تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

جزئیات افزایش ساعت طرح ترافیک

اولین موضوعی که در دستور کار قرار داشت، تغییر ساعات در خصوص محدودیت طرح ترافیک بود.
کد خبر: ۳۳۵۸۷
جزئیات افزایش ساعت طرح ترافیک

به گزارش معاصر، سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه شورای عالی ترافیک شهر تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: جلسه هفتادم شورای عالی ترافیک شهر تهران با حضور اعضا برگزار شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در روزهای اول نیمه دوم سال معمولا با افزایش ترافیک مواجه هستیم و امسال نیز در مقایسه با شرایط پیش از کرونا نمودارها حدود ۱۸ درصد افزایش طول صف‌ها و معابر درگیر با سرعت کم را نشان می‌دادند، توجه به این موضوع اهمیت داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: بررسی‌ها نشان داد که یکی از این عوامل موثر بر این شرایط سنگین ترافیک، بی‌اثر شدن محدودیت‌های تردد اعمال‌شده در طرح ترافیک بود، زیرا اجرای طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح به ساعت ۸:۳۰ صبح و از ۱۸:۰۰ به ۱۶:۰۰ تعییر کرده بود.

شفیعی ادامه داد: جمع‌بندی این شد که این ساعات تعییر کند. در گام اول از تاریخ ۱۰ آبان ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصر گاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر خواهد کرد.

او اضافه کرد: در گام بعدی، از روز بازگشایی مراکز آموزشی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا بلافاصله در همان روز محدودیت از ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰ صبح و از ۱۷:۰۰ به ۱۸:۰۰ تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز