تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

چراغ سبز بورس در هفته سوم آبان ماه

بازار سهام در آغاز معاملات هفته سوم آبان ماه پس از پشت سر گذاشتن یک هفته پر فراز و نشیب شروع تقریبا سراسر سبزی داشت، شاخص کل با بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد رشد وارد کانال یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت و رشد بیش از ۰٫۵ درصدی را ثبت کرد.
کد خبر: ۳۴۱۵۲
چراغ سبز بورس در هفته سوم آبان ماه


بازار سهام در آغاز معاملات هفته سوم آبان ماه پس از پشت سر گذاشتن یک هفته پر فراز و نشیب شروع تقریبا سراسر سبزی داشت، شاخص کل با بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد رشد وارد کانال یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت و رشد بیش از یک درصدی را ثبت کرد.

ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی بازار از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرد.

نمادهای تاثیرگذار در آغاز بازار امروز فولاد، شپدیس و نوری هستند، همچنین در فرابورس هم کگهر، زاگرس و آریا در شاخص کل تاثیرگذارترند.

در آغاز بازار امروز نمادهای انرژی ۳، خودرو و کمند در آغاز بازار پرتقاضاتر بوده‌اند. همچنین فولاد با رشد بیش از ۲ درصد به قیمت ۱۲۲۲ تومان رسیده و #فملی در مثبت ۲٫۵ درصد به ۱۳۸۶ تومان رسیده است.


این در حالی است که تا اواسط هفته گذشته شاخص کل بورس با افت گسترده‌ای رو به رو شد و پس از آن با سیگنال وزیر اقتصاد به حقوقی‌های بورسی و گفتگوی رئیس سازمان بورس در تلویزیون شاخص کل بورس به صورت دستوری برای باقی هفته مثبت شد.

شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی ۲۲ هزار واحد رشد را ثبت کرد و در کانال یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفته بود.

منبع: تجارت نیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز