تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

فروش اتوبوس ملوان بندر انزلی برای پرداخت مطالبات بازیکن طلبکار

کد خبر: ۳۳۱۵۷
اخبار معاصر - باشگاه ملوان بندر انزلی از فروش اتوبوس تیم فوتبال این باشگاه، برای پرداخت مطالبات بازیکن پیشین ملوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ملوان بندر انزلی درباره توقیف میدل‌باس و اتوبوس این باشگاه، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

همانطور که هواداران پُرشور ملوان مطلع‌اند، میدل باس و اتوبوس باشگاه که در اوج مشکلات مالی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان و به‌جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های ایاب و ذهاب، پس از سال‌ها مورد تعمیر و بهره‌برداری مجدد قرار گرفته بود، در چند روز گذشته به مزایده گذاشته شد.

مدیریت ملوان با توجه به شرایط بحرانی و بدهی‌های سنگین باشگاه که در تمامی پنج نیم‌فصل اخیر، ناگزیر از باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات بوده است ، در این مدت اقدام به مذاکره با شاکیان کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون که اکثراً غیربومی بوده‌اند، نمود و خوشبختانه تمامی این افراد به احترام مردم بندر انزلی و نام بزرگ ملوان، با دریافت بخشی از اصل طلب، رضایت خود را اعلام نموده‌اند.

لازم می‌‌‌دانیم جهت اطلاع هواداران‌مان موکداً اعلام نماییم که پرداختی‌های این باشگاه به طلبکاران، به هیچ عنوان به انتخاب باشگاه نبوده و صرفاً رسیدگی به شکایات و احکامی است که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، موجب بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه گردیده است.

در این میان، اوایل تابستان سال گذشته ابلاغیه‌ای به باشگاه رسید که یکی از بازیکنان بومی و سابق‌مان، از باشگاه ملوان و مدیرعامل فعلی بابت دریافت مطالبات فصل 94-93 (چهار فقره چک مجموعاً به مبلغ 300 میلیون تومان) به علاوه جریمه تأخیر، به دادگستری انزلی شکایت کرده است. اینکه چگونه برای باشگاهی با این حجم بدهی در آن زمان دسته چک صادر شده و چرا بازیکن مذکور از شخص مدیرعامل فعلی ملوان شکایت کرده، موضوع دیگری است که در این مجال نمی‌گنجد.

مدیریت ملوان با دعوت از ایشان به دفتر باشگاه، جلسه‌ای با حضور وکیل وی برگزار نمود و نحوه پرداخت مطالبات شاکیان را برای ایشان توضیح داد، اما متأسفانه در جلسه توافقی حاصل نگردید. پس از اینکه اواخر مرداد سال گذشته دادگستری انزلی با رد دعوی علیه پژمان نوری، باشگاه ملوان را به پرداخت اصل طلب و جریمه تأخیر این بازیکن محکوم نمود، مدیریت باشگاه در مجمع عمومی این حکم را به اطلاع مسئولان شهرستان و نیروی دریایی رساند. با این وجود علی‌رغم اقداماتی که توسط وکیل حقوقی باشگاه برای جلوگیری از توقیف و مزایده میدل‌باس و اتوبوس باشگاه انجام شد، میدل‌باس به مزایده گذاشته شد و به مبلغ 240 میلیون تومان به فروش رفت.

کمتر از 20 روز پیش برای حل و فصل موضوع، جلسه‌ای با حضور پژمان نوری، مهندس پوررشید، بازیکن مذکور و جلال رافخایی برگزار گردید و تنها درخواست باشگاه از ایشان، بخشیدن ضرر و زیان تعیین‌شده از سوی دادگاه بوده است. باشگاه پیشنهاد کرد علاوه بر 240 میلیون تومان حاصل از فروش میدل‌باس، 500 میلیون تومان هم به بازیکن پرداخت کند و وی از دریافت باقیمانده ضرر و زیان (به حکم دادگاه) خود چشم‌پوشی نماید.

در حالی که به نظر می‌آمد بین طرفین توافقی صورت گرفته و باشگاه منتظر نهایی شدن موضوع و رفع توقیف اتوبوس بود، متأسفانه این بازیکن برای دریافت تمامی ضرر و زیان ناشی از پرداخت نشدن مطالبات خود تا ریال آخر، پیگیر توافقات شفاهی صورت گرفته در جلسه مذکور نشد و بدین ترتیب، دادگستری با برگزاری مزایده، هفته گذشته این اتوبوس را با مبلغ یک میلیارد و 290 میلیون تومان به شخص ثالث واگذار کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : ملوان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز