تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

صعود ارزهای دیجیتال تا چه زمانی ادامه دارد؟

روز گذشته بیت کوین و اتریوم رشد قیمتی شدیدی را تجربه کردند، و اتریوم رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.
کد خبر: ۳۴۰۵۰
صعود ارزهای دیجیتال تا چه زمانی ادامه دارد؟


بیت کوین چند روز گذشته به زیر 60 هزار دلار سقوط کرد، اما به سرعت توانست این سطح روانی خاص را پس بگیرد و قیمت به بالای 62 هزار دلار رسید . در این مرحله گاوهای بیت کوین بازگشتند و دوباره در عرض چند ساعت توانستند این رمزارز را به 63 هزار دلار برسانند. همچنین بیت کوین پس از آن به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین سطح روزانه یعنی 64 هزار و 400 دلار رسید، به این معنا که فقط 4 درصد از رکورد آخر خود در 67000 دلار فاصله داشت. هرچند، بیت کوین نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و از آن زمان تاکنون بیش از 1500 دلار کاهش یافته است.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای دیجیتال ، قیمت بیت کوین در لحظه نگارش این گزارش (16:00 به وقت تهران)  به 62 هزار و 686 دلار رسیده است. این رمزارز در بازه زمانی یک هفته رشدی 6  درصدی را به ثبت رسانده است و ارزش بازار آن اکنون به بیش از 1.185  تریلیون دلار رسیده است.

نوامبر طلایی رمزارزها؟

پلن‌بی یکی از مشهورترین تحلیل‌گران جامعه ارزهای دیجیتال معتقد است بیت کوین تا پایان ماه جاری میلادی(نوامبر) روندی روبه‌رشد خواهد داشت و می‌تواند تا 98000 دلار اوج بگیرد، همچنین بر اساس سناریوی پلن بی، بیت کوین تا انتهای سال به بالای 100 هزار دلار نیز خواهد رسید. اگر این ارز دیجیتال واقعاً بخواهد در پایان نوامبر به چنین قیمتی برسد، نسبت به قیمت فعلی خود باید حدود ۶۰ درصد رشد کند. هرچند چنین چیزی در ابتدا دشوار و ناممکن به نظر می‌رسد، اما بیت کوین در گذشته ثابت کرده که می‌تواند چنین نوساناتی را رقم بزند و این رمزارز تنها در ماه اکتبر، بیشتر از ۴۰ درصد رشد کرد.

اگر این پیش بینی محقق شود، به تبعیت از بیت کوین، لیدر بازار ارزهای دیجیتال، شاهد جهش دسته جمعی رمزارزها خواهیم بود و نوامبر طلایی ارزهای دیجیتال رقم خواهد خورد.

رکوردشکنی اتریوم

روز گذشته دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار موفق شد رکورد جدید دیگری را ثبت کند. این بار قیمت اتریوم از بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 4400 دلار عبور کرد و از مرز 4600 دلار گذشت.

بیت کوین در لحظه تنظیم گزارش با رشد 2 درصدی به 4533 دلار رسید.دومین ارز محبوب معامله گران ارزهای دیجیتالی در بازه زمانی یک هفته رشدی 13 درصدی را به ثبت رسانده است.

سبزها و سرخ های بازار امروز

رمزارز سولانا یکی از محبوب ترین رمز ارز این روز های بازار، امروز 12درصد افزایش یافته و آخرین رکورد خود را در تراز قیمت 230 دلار ثبت کرد. این رمز ارز در یک هفته رشدی 20 درصدیی داشته است.

بایننس کوین ، کاردانو، ریپل ، سولانا ، ترا، آوالانچ، لایت کوین و پالیگان از  دیگر آلتکوین های بزرگ بازار هستند که امروز صعودی بوده اند.

پولکادات، شیبا اینو، دوج کوین، یو اس دی کوین و چین لینک نیز امروز افت خفیفی را تجربه کرده اند.

ارزش 2.7 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال

  ارزش بازار کریپتو امروز با رشد 1.2  درصدی نسبت به روز گذشته بالاتر از 2.74 تریلیون دلار قرار گرفته است.  روز گذشته ارزش بازار ارزهای دیجیتال رکورد شکنی کرد  و برای نخستین بار به 2.7 تریلیون دلاررسید.

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 128 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شد.

منبع:اقتصادنیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز