تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

سومین برد آبی‌های پایتخت

استقلال در سومین هفته لیگ برتر هم به پیروزی رسید تا به ۹ امتیاز کامل از سه بازی برسد.
کد خبر: ۳۳۷۴۷

سومین برد آبی‌های پایتخت

به گزارش معاصر، بازی دو تیم در نیمه اول چندان جذاب از کار در نیامد تا در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. در نیمه دوم اما استقلالی ها روی یک ضربه کرنر توسط ارسلان مطهری به گل رسیدند. در ادامه شاگردان مجیدی فرصت داشتند تا با ضربه پنالتی به دومین گل برسند که ووریا غفوری این بار هم این موقعیت را از دست داد.

در دقیقه ۶۸ حرکت وریا غفوری از سمت چپ و خطای علی فتحی به روی کاپیتان استقلال باعث شد تا سیدرضا مهدوی داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کند. وریا غفوری کاپیتان استقلال پشت این توپ ایستاد و آن را به تیرک دروازه کوبید و در برگشت نیز زبیر نیک نفس نتوانست دروازه خالی را باز کند و شوت او به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با همین نتیجه یک بر صفر به سود آبی ها به پایان رسید و استقلال با این پیروزی ۹ امتیازی شدند.

داور: سید رضا مهدوی

کمک داوران: امیر رضا آشور ماهانی، محمد صالح عرب آبادی

کارت زرد: جعفر سلمانی، محمد حسین مرادمند، ووریا غفوری، کوین  یامگا ( استقلال) عبدالله ناصری( تراکتور)

کارت قرمز:

گل: ارسلان مطهری( دقیقه ۵۳)  برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی( از دقیقه ۷۷ عارف آقاسی)، آرش رضاوند( از دقیقه ۵۷ زبیر نیک نفس)، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی( از دقیقه ۴۶ ارسلان مطهری)، ووریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا( از دقیقه ۹۰+۱ رضا آذری) و امیر حسین حسین‌زاده( از دقیقه ۹۰+۱ امین قاسمی نژاد)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری( از دقیقه ۶۴ علی فتحی)، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی( از دقیقه ۸۲ محمد قنبری) و شاهین ثاقبی( از دقیقه ۴۴ سعید واسعی)

شرح گل:

استقلال یک – تراکتور صفر (دقیقه ۵۴: ارسلان مطهری): کرنر ارسالی مهدی مهدی پور به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن با ضربه ای زلاتانی به توپ ارتفاع داد که در دهانه دروازه، این ارسان مطهری بود که ضربه سری دیدنی و در شرایطی کاملا دشوار، گل نخست بازی را وارد دروازه اخباری کرد.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز