تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

سهامداران فخوز بخوانند

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای شرکت فولاد خوزستان منتشر شد.
کد خبر: ۳۴۷۳۸
سهامداران فخوز بخوانند


 بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال، اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ (حسابرسی نشده) شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز منتشر شد.

شرکت فولاد خوزستان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری به ازای هر سهم ۱۳۴ تومان سود محقق کرده. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد افزایش داشته است.

«فخوز» با سرمایه ثبت شده ۵ هزار میلیارد تومان بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سود محقق کرده است. این میزان سود مربوط به عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ این شرکت است.

فخوز همچنین به همراه این گزارش، یک شفاف‌سازی ارائه داده که بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، نرخ انرژی صنایع فولادی بر اساس متوسط نرخ خرید انرژی برق از نیروگاه‌های دارای قدرت تبدیل انرژی محاسبه می‌شود. با توجه به متوسط هزینه ۴۵۵۶ ریالی هر کیلووات برق در شش ماهه نخست امسال ( هفت برابر شدن نسبت به سال گذشته) و همچنین سه برابر شدن هزینه هر متر مکعب گاز، هزینه انرژی ۶ ماه نخست سال به شدت افزایش یافته است. در این گزارش آمده که هزینه انرژی سال جاری بیش از ۳٫۶ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

فخوز در معاملات امروز با افزایش فشار عرضه مواجه شد و در نهایت با افتی ۴٫۵ درصدی بسته شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز