تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در مهاباد

به مناسبت هفته گردشگری، نمایشگاه آثار صنایع دستی و گردشگری هنرمندان مهابادی صبح امروز در فلکه مادر این شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۱۶۲۱
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد،  رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهاباد گفت: این نمایشگاه به همت انجمن ادبی "دیالوگ" و با همکاری اداره میراث فرهنگی در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شده است.

ایوب حاجی‌زاده با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه، افزود: شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت‌های منطقه، معرفی بانوان کارآفرین و صنایع دستی و مشاغل خانگی از جمله اهداف این نمایشگاه است.

 وی در ادامه به محصولات عرضه شده در این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدات گلیم، بافتنی‌های سنتی، قلاب بافی، بافته‌های داری، مصنوعات چوبی از جمله مشبک، منبت و معرق چوب و همچنین مجسمه‌های ساخته شده از چوب با موضوعات مردم شناسی، چرم، نمد، سنگ‌های قیمتی، بدلی‌جات و سوغات برای فروش گذاشته شده است.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد، فعالیت این نمایشگاه برای بازدید عموم تا ۱۲ مهرماه در فلکه مادر مهاباد ادامه دارد.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز