تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

ثبت احول: برای درخواست صدور کارت ملی هوشمند مشکلی نداریم

کد خبر: ۳۰۶۶۰
رئیس اداره ثبت احول ورامین گفت: برای درخواست صدور کارت ملی هوشمند مشکلی نداریم، ولی در ارائه فیزیک آن با توجه به تحریم‌ها مشکلاتی وجود داشت که در حال حاضر دو شرکت ایرانی دانش بنیان بصورت آزمایشی کارت ها را صادر می کنند.

عباسعلی صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: در ورامین پنج نیروی اداری مشغول بکار هستند و در شهر پیشوا دو نیرو که نود درصد کارهای پیشوا توسط ورامین انجام می‌شود و متاسفانه سازمان ثبت احوال در دولت قبل به تعهدات خود بابت افزایش نیرو عمل نکرد و از این بابت دچار مشکل هستیم.

وی اظهار کرد: اطلاعات سببی و نسبی افراد بزودی در سامانه ای ایجاد خواهد شد و اطلاعات شخص بصورت طایفه ای به صورت درختواره ثبت خواهد شد که این کار طبق پیش بینی ها سه سال زمان خواهد برد.

صفاری با اشاره به طولانی شدن صورت کارت های هوشمند ملی بیان کرد: برای درخواست صدور کارت ملی هوشمند مشکلی نداریم ولی در ارائه فیزیک آن با توجه به تحریم ها مشکلاتی وجود داشت که در حال حاضر دو شرکت ایرانی دانش بنیان بصورت آزمایشی کارت ها را صادر می کنند.

وی وضعیت ازدواج نسبت به آمار طلاق را در شهرستان ورامین مطلوب ندانست و تصریح کرد: وضعیت موالید خوشبختانه در شهرستان رو به رشد است ، ولی متاسفانه آمار فوت ما با توجه به بیماری کرونا نسبت به سال های قبل، از حد نرمال بالاتر است.

رئیس اداره ثبت احول ورامین در پایان سخنان خود گفت: تنها اداره ای هستیم که پارکینگ ماشین نداریم و در این خصوص درخواست زمین برای ساخت اداره ای کامل را به فرمانداری داده ایم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کارت ملی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز