تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

بررسی قیمت ایرپاد ۳ در ایران

ایرپاد ۳ با تکنولوژی Adaptive AQ برای شنیدن صدای بهتر و با کیفیت‌تر به همراه استاندارد مقاوم در برابر آب با ۳۰ ساعت شارژ دهی عرضه می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۳۱

بررسی قیمت ایرپاد ۳ در ایران

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی معاصر، پس از آنکه مینگ چی کو،تحلیل‌گر مسائل اپل، سال گذشته اعلام کرد که این شرکت تنها تا انتهای سال جاری یعنی 2020 از نسل دوم ایرپاد خود استفاده می‌کند، بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت اپل از نسل سوم این ایرپاد رونمایی کرد.

ایرپاد ۳ با تکنولوژی Adaptive AQ برای شنیدن صدای بهتر و با کیفیت‌تر به همراه استاندارد مقاوم در برابر آب با ۳۰ ساعت شارژ دهی عرضه می‌شود. اما قیمت این محصول شاید برای همه مردم قابل توجه باشد. بر اساس اعلامی که از سوی این شرکت صورت گرفته است، قیمت این ایرپاد نسل سوم ١٧٩ دلار است که  اگر بخواهیم معادل آن را در ایران نیز محاسبه کنیم با نرخ فعلی دلار مبلغی حدود ۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان بهای این کالا خواهد بود.

البته این نکته هم حائز اهمیت است که همانطور که همه می‌دانیم شاید در ابتدای عرضه نتوان این محصول را با این قیمت در ایران پیدا کرد و قیمت‌ها بیش از این باشد اما به مرور زمان نرخ این محصول نیز مثل ایرپاد نسل دو با بیشتر شدن در بازار و متعادل شدن عرضه و تقاضا کاهش می‌یابد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : ایرپاد اپل موبایل
ارسال نظر

آخرین اخبار روز