تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

وزیر ورزش: شرایط برای حضور مردم در ورزشگاه آزادی فراهم شد

باید در مدیریت ورزش به گونه ای کار کرد تا به مناطق کم برخوردار و محروم بیشتر رسیدگی و حضور بانوان در ورزش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۹۵۹

وزیر ورزش: شرایط برای حضور مردم در ورزشگاه آزادی فراهم شد


به گزارش پایگاه خبری معاصر -  وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: یکی از برنامه های ما تسهیل در ورود به استادیوم‌ها است که امروز در تصاویر و گزارش‌هایی که به بنده رسید، شرایط برای حضور شهروندان به ورزشگاه آزادی فراهم شده است. 

حمید سجادی روز دوشنبه در مراسم افتتاح مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد افزود: بنا داریم این رویه را در استادیوم های کشور ایجاد کنیم تا مردم بتوانند به راحتی از امکانات این مجموعه ها بهره مند شوند.

بخش خصوصی نیازمند حمایت است

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی عشق خاصی به توسعه ورزش دارد، گفت: باید از بخش خصوصی حمایت کرد و زیر پای آنان، فرش قرمز پهن کرد.

سجادی با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی افزود: هفته تربیت بدنی به واقع نوروز ورزش محسوب می‌شود چرا که در یک سال تلاش و پویایی ها ظهور می یابد.

وی بیان کرد: باید در مدیریت ورزش به گونه ای کار کرد تا به مناطق کم برخوردار و محروم بیشتر رسیدگی و حضور بانوان در ورزش مورد توجه قرار گیرد.

سجادی با اشاره به اینکه شرایط ورزشی را باید برای حضور بانوان بیشتر کرد، گفت: یکی از مطالبات به حق زنان، مکانی اختصاصی برای حضور آنان است که تا بتوانند به راحتی در این محیط ها به ورزش بپردازند.

وزیر ورزش تاکید کرد: مصمم هستیم که در مرحله نخست کمک شود تا ورزش بانوان توسعه یابد و خودکفا شود و از سوی دیگر مدیران به گونه ای برنامه ریزی کنند تا حتی یک ساعت هم مجموعه های ورزشی از حضور مردم خالی نماند.

بهرداری از ۱۸۳ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی

وی با بیان اینکه هم اینک چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد، توضیح داد: بناست به مناسبت هفته تربیت بدنی ۱۸۳ پروژه روستایی و شهری را با همکاری بخش خصوصی به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هم اینک ۱۴ هزار هیات ورزشی از طریق فدراسیون ها دولتی، شهرداری ها و نیروهای مسلح در سطح کشور فعالیت دارند.

وی به نتایج کسب شده در المپیک لندن نیز اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ما در این دوره هفت مدال طلا بدست آوردند اما نباید در باد این موفقیت خوابید.

سجادی اظهار امیدواری کرد که می توان با استراتژی مولد و هماهنگ، کسب مدال طلا را برای کشورمان در المپیک آتی به ۲ برابر برسانیم.

مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد امروز (دوشنبه) به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح شد؛ این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مساحتی بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ مترمربع در ضلع جنوب غربی برج میلاد ساخته شده است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز