تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

آغاز فعالیت شبکه اجتماعی ترامپ از ماه آینده

توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک دسترسی دونالد ترامپ را مسدود کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۱۶۳
آغاز فعالیت شبکه اجتماعی ترامپ از ماه آینده


به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی معاصر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا وعده خود مبنی بر راه‌اندازی شبکه اجتماعی خودش را عملی کرد. تروث «thruth» به معنی «حقیقت» قرار است انحصار شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را بشکند. شبکه‌هایی که پس از حمله ماه ژانویه به کنگره آمریکا،‌ دسترسی دونالد ترامپ را به اتهام ترویج به خشونت مسدود کردند

ترامپ پیش‌تر تارنمایی را به نام خود راه‌اندازی کرده بود اما امکان ارتباط دوجانبه با مخاطبان در آن فراهم نبود و امکانات آن محدود بود. ترامپ در حالی شبکه‌ اجتماعی خود را راه‌اندازی می‌کند که نظرسنجی‌ها حاکی از شانس زیاد او برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است. در حال حاضر از هر پنج جمهوری‌خواه، یک نفر می‌خواهد ترامپ به عنوان رهبر حزب در این انتخابات شرکت کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، گروه رسانه و تکنولوژی ترامپ TMTG در ادغام با یک شرکت دیگر تحت مدیریت دونالد ترامپ هدایت «سوشیال تروث» را بر عهده خواهد داشت.
 
ترامپ در بیانیه‌ای به همین مناسبت نوشت: «در جهای زندگی می‌کنیم که طالبان در توییتر حضور گسترده‌ای دارد و همچنان محبوب‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا ساکت کرده‌اند. این قابل پذیرش نیست.»

او در ادامه نوشت: «می‌خواهم نخستین حقیقت را به شما بگویم Thruth Social  به زودی خواهد آمد. هدف از پایه‌گذاری TMTG دادن صدا به همه است. هیجان‌زده‌ام که افکارم را در این شبکه‌ اجتماعی با شما درمیان بگذارم و علیه انحصار غول‌های تکنولوژی مبارزه کنم.»

این شبکه اجتماعی جدید از ماه آینده، نوامبر، فعالیت خود را برای کاربران مهمان آغاز می‌کند و در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ به طور فراگیر برای همه کاربران راه‌اندازی خواهد شد.

ویدیو، برنامه‌های سرگرمی، خبری و پادکست از جمله طرح‌های این شبکه اجتماعی است.

همزمان دستیاران و فرزندان دونالد ترامپ نیز تبلیغ این شبکه اجتماعی را آغاز کرده‌اند. دونالد ترامپ جونیوزر، پسر بزرگ ترامپ در توییتر نوشت: thruthsocial.com او لینک این شبکه اجتماعی در اپ‌استور یا فروشگاه اپل را در توییتر قرار داده و امکان ثبت  سفارش وجود دارد.

در توضیح شبکه اجتماعی جدید ترامپ آمده است:‌ «زمینه‌ای برای بحث آزاد، باز و صادقانه بدون تبعیض علیه ایدئولوژی سیاسی فراهم می‌کند.»

منبع: ایندیپندنت
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز