تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

نماینده مجلس: اگر مشکل آب سراوان حل نشود، ۲۰۰ هزار نفر مهاجرت خواهند کرد

فاضلی از وزیر آموزش و پرورش نیز درخواست کرد اگر قرار است اینترنت اینگونه باشد، وزیر بهداشت در جهت واکسیناسیون همکاری داشته باشد تا آموزش حضوری انجام گیرد.
کد خبر: ۳۰۷۲۱
کمبود اینترنت فریاد خوشایند بهترین های جامعه یعنی دانش آموزان و دانشجویان را به فلک رسانده و خود این فریاد، اینترنت شده است. امیدوارم که وزیر ارتباطات چاره جویی مفیدی را داشته باشد. 

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برای آب حوزه انتخابیه تدبیری اندیشیده نشود، طی ۲ سال جمعیت ۲۰۰ هزار نفری مجبور به مهاجرت خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایسنا، ملک فاضلی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در هشداری به وزیر نیرو گفت: اگر برای آب حوزه انتخابیه تدبیری اندیشیده نشود، طی ۲ سال، جمعیت ۲۰۰ هزار نفری مجبور به مهاجرت خواهند شد. همچنین گسترش و توسعه برق نیز ضروری است.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تقاضا دارم وضعیت راه های شهرستان که از نظر گسترش ۲۵ درصد است مورد توجه قرار گیرد، چون نیازمند گسترش راه ها هستیم. همچنین فرودگاه سراوان که به خوبی آماده شده است، حداقل دو پرواز تهران به سراوان به صورت ارتباطی با سایر شهرستان ها داشته باشد.

نماینده سراوان با اشاره به مشکل اینترنت در حوزه انتخابیه اش گفت: کمبود اینترنت فریاد خوشایند بهترین های جامعه یعنی دانش آموزان و دانشجویان را به فلک رسانده و خود این فریاد، اینترنت شده است. امیدوارم که وزیر ارتباطات چاره جویی مفیدی را داشته باشد.

فاضلی از وزیر آموزش و پرورش نیز درخواست کرد اگر قرار است اینترنت اینگونه باشد، وزیر بهداشت در جهت واکسیناسیون همکاری داشته باشد تا آموزش حضوری انجام گیرد.




انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز