تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

افزایش قیمتی بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟

عرضه زیاد در قیمت پایین باعث شد تا نهنگ‌ها شروع به خرید و انباشت کنند. همچنین نهنگ‌ها دارایی خود را از اوایل این ماه افزایش دادند.
کد خبر: ۳۳۷۳۰
افزایش قیمتی بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش معاصر، صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین دلایل رشد بیت‌کوین اجماع نهنگ‌های بیت‌کوین بود. در حال حاضر هم حجم وسیعی از بیت‌کوین در دست نهنگ‌ها است و به نظر می‌رسد فعلا قصد فروش ندارند.


تعداد کیف‌ پول‌هایی که بیش از ۱۰۰ بیت‌کوین دارند حدود دو درصد افزایش داشته و به نظر می‌رسد نهنگ‌ها هنوز به افزایش قیمت امید دارند.

افزایش تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین نتیجه خوش‌بینی نهنگ‌ها نسبت به بازار است و جالب اینجاست که نهنگ‌ها زمانی که بیت‌کوین سقف جدیدی ثبت کرد نهنگ‌ها دوباره به خرید ادامه دادند.

جریان مبادله و نقل و انتقال بیت‌کوین از کیف پول به صرافی‌ها هم معیار خوبی برای تعیین شرایط بازار است. در حال حاضر نقل و انتقال نهنگ‌ها به صرافی‌های غیرمتمرکز به شدت کاهش پیدا کرده و این یعنی نهنگ‌ها فعلا قصد فروش ندارند.

مبانی کلان قیمت بیت‌کوین

سال ۲۰۲۱ سالی فوق‌العاده برای رمزارزها بود و ارزش بازار بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شدت رشد کرد.

سال ۲۰۲۱ در تاریخ رمزارزها باقی خواهد ماند زیرا در این سال اولین ETF بیت‌کوین تصویب شد.

تصویب ETF بیت‌کوین راه را برای سرمایه‌گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال باز کرد. کارشناسان عقیده دارند این صندوق‌ها و صندوق‌هایی که در آینده تصویب می‌شوند در ماه‌ها آینده سرمایه زیادی را جذب می‌کنند.
منبع : تجارت نیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز