تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

انفجار مغازه در مشهد یک کشته برجای گذاشت

کد خبر: ۳۲۹۹۷
اخبار معاصر - معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از انفجار توأم با آوار یک مغازه در بولوار طبرسی مشهد و کشته و مجروح شدن ۲ مرد میان‌سال در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع انفجار توأم با آوار و تخریب یک مغازه در بولوار طبرسی شمالی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی را از ایستگاه شماره ۸ به محل حادثه در خیابان نظام دوست اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد اظهار کرد: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد، شدت این انفجار به حدی بوده که این مغازه که حدوداً ۱۲ مترمربع وسعت داشت، تخریب و به یک خودرو سواری پراید و بخشی از واحد مسکونی مجاور خساراتی واردشده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان به عملیات جستجو و آواربرداری برای یافتن محبوس شدگان احتمالی پرداختند،که پس از دقایقی عملیات نیروهای امدادی ۲ مرد میان‌سال را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر درصحنه دادند.

رضایی بابیان اینکه بر اساس اعلام منابع درمانی یکی از این دو نفربر اثر شدت جراحات فوت و فرد دیگر در بیمارستان بستری است، ابراز کرد:  علت اولیه این انفجار با توجه به‌شدت حادثه، نشت گاز مایع می‌تواند باشد، اما بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص چگونگی این اتفاق و فوت این فرد توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مشهد
ارسال نظر

آخرین اخبار روز