تهران ۶.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۶.۹۹°
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

حراست وزارت کشور: دست درازی در بودجه و تعداد زیاد نیرو از مشکلات مهم شهرداری ها است

کد خبر: ۳۳۱۴۰
اخبار معاصر - رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: دست درازی در بودجه و تعداد زیاد نیرو از مشکلات مهم شهرداری ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم شوشتری ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مدیریت شهری که با حضور رؤسای شوراهای شهر استان تهران برگزار شد اظهار داشت: در کل کشور ۴۲ هزار و ۹۸ شورا در انتخابات اخیر داشته ایم که ۱۳۸۰ شورای شهر و ۴۰ هزار و ۷۱۸ شورای روستا هستند و در مجموع ۱۲۷ هزار و ۷۴۲ نفر اعضای شورا داریم که از ارکان مهم تصمیم‌گیری در کشور هستند.

شوشتری با بیان اینکه یکی ار بزرگترین مشکلات و معضلات در شهرداری‌ها دست درازی در بودجه و تعداد زیاد نیرو در این ارگان‌ها است گفت: خودداری از مطالبات شخصی و کمک به ایجاد درآمد پایدار از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه شوراها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اهمیت شوراها در قانون اساسی و فرهنگ ما مشهود است اظهار داشت: در ۹ اصل قانون اساسی به موضوع شوراها اشاره شده و شوراها نمود مشارکت عملی مردم در مدیریت کشور هستند.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور با بیان اینکه رضایت مندی مردم از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد عنوان داشت: یکی از مهم‌ترین عواملی که رضایت مندی مردم را فراهم می‌کند نظارت بیشتر شوراها بر عملکرد شهرداران است که این افراد م. توانند به عنوان پتانسیلی مهم برای کشور باشند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز