تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

جرئیاتی از علت فردی که مقابل دادگستری خودسوزی کرد

فرد مصدوم شاکی پرونده کلاهبرداری بوده که یکی از متهمان آن پرونده به ۷ سال حبس محکوم و متهم دیگر نیز پس از طی فرایند رسیدگی از اتهام وارده تبرئه شده است.
کد خبر: ۳۴۰۵۳

جرئیاتتی از علت فردی که مقابل دادگستری خودسوزی کرد



 مردی که ظهر امروز جلوی دادگستری فارس اقدام به خودسوزی کرده است برای درمان به بیمارستان منتقل شد. اسماعیل اکبری معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر استان فارس در تشریح پرونده وی با اعلام اینکه تمامی فرایند رسیدگی قضایی در استان فارس به پایان رسیده است، گفت: در ادامه روند رسیدگی، رأی دادگاه نسبت به یکی از متهمان پرونده قطعی شده و در مرحله اجرای حکم است.

او با بیان اینکه رسیدگی به اعتراضات وارد شده به پرونده در فرایند رسیدگی قانونی انجام شده است، افزود: برائت متهم دوم پرونده، نافی حقوق شاکی نبوده است.

اکبری ادامه داد: پس از صدور رأی تبرئه متهم دوم در دادگاه، اعتراض شاکی در اجرای ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به دیوان عالی کشور ارسال شده که مورد موافقت دیوان عالی کشور واقع نشده است.

معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر استان فارس با ابراز تأسف از وقوع این حادثه برای مصدوم آرزوی سلامتی کرد و گفت: مسئولان مربوطه در دادگستری استان بلافاصله پس از وقوع حادثه در جهت حفظ حیات مصدوم و تسریع در انجام اقدامات درمانی طی هماهنگی فوری با اورژانس و کادر درمانی مربوطه رسیدگی به وضعیت وی را بدون فوت وقت پیگیری کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز