تهران ۲۷.۶۲° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه : فال امروز سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰

هر روز تغییر می کندفال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۴۳۵۵
فال روزانه : فال امروز سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰


 فال روزانه فروردین (فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

شما امروز حس می‌کنید بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. موجی از هیجان و نگرانی‌ها در طول روز به سوی شما در جریان است و خیلی مهم است که به سمت هیچ یک از این راه‌ها کشیده نشوید. اگر شما بتوانید تضادها و واکنش‌های خود نسبت به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ داده است را قبول کنید، آرامش قبلی خود را دوباره به دست خواهید آورد.

شما از تلاش کردن خسته نمی شود اما یادتان باشد که جسم و روح شما نیاز به استراحت دارد، بنابراین خیلی به خودتان فشار نیاورید. امروز از حجم کارهایتان کم و کمی استراحت کنید. اگر جایی اشتباهی کردید، به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید. کمی تنهایی می تواند افکار شما را جمع و جورتر کند. به زودی مشکلاتی که در زمینه مالی برایتان بوجود آمده، حل خواهد شد. بعضی وقت ها باید مشکلات را به زمان سپرد تا حل شود. هر چه بیشتر سعی کنید، گره روی گره می خورد. کتاب بخوانید، فیلم ببینید، ورزش و پیاده روی کنید تا روحیه تان بهتر شود. فشار زندگی کم خواهد شد. موضوعی پیش می آید، شک نکنید و فقط حقیقت را بگویید وگرنه به دردسر می افتید.

با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیاندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.  اگر مواظب اطراف خود نباشید، در منزل یا محل‌کار با اتفاق نگران‌‌کننده‌ای روبرو خواهید شد.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

فال روزانه اردیبهشت (فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

دوستانتان شاید بتوانند به طُرقی موقت زندگی‌تان را سرشار از انرژی کنند. آنها اگرچه می‌توانند شادی را وارد زندگی تان کنند، اما شما باید به اندک ماجراجویی و سبک‌سری خود در زندگی توجه بیشتری داشته باشید. ترک کردن کارهایتان قبل از تمام کردن آنها بدین معنی است که مجبور می‌شوید آنها را کامل کنید. البته باید اول از همه، تمام کردن وظایف‌تان برایتان اهمیت داشته باشد. اما اگر تصمیم گرفتید که تفریح کنید، وقتی امروز عصر خودتان را در حال کارکردن دیدید غر نزنید!!

امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. سعی کنید امروز ارتباطتان را با اطرافیان کم کنید تا تمرکزتان بهم نریزد. خبرهای خوبی می شنوید و به تبع انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. به دنبال راهی برای خوشحال کردن فردی هستید، احتیاجی نیست برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای گران قیمت بخرید، کافی ست خود واقعی تان باشید تا همه چیز به خوبی پیش برود. برای کاری تازه مجبور به برنامه ریزی دقیقی خواهید شد. بی نظمی به دردسرتان خواهد انداخت. پس انداز داشته باشید. مرگ یکبار، شیون یکبار. در جواب سوالی که مغزتان را درگیر کرده با خودتان رو راست باشید، در غیر این صورت باید به تنهایی تاوانش را بدهید. برای خرید یا فروش این هفته زمان مناسبی است.

اطرافیان شما را به‌عنوان فرد دست‌و‌دل‌بازی می‌شناسند که دستی بخشنده‌ دارد، این رفتار را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از کمک به دیگران صدمه نمی‌بیند. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.  اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.  دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

فال روزانه خرداد ( فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

شما امروز راهنما قابل اعتمادی نیستید! اما دیگران هنوز ازتان انتظار دارند تصمیمات مهمی‌‌بگیرید. وقتی چاره دیگری نباشد، حتی اگر مجبور شوید تمام حواس خود را متمرکز کنید و مقاومت داشته باشید، کارهایی که باید انجام دهید را انجام خواهید داد. درباره اهداف خود غلو نکنید، چراکه شاید فردا نظرتان عوض شود.

رقابت خوب است اما تا جایی که به خودتان آسیب نرسانید. سعی کنید که در رقابت با دیگران تعادل را رعایت کنید. ذهن شما پر از ایده های نو است و دوست دارید آنها را با دیگران در میان بگذارید اما حواس تان باشد که آنها را به چه کسی مطرح می کنید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی تان می گذارد. در این سفر موقعیتی برایتان فراهم می شود که بهتر است آن را رد نکنید. در مورد دوستی بهتر است قوی باشید و جلوی ظالم بایستید. از حجم کاری تان این روزها کم شده به جای دل نگرانی به فکر پیدا کردن راه های درآمد تازه باشید. کافی است کمی از خلاقیت تان استفاده کنید. در مورد خبری که می شنوید بیشتر تحقیق کنید. حقیقت با آنچه که شنیده اید فرق دارد.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید.   به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکر می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

فال روزانه تیر ( فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

شما امروز به طور ناگهانی احساس می‌کنید پرجرات تر شده‌اید و حتی اگر بخواهید با یک دوست یا همسر خود کار کنید، به نظر نمی‌رسد که تصمیم احمقانه‌ای گرفته باشید. در حقیقت حس ششم‌تان امروز شما را درست هدایت می‌کند، بنابراین اگر ایده جالبی به ذهنتان رسید به آن عمل کنید و به افراد دیگر نیز پیشنهاد دهید.

امروز روزی ست که باید اعتماد به نفس داشته باشید. شانه هایتان را به عقب و سرتان را رو به بالا نگه دارید. حتی اگر اعتماد به نفس ندارید سعی کنید که به آن تظاهر کنید. همین کار روی شما تاثیر خوبی خواهد گذاشت. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید. چشمتان را روی رفتارهای زشت یکی از اطرافیان فقط به خاطر محافظه کاری نبندید. پس فردای روزگار او در حق شما بدتر خواهد کرد. فصل جدید در زندگی تان آغاز شده، نتیجه تلاش های دیروزتان را امروز خواهید دید و چیزی به دست می آورید که با هیچ پولی قادر به خریدن آن نیستید.

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید.   امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

فال روزانه مرداد ( فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

شما فکر می‌کنید که می‌دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود داردکه سیگنال‌ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یک‌دفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه‌های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیانتان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

نگرانی شما در حال حاضر طبیعی ست اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. بنابراین از روزهایی که به سرعت در حال گذر است، لذت ببرید. اگر مجرد هستید، عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید. پنهان کاری بار دیگر شما را به مسیری که هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت، سوق می دهد. بنابراین بدون نگرانی صادقانه حرف هایتان را به زبان آورید. به زودی خبری در مورد مسایل مالی شما را به وجد خواهد آورد. خلوص نیت داشته باشید و در کارهایتان خیراندیش باشید. با شخصی به ظاهر هم که شده صلح کنید تا کارها روبه راه باشد. مسائل مالی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. نگران نباشید. اتفاقی در راه است. قصد شروع کاری را دارید. بدون تحقیق بی گدار به آب نزنید، وگرنه پشیمان می شوید.

از در مشاجره و دلخوری با اطرافیان وارد نشوید و به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود.  اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، به نفع شماست که بر اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. سری به یکی از دوستان قدیمی‌تان بزنید که مدتی است از ایشان خبر ندارید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبت‌هایتان را دارد.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

فال روزانه شهریور (فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

شما اکنون باید دقیقاً روی کارهایی که می‌خواهید انجام دهید تمرکز داشته باشید. کارهای شما همه طبق نقشه پیش می‌روند و شما فقط برای اینکه از ملالت و خستگی جلوگیری کنید تلاش می‌کنید که کارهای قدیمی ‌را با روشی جدید انجام دهید. مشکل اینجاست که روش‌های جدید اگر در همه موارد به کار گرفته شوند ممکن است باعث اشتباه بشوند. پس خلاقیت‌تان را برای مسائل جالب‌تر ذخیره کنید.

امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید بنابراین بی گذار به آب نزنید و محتاطانه عمل کنید. سعی کنید تمام حرف ها و رفتارهایتان برنامه ریزی شده باشد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. به زودی در مورد مسئله ای که نگران هستید، پیشنهادی به شما می رسد، اگر چه تمایلی به آن ندارید اما بهتر است که فعلا دست رد به آن نزنید. خبرهای خوبی در انتهای شب می شنوید که شما را سر ذوق خواهد آورد. یک شروع اشتباه می توانید شما را چند پله به عقب برگرداند که برایتان جبران ناپذیر است. بهتر است به خودتان مسلط باشید و حرف بی ربطی که فقط بر اثر ناراحتی به دوستان زده اید، پس بگیرید و عذرخواهی کنید. خریدی که می خواهید به شکل دلخواهتان صورت می گیرد. برای آینده برنامه ریزی کنید.

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید.  انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

فال روزانه مهر (فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

  
این که در این شرایط دیگران شما را تنها گذاشته اند، کمی احساس ناراحتی می کنید. بهتر است که روی پای خودتان بایستید و انتظارتان را از دیگران به حداقل برسانید. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. دوستی از راه دور به سمت تان می آید و خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند که به آینده امیدوارتر خواهید شد. این روزها با شریک زندگی تان بیشتر در ارتباط باشید، او می تواند اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. مسافری از راه دور می آید. سر ملک یا دارایی قدیمی باید تصمیم گیری بشود، این دارایی بالاخره به فروش می رسد. حرف حقی که به شما زده می شود بپذیرید و به جای جواب دادن سکوت کنید. بی نظمی باعث برهم خوردن آرامشتان می شود، همه چیز را سر جای خود بگذارید تا چیزی که دنبالش هستید پیدا کنید.

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهد و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید. معامله‌ای پرسود انتظار شما را می‌‌کشد. تمامی سود این معامله را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

فال روزانه آبان ( فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

یک روز شاد و هیجان انگیز منتظرتان است!! حتی اگر انتظارش را نداشته باشید. ارتباط ماه و اورانوس در پنجمین خانه تان یعنی خانه شادی و بازی باعث می‌شود که لذت وخوشی وارد زندگی‌تان شود، حتی اگر در برابرش مقاومت کنید. کلید موفقیت شما این است که آنی تصمیم گیری کنید؛ اگر بیش از حد برنامه ریزی کنید و اهل منطق باشید این روز شاد را از دست خواهید داد.

از دست فردی ناراحت هستید، احساس می کنید که او شرایط شما را نادیده می گیرد. بهتر است که به جای غصه خوردن، با او حرف هایتان را صادقانه در میان بگذارید. ایده ای در سر دارید اما هنوز برای آن دست به کار نشدید، بهتر است که از همین امروز اقدامات لازم را انجام دهید در غیر این صورت کارهایتان تلنبار خواهد شد و به هدف تان نمی رسید. فردی از راه دور شما را زیر نظر دارد، بهتر است که حواس تان را به اطراف بیشتر جمع کنید. تغییرات در زندگی تان را با چشم باز ببینید و بپذیرید، بجای جنگیدن با آن برای کنار آمدن با آنها راه های تازه را امتحان کنید، شما از کجا می دانید این تغییرات به ضرر شما تمام خواهند شد. فکر و روشتان را تغییر دهید اتفاقات خوب بدون اینکه توقع داشته باشید برایتان رخ خواهد داد.

با کمک بیش‌ا‌ز‌حد به اطرافیان خودتان را خسته و افسرده نکنید. امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند.  روی کمک همکاران در محل‌‌کار یا اعضای خانواده در منزل حساب باز کنید. فرصتی دست می‌دهد تا با مسافرت و تفریح، از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

فال روزانه آذر ( فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است آن چیزی نباشد که واقعاً بدان نیاز داشته باشید و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

امروز یک جلسه کاری مهمی دارید، سعی کنید که زودتر از همیشه آنجا حاضر شوید و حرف هایی که می خواهید بزنید را آماده کنید. شما باید امروز بدرخشید. بالاخره پس از روزهای سخت، وضع مالی شما رو به بهبود می رود طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد. نگران یکی از دوستان تان هستید. می خواهید سر صحبت را با او باز کنید اما شرایط برایتان فراهم نمی شود. بهتر است که به جای انتظار پیش قدم شوید. هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.

در بستر بیماری افتادید و حال و روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که ناخوش‌احوالی شما دیری نخواهید پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهید کرد. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. رازی در دل پنهان دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما بهتر است فکر چنین کاری را از سر بیرون کنید و این راز را برای همیشه در سینه خود سربه‌مهر نگه دارید. روزی همراه با عشق و محبت را در پیش‌رو دارید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد.  مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

فال روزانه دی ( فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

امروز زندگی‌تان کمی ‌ناآرام می‌شود، اما در عین حال می‌تواند کاملاً نشاط آور و شاد باشد. مشکلات شما فقط ساخته و پرداخته دست خودتان خواهد بود، به خصوص اگر سعی کنید چیزهایی که از حیطه کنترل‌تان خارجند را تحت کنترل خود در آورید. به جای اینکه خودتان را در صندلی راننده تصور کنید که زندگی را هدایت می‌کند، سعی کنید در صندلی عقب بنشینید و از منظره‌ها و چشم اندازهایی که مدام تغییر می‌کنند لذت ببرید!!

امروز فکرهای عجیب و غریبی به ذهن تان می رسد به طوری که نمی توانید به آنها سرو سامان دهید. ارتباط با دیگران می تواند شما را در دور کردن این افکار کمک کند. در محیط کار، شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. در رابطه عاطفی، کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. سعی کنید که تعادل لازم را ایجاد کنید. هر کسی کاسه صبری دارد، اگر اطرافیان تان مدت هاست برخی از رفتارهای شما را نادیده گرفته اند، از این پس شما باید به آنها تغییراتی دهید. در غیر این صورت روابط تان شکراب خواهد شد. رفتن به صفری برای شما پیشنهاد می شود، بهتر است فعلا از رفت و آمد پرهیز کنید. کلیدی به دستتان می رسد یا حرفی را می شنوید که گشایشی را به همراه دارد. با کسی که می دانید دلسوز شماست بدخلقی نکنید. چیزی می خرید که گران نیست اما خوشحالتان می کند. کاری به زودی سروسامان پیدا می کند، همانطور که شما می خواهید.

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید.  کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.  انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز کمتر از همیشه به شما توجه خواهد داشت.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

فال روزانه بهمن (فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز اگر اطرافیانتان تمام افتخاراتی که بهشان مغرور هستید را زیر سئوال ببرند شما خودتان هم به خودتان شک خواهید کرد! خوشبختانه شما قادر هستید ناراحتی‌ها را به سرعت فراموش کرده و مثبت بین باشید. سعی نکنید عملکردهای خود را عقلانی کنید. از منطق و دلیل تراشی کردن دست بردارید و فقط به حس ششم خود اعتماد کنید.

امروز محبت شما گل می کند به طوری که دوست دارید به غریبه ها هم محبت کنید. این کار به شما حس خوبی می دهد پس شک نکنید. امروز بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. امروز در جمعی حاضر می شوید و فردی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین بهترین لباس خود را به تن کنید و بدرخشید. در محیط کار به اطرافتان بیشتر دقت کنید. دوست و دشمن را از هم جدا کنید و هر حرفی را نزنید وگرنه به ضررتان تمام خواهد شد. دوستی خاله خرسه شخصی شما را ناراحت خواهد کرد، بهتر است سریع حرف دلتان را به این دوست که بی قصد اما از روی اشتباهات دائمی به شما ضربه می زند، بگویید. در مورد تصمیمی کاری مجبور به دادن توضیح می شوید، جبهه نگیرید. یک رابطه احساسی شما را متعجب خواهد کرد. هدیه ای کوچک دریافت می کنید.

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. با دوستانی رابطه برقرار کنید که درک کاملی از شرایط شما دارند. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت.  خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

فال روزانه اسفند ( فال سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ )

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

ماه در نشانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی می‌پیوندد، بنابراین دیگران از شما انتظار ندارند که مثل الان کار کنید. آنها از شما توقعات دیگری دارند، ولی شما هم اصلاً در خونتان نیست که مطابق با خواسته‌های افراد دیگر کار کنید! امروز احساسات‌تان شما راشگفت زده خواهند کرد! حتی اگر از قبل برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، بهترین کار این است که به حرف دل خود گوش کنید.

در راهی که انتخاب کرده اید، موانع زیادی مقابل تان وجود دارد، حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران ناامید شوید و بایستید اما بدانید که شما از پس همه آنها به خوبی بر می آیید. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای هدفی هستید. امروز که انرژی لازم را دارید، دست به کار شوید. با درخواست مالی یا کاریتان موافقت خواهد شد. برای یک جابجایی برنامه ریزی می کنید. با او که می دانید دوست تان دارد درد دل کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. معامله ای کوچک پیش می آید. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. بلایی از سرتان گذشته، شاکر باشید و صدقه بدهید.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احتمال سرقت اموال‌و‌دارایی‌های شما وجود دارد.  سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی، افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید.  کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز