اولین استقبال کننده در هنگام ورود زائران به داخل کشور بودند و این برای مرزبانان توفیق بزرگی بود، یکی از موضوعات مهم در مراسم اربعین روابط حسنه ایران با کشور عراق و همچنین ایجاد بستر‌های لازم برای تسهیل تردد زائران در کشور عراق بود که در سال‌های گذشته قبل از بیماری منحوس کرونا این مهم بخوبی دیده می‌شد.

سردار گودرزی افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و محدودیت‌های پیش آمده در تردد زوار حسینی از طریق مرز‌های زمینی، این توفیق از مرزبانان نیروی انتظامی سلب شده است.

رئیس پلیس مرزبانی ناجا گفت: امسال سفر‌های اربعین حسینی (ع) به صورت هوایی انجام می‌شود و همه مرز‌های چهارگانه زمینی بسته است و هیچ گونه خدمات در مرز‌های چهارگانه زمینی به زائران داده نمی‌شود.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کربلا اربعین
ارسال نظر

آخرین اخبار روز