تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

ایلنا: محرومیت مجیدی به زودی برطرف می‌شود

کد خبر: ۳۱۲۱۵
سرمربی تیم استقلال با محرومیتی مواجه شده که به زودی برطرف می‌شود و برای او مشکل ساز نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عصر امروز با حکم کمیته اخلاق فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران از هرگونه فعالیت ورزشی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

فرهاد مجیدی در حالی با این محرومیت مواجه شد که طی روزهای اخیر شایعات و حواشی عجیبی پیرامون اردوی این تیم در کشور امارات مطرح شده بود.

سرمربی تیم استقلال تهران که مدت زیادی است سکوت کرده و قرار هم بود در مورد مسائل این باشگاه صحبت کند، در آستانه پایان سکوتش با این حکم عجیب رو به رو شد که طبق گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی به دلیل حواشی شایعه شده، بود اما صحبت‌های قبلی او درمورد وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات موجب صدور چنین حکمی شده است.

بر اساس اطلاعات منابع ما، محرومیت مجیدی اگرچه غیرمنتظره و عجیب به نظر می‌رسد اما همانطور که محمد جواد آذری جهرمی اعلام کرد شکایتی از سوی او وجود نداشته و بر همین اساس طی روزهای آینده مشکل مجیدی برطرف می‌شود تا او مانند گذشته به فعالیتش بپردازد و مشکلی از این نظر نداشته باشد.

طبق اینکه حکم صادر شده به شایعات اخیر مربوط نمی‌شود، مجیدی بر اساس مصاحبه‌های قدیمی با محرومیت مواجه شده و از این روز با رضایتی که جهرمی اعلام کرده، محرومیت فعالیت مجیدی لغو می‌شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فرهاد مجیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز