تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

بازگشایی تدریجی مدارس از آبان با اولویت مدارس زیر۱۵۰ نفر/با موج ششم کرونا، آموزشها مجازی می‌شود

کد خبر: ۳۰۷۲۵
مدیرکل ارزیابی  عملکرد و شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت که با افزایش واکسیناسیون در آبان ماه و ایجاد امنیت بیشتر، با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت تدریجی،امکان آموزش در مدارس زیر۱۵۰نفر به صورت حضوری وجود خواهد داشت. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایسنا، محمدحسین کفراشی با اشاره به این که آموزش از اول مهر ماه در فضای شاد، آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در مناطق روستایی و عشایری که جمعیت کمتر است، تدریس به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل ارزیابی  عملکرد و شکایات وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: در مدارسی که جمعیت زیاد است با نظر شورای مدرسه و تصمیم مدیر نسبت به آموزش حضوری یا مجازی، تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به این که ۹۲درصد فرهنگیان  دوز اول  و بیش از ۷۰درصد هم دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: اولویت تزریق واکسن با همکاران فرهنگی است و درصورت انجام واکسیناسیون برای دانش آموزان این کار از مقاطع بالا آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت روبرو شدن با موج ششم شیوع کرونا، آموزش از طریق فضای مجازی ادامه خواهد یافت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل ارزیابی  عملکرد و شکایات با اشاره به این که آموزش و پرورش در تلاش است تا تجهیزات لازم نظیر گوشی و تبلت را برای بهره مندی از فضای آموزشی شاد در اختیار دانش آموزان فاقد تجهیزات آموزش الکترونیکی قرار دهد، افزود: وزارت آموزش و پرورش از اعضای شورای معاونان یک نفر را به عنوان معین انتخاب کرده است تا با حضور در استان ها پیگیر حل و رفع مشکلات باشد.

کفراشی در ادامه، برحفظ سلامت دانش آموزان تأکید کرد و گفت: اولویت اول آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان است.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بازگشایی مدارس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز