تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

مجله تلویزیونی پرنیان صدا به روی آنتن می رود

مخاطبان شبکه پنج سیما با تماشای پرنیان صدا با برنامه‌های برجسته و اثرگذاری که از ابتدای تاسیس رادیو (اردیبهشت ۱۳۱۹) تاکنون روی آنتن رفته است آشنا خواهند شد.
کد خبر: ۳۲۱۰۶
اخبار معاصر- مجله تلویزیونی پرنیان صدا به عنوان نخستین برنامه مشترک سیما و صدا در تاریخ رسانه ملی است که در یادمان هشت دهه عمر پربار رادیو، بدنبال ماه‌ها پژوهش، تحقیق و تصویریابی هر هفته جمعه ها از شبکه پنج سیما پخش می شود. 

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، سعید توکل تهیه کننده برنامه"پرنیان صدا" گفت: این برنامه در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای در گروه خانواده و کودک شبکه پج سیما تهیه و تولید می شود که از قسمت‌های بسیار متنوع و فراموش نشدنی تشکیل شده است و هر هفته جمعه ها به مدت ۴۵ دقیقه از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. 

وی افزود: پرنیان صدا از بخش‌هایی چون: آلبوم خاطرات، مسابقه صدای ماندگار، میهمان هفته، اطاق فرمان، رادیو در گذر زمان، آرشیو طنز وتبسم، خاطرات سردبیر، رادیو ۱۴۰۰، ترانه های شادمانه، پرنیان استانها و همچنین آیتم تعاملی (گنجینه) تشکیل شده است که این آیتم در برگیرنده منابع قدیمی و ارزنده صوتی و تصویری است که مجموعه داران و علاقمندان به رادیو بصورت شخصی آنها را جمع آوری کرده اند و با نام خودشان با سایر هموطنان به اشتراک خواهند گذاشت.

وی یاد آور شد: مخاطبان شبکه پنج سیما با تماشای پرنیان صدا با برنامه‌های برجسته و اثرگذاری که از ابتدای تاسیس رادیو (اردیبهشت ۱۳۱۹) تاکنون روی آنتن رفته است آشنا خواهند شد.

 همچنین با بیوگرافی و صدا و سیمای هنرمندان شاخص و نام آشنایی که در دوره‌های گوناگون، همدل و همنشین مردم سرزمینشان بوده‌اند و در شادی‌ها و غم‌ها چون دوست و رفیقی همزبان با کلام و ترنم نغمه‌ها و اجرای نمایش‌ها و گزارش‌ها دلگرمشان کرده‌اند، تجدیدخاطره خواهند کرد.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز