تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

اظهار نظر عجیب رییس فراکسیون راهبردی مجلس راجع به توییتر

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، گفت: نظر من این است که توییتر باید رفع فیلتر شود، چرا توییتر برای مسئولین آزاد باشد و برای مردم آزاد نباشد.؟
کد خبر: ۳۳۹۵۱
اظهار نظر عجیب رییس فراکسیون راهبردی مجلس راجع به مجلس


سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رییس فراکسیون  نیروهای مردمی انقلاب درخصوص نگاه مجلس به فضای مجازی ، گفت: در مجلس به هیچ وجه به دنبال محدودسازی اینترنت یا پلتفرم‌های مختلف نیستیم. نه‌تنها به‌دنبال محدودسازی نیستیم بلکه حتی باید در خصوص آزادسازی برخی پلتفرم‌ها اقدام کنیم.


نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه بیان کرد: توییتر فضایی است که ایده‌ها، دیدگاه‌ها و نظرهای متعدد پیرامون موضوعات مختلف مطرح می‌شود و مردم ما هم آن بصیرت را دارند که بتوانند ایده‌ها و نظرات مختلف که در عرصه‌های گوناگون ارائه می‌شود را بررسی کنند؛ ما باید این بصیرت را در جامعه ایجاد کنیم که خودشان انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای فرهنگی و فکری خیلی زیادی در جامعه ما هستند که بتوانند در این عرصه حضور پیدا کرده و به شبهات و سوالات پاسخ بدهند.

میرتاج‌الدینی با اشاره به توصیه رهبری به حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی، گفت: از سوی دیگر فضای توییتر یک فضای نخبگانی است و ماهم که در حوزه آی تی دست بالا را داریم لذا این می‌تواند بستری باشد که جوانان تحصیلکرده و طلاب ما در این عرصه حضور پیدا کرده و نظرات و دیدگاه‌های انقلابی ما را به دنیا برسانند.

منبع: ایلنا
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز