تهران ۱۰.۴° كمينه ۱۰.۴°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

افتتاح پروژه عمرانی در شهر شمشک دربند سر

فرماندار شمیرانات از افتتاح ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شمشک دربند سر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۵۶
افتتاح پروژه عمرانی در  شهر شمشک دربند سر


به گزارش پایگاه خبری معاصر، سید مهدی ساداتی در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شهر شمشک دربند سر افزود: ماحصل فضای تعاملی حاکم بر شهر شمشک دربند سر در بین شوراهای اسلامی و شهرداری طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف و متنوع است که امروز شاهد هستیم و برنده این فضا شهروندان هستند.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: هرچه الفت فی ما بین نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و مدیریت شهری بیشتر باشد توسعه و پیشرفت آن شهر هم بیشتر خواهد بود و زیر ساخت شهر کامل‌تر می باشد.

وی همچنین به ارائه برنامه از سوی مجموعه شهرداری در اجرای طرح ها اشاره و تاکید کرد: با ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شاهد مشارکت مردم دراجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و ورزشی باشیم.

نماینده عالی دولت در شمیرانات شمشک دربند سر را پایتخت ورزشهای زمستانی در کشور بر شمرد و ظهار داشت: پایتخت ورزشی نیاز به زیر ساختهای مناسب در جهت پذایرایی از میهمانان داخلی و خارجی دارد که شهرداری و شورای اسلامی شهر با مشارکت وزارت ورزش و جوانان آمادگی احداث زیر ساخت های لازم را دارد.

ساداتی بیان کرد: مبلغ تخصیصی ۳ درصد با هماهنگی های صورت گرفته در شهرستان مصرف می شود و دیگر به آموزش و پرورش شهر تهران واریز نمی شود.

فرماندار شمیرانات گفت: پنج پروزه عمرانی شامل تعریض و بهسازی جاده جیرود،حمام و سونا ،روشنایی درورد به دربند سر و  آسفالت معابر شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز