تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

خبر خوب برای هواداران استقلال

رشید مظاهری گلر استقلال تاکید کرد کسی حق ندارد در تصمیم فرهاد مجیدی دخالت کند.
کد خبر: ۳۴۰۱۵
خبر خوب برای هواداران استقلال


با وجود اینکه قبل از شروع فصل دوباره با استقلال قرارداد امضا کردی، ولی هنوز بحث جدایی تو هر از چند گاهی مطرح می‌شود. ماجرا چیست؟

از زمانی که با استقلال قرارداد امضا کردم بدون مشکل خاصی تمرین می‌کنم و با قدرت هم به کارم ادامه می‌دهم. هر صحبتی که می‌شود از سمت من نیست و این مسائل مربوط به گمانه‌زنی رسانه‌هاست. اگر قرار باشد اتفاق جدیدی رخ دهد قطعا خودم نخستین نفر خواهم بود که در موردش مصاحبه می‌کنم.

نه. من در استقلال هستم و کارم را انجام می‌دهم.
فولاد با تو تماس گرفته بود؟

بله، با من مذاکره کردند ولی با تمام احترامی که برای باشگاه فولاد، مسئولان، کادر فنی و هواداران این تیم قائلم، پیشنهادشان را رد کردم. من احساس می‌کنم در استقلال بهتر می‌توانم به هدف‌های تیمی و فردی خودم دست پیدا کنم و برای تیم بزرگ فولاد هم آرزوی موفقیت دارم.

با شروع لیگ، فرهاد مجیدی فعلا حسینی را به‌عنوان گلر ثابت انتخاب کرده است. آیا این موضوع انگیزه تو را کمتر نمی‌کند؟

یک‌سری اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد که می‌توان به شکل عمیق در موردش فکر کرد. خیلی از فوتبالیست‌ها ممکن است با این وضعیت مواجه شوند ولی فوتبال جای جنگیدن، رقابت و تلاش کردن است و نباید ناامید باشم. تنها هدف من این است که خیلی خوب و با تمرکز بالا تمرین کنم تا دوباره برای استقلال بازی کنم و در روزهای خوبی که تیم پشت سر می‌گذارد سهیم باشم. من کوهی از انگیزه هستم و دست از تلاش بر نمی‌دارم.

فکر می‌کنی نظر فرهاد مجیدی را به‌زودی تغییر بدهی؟

مجیدی به‌عنوان نفر اول کادر فنی حرف اول و آخر را می‌زند و هیچ‌کس حق ندارد در تصمیم این مربی دخالت کند. خوشبختانه تیم آرامش دارد و باید از زحمات مدیریت و کادر فنی هم تشکر کنم. الان استقلال آرامش دارد و هیچ‌کس نباید این آرامش را به هم بزند.

شرایط استقلال را بعد از آمدن مصطفی آجورلو چطور ارزیابی می‌کنی؟

روزی که قرار بود برای صحبت با آقای آجورلو به باشگاه بروم، بابت اتفاقات فصل گذشته ذهنیت منفی داشتم ولی وقتی با ایشان صحبت کردم خیلی از چیزهایی که فکر می‌کردم، تغییر کرد و فهمیدم مدیریت آن چیزی نیست که بعضی‌ها ادعایش را دارند ولی چیزی بلد نیستند. خدا را شکر که بعد از آمدن ایشان شرایط تغییر کرد و امیدوارم استقلال روزبه‌روز شرایط بهتری پیدا کند.

فکر می‌کنی استقلال بتواند قهرمان شود؟

من نمی‌توانم فوتبال را پیش‌بینی کنم ولی امیدوارم در این فصل قهرمانی استقلال را ببینم، حتی اگر بازی نکنم. وقتی حال تیم خوب است و بچه‌ها شاد و خوشحال هستند، من هم از این جو انرژی مثبت می‌گیرم و حالم خوب می‌شود. امیدوارم نتایجی بگیریم که هواداران خوشحال شوند. من حالا نسبت به گذشته تجربه بیشتری دارم و مطمئنا موفقیت تیمی از هر چیزی برایم مهم‌تر است. وقتی استقلال آرامش داشته باشد و نتیجه بگیرد حال من هم خوب است.

به‌ نظر می‌رسد سپاهان و پرسپولیس رقیبان سرسختی برای شما هستند؟

رقابت برای قهرمانی همیشه وجود دارد و هر تیمی برای رسیدن به هدف‌هایش تلاش می‌کند. مهم این است که ما روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم و این روند خوب را ادامه دهیم. اگر می‌خواهیم به قهرمانی برسیم باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. ما با این تیم و اتحاد و همدلی، می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. هدف ما خوشحال کردن هواداران است.

از بازی کردن در استادیوم‌های خالی خسته نشدید؟

فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد و امیدوارم خیلی زود شرایط حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم شود. دلم برای هواداران استقلال تنگ شده و امیدوارم خیلی زود آنها را در ورزشگاه ببینم.

 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز