تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

دستگیری عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در اطراف تهران

کد خبر: ۳۱۲۰۲
اخبار معاصر - معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ واسب در یکی از دامداری های جنوب تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از این دامداری ۱۰ رأس اسب و یک رأس الاغ و یک لاشه اسب ذبح شده و ۵۰ کیلو گرم گوشت الاغ کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر مرادی گفت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص ذبح چند راس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی  یک از روستاهای  حاشیه شهر  تهران دریافت کردیم که با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران به آدرس  مذکور، اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: درحین ورود و در ابتدای کار متصدی این دامداری از ورود ماموران جلوگیری که با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی ، از این دامداری بازدید شد  که در بررسی های اولیه یک لاشه اسب و ۵۰ کیلو گوشت الاغ و همچنین ۱۰رأس اسب و یک رأس الاغ که برای ذبح به این مکان متقل شده بودند، کشف شد.

معان نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه در این رابطه متصدی این دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : الاغ اسب گوشت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز