تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

لژیونرها در دوبی به تیم ملی ایران ملحق می‌شوند

کد خبر: ۳۱۴۰۷
اخبار معاصر - تیم ملی ایران برای مصاف با امارات در پانزدهم مهر، زودتر راهی دوبی می‌شود و اکثر لژیونرها در همین کشور به کاروان تیم ملی ملحق خواهند شد. 

به گزارش ایسنا، تیم ملی در پنجره بازی‌های ملی که تا چند روز دیگر آغاز می‌شود، دو دیدار حساس در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل تیم‌های امارات و کره‌جنوبی به میدان می‌رود. تیم ملی در تاریخ پانزدهم مهر مهمان امارات است و در بیستم مهر در تهران از کره‌جنوبی پذیرایی می‌کند و در واقع در برابر دو تیم قدرتمند گروهش صف‌آرایی خواهد کرد.

مشکل ثابت تیم ملی در این دیدار، وجود تعداد زیادی بازیکن لژیونر است که به علت حضور در لیگ‌های اروپایی، فقط دو یا نهایتا سه روز قبل از بازی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند که به علت مسافت زیاد و تغییرات زمانی، یک روزی را به علت ریکاوری از دست می‌دهند و تمرین چندانی را زیر نظر اسکوچیچ برگزار نمی‌کنند.

در اردوهای قبلی هم مشخص شده که تیم ملی همیشه در بازی دوم خود در هر پنجره فیفا دی نسبت به بازی اول از هماهنگی و قدرت بیشتری برخوردار است چرا که معمولا ملی‌پوشان به علت مشکلی که گفته شد، نمی‌توانند تمرینات بیشتری را برای ایجاد هماهنگی برگزار کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری بازی در پانزدهم مهر و حضور برخی از ملی‌پوشان تا یازدهم همین ماه در جریان مسابقات باشگاهی، تیم ملی زودتر راهی دوبی امارات خواهد شد تا ملی‌پوشان از دوازدهم مهر خود را به کادرفنی معرفی کنند.

حضور زودهنگام در امارات و خودداری لژیونرها از سفر به ایران، باعث سهولت کار آن‌ها هم می‌شود چرا که اکثر کشورها پرواز مستقیم به ایران ندارند ولی بازیکنان می‌توانند به راحتی و با یک مسیر پروای خود را به امارات برسانند که متحمل خستگی و صرف زمان کمتری شوند.

در نتیجه اغلب لژیونرها فقط روزهای سیزدهم و چهاردهم مهر را برای برگزاری تمرین در کنار سایر لژیونرها خواهند داشت تا آماده دیدار و نبرد حساس با امارات شوند. با این حال تیم ملی اردوی کوتاهی را در تهران و با حضور بازیکنان لیگ برتری خواهد داشت و چند روزی را بدون حضور لژیونرها به تمرین می پردازد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ برای دیدار با عراق در قطر هم به علت ضرورت آشنایی با شرایط آب و هوایی این کشور، چهار روز زودتر راهی دوحه شده بودند و احتمالا برای این دیدار، تیم ملی از یازدهم وارد دوبی امارات شود.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : ورزش دوبی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز