تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۵۰۶۳
فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰


 فال روزانه فروردین (فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

دست از رنگ‌های تیره بردار چون روح تو را خسته و کسل می‌کنند. برای اینکه سرحال بیایی و احساس شادی و طراوت کنی سعی کن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنی.

درست وقتی همه چیز روبه راه است ، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته اید ، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده اید. حالا دلیلش هرچه که باشد ، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید ، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

شما ته دلتان این را خوب می دانید که رسیدن به اهداف جاه طلبانه ی حرفه ایتان در حال حاضر تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، اما ترجیح می دهید به جای احساس رضایت از پیشرفت های هر چند اندکی که داشته اید، بخاطر عدم موفقیتتان در رسیدن به غیر ممکن ها زانوی ماتم بغل بگیرید. داشتن معیارهای پیش پا افتاده برای تعریف موفقیت می تواند توجیه خوبی برای تنبلی باشد، اما داشتن اهداف بزرگ به پشتکار و اراده ی محکم و تلاش تمام وقت نیاز دارد. حالا که اهداف بزرگی در سر دارید خودتان را برای زحمت هایی که در راه رسیدن به آنها متحمل شوید هم آماده کنید. شما قلب پاک و مهربانی دارید و از آنجا که نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید، ممکن است حرفی بزنید یا پیشنهادی بدهید که به دردسرتان می اندازد. احساس می کنید که دوستی ناخواسته قصد مداخله در کارهایتان را دارد. این امر شما را عصبانی کرده، او را متوجه اشتباهش بکنید.

معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه‌ خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید. فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده ذهن شما را مشغول کند. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

فال روزانه اردیبهشت (فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید ، به خاطر همین بیشتر ترجیح می دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می کنید که همه حرف هایتان را زده اید ، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می بینید انتقال دهید ، دیگر کسی نمی تواند موقع صحبت کردن ازتان ایراد بگیرد.

ایده های بزرگ و خلاقانه ی شما هیچ انتهایی ندارند، اما این افکار و ایده ها زمانی ارزشمند هستند که عملی شوند و اگر نخواهید به آنها عمل کنید بهتر است هر چه زودتر رهایشان کنید. مشکل اینجاست که شما یک ایده ی خوب برای انجام یک کار هر چند کوچک را آنقدر در ذهن خود پرورش داده و به آن پر و بال می دهید که برایتان به یک کار بیش از حد بزرگ و غیر ممکن تبدیل می شود. شاید بهتر باشد با حداقل ها شروع کرده و به مرور زمان در عمل این ایده را بزرگ کنید و به آن شاخ و برگ بدهید.  شنیدن خبری، آرامشتان را برهم می زند. این روزها شما جسماً بسیار خسته اید، کمی استراحت تان را بیشتر کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید، وگرنه گره روی گره خواهید زد. در مورد مسئله ای تا از شما پرسیده نشده، نظرتان را بیان نکنید. به نیت تان می رسید، اگر کمی صبور باشید.

به جای مراجعه به پزشک و مصرف داروهایی که دکتر تجویز کرده‌، اصرار خاصی به مصرف خودسرانه دارو دارید، قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، خوددرمانی را کنار بگذارید و با مراجعه به پزشک، داروها را طبق تجویز دکتر مصرف کنید.  پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.   رفت‌و‌آمد با افرادی که آبروی شما را به خطر میندازیند را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه مواظب آبروی خود باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید. روزمرگی‌های زندگی را کنار بگذارید و به فکر انجام کار خلاقانه‌ای باشید.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

فال روزانه خرداد ( فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدیمی دوباره ظاهر می شود تا شما را آزار دهد ، نمی توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می شود ، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانکه انرژی تان را به خاطر فرار کردن از حقیقت هدر دهید ، از بحث های صادقانه استقبال کنید.

امروز شما آنقدر نسبت به اطرافیانتان و واکنش هایشان حساس شده اید که ممکن است بخاطر یک موضوع کوچک و بی اهمیت یک دعوا و جر و بحث تمام عیار راه بیندازید. درست است که کشف افکار و احساسات دیگران بی آن که خودشان چیزی گفته باشند یکی از استعدادهای خاص شماست، اما حس ششمتان همیشه هم درست کار نمی کند و ممکن است گاهی دچار اشتباه و سوء تفاهم شوید. هر چقدر بیشتر روی رفتارها و عکس العمل های دیگران متمرکز شوید و حساسیت نشان دهید موضوع برایتان بزرگتر می شود و به خودتان سخت می گذرد.شخصی شما را مسخره می کند، به او اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.. اوضاع مالی تان خوب خواهد شد، بیش از حد خودتان را عذاب ندهید. برای رسیدن به چیزی یا کسی خودتان را به آب و آتش می زنید، رها کنید، چیزی که دنبالش هستید، اگر مال شما باشد به سمت تان می آید.

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.  بیش‌از‌حد کار می‌‌کنید و همیشه در فکر راههایی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر هستید. این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه اجازه ندهید گرفتاری‌های کاری میان شما و اعضای خانواده فاصله بیندازد.

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

فال روزانه تیر ( فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می بینند ، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می توانید ضعف و تزلزل را در گفته های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده های سطحی و آبکی حمایت نمی کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید ، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب جویی نمی کنید می توانید تا حد نیاز جدی باشید.

امروز همکاران و مقامات مافوقتان از شما انتظار دارند که بعد از چند روز کم کاری به روال عادی کارهایتان بازگشته و مسئولیت هایی که به عهده دارید و کارهایتان را به خوبی انجام دهید. این موضوع از آنجایی که به شما اجازه نخواهد داد با خیال راحت در عالم رویاهایتان غرق شوید باعث نارضایتی و ناراحتی شما خواهد شد، اگر در انجام کارهایتان کوتاهی کنید مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهید شد، پس حواستان را خوب جمع کنید. شما با کم کاری هایتان می توانید نتیجه ی زحمات یک گروه بزرگ را خراب کنید! قولی داده اید که بهتر است هر چه زودتر عملی کنید. شما آینده نگر و عاقل هستید. برای نیت تان باید کمی صبر کنید و ببینید برای آینده چه می خواهید. کاری را از روی هوا و هوس انجام ندهید. در حال حاضر رنج و سختی را تحمل می کنید، اما در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب دارد.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید.    امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.  سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.
 

فال روزانه مرداد ( فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده اید ، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف های خود فکر می کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید ، عاقلانه تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسانها هم نقطه ضعف هایی دارند.

امروز شما ممکن است توانایی های خود را خیلی دست بالا گرفته و مسئولیت ها و وظایفی بیش از آنچه واقعا می توانید انجام دهید را به عهده بگیرید. درست است که شما شخصی توانا و با لیاقت هستید، اما بدون شک یک انسان هستید و توانایی های فوق بشری ندارید، به همین دلیل هم برای کارایی که می توانید انجام دهید حد و مرز مشخصی وجود دارد که حتی اگر بتوانید از آن فراتر بروید قطعا به خودتان ضربه خواهید زد. اگر حاضر به یاد گرفتن باشید زندگی درس های زیادی برای شما خواهد داشت. شخصی را بیش از این در تصمیمتان دخالت ندهید و هر چه زودتر تصمیمتان را بگیرید و تکلیف را روشن کنید. نزدیکان شما را از انجام کاری که در سر دارید، برحزر می دارند، شما اما بهتر است کار خودتان را انجام بدهید. برای شخصی که دوستش دارید، چیزی خواهید خرید که بسیار خوشحالش می کند. بحثی که نیمه کاره مانده تمام کنید.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.   فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید. خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

فال روزانه شهریور (فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ تر می شود. ولی نباید در حالیکه بی رحمانه دیگران را سرزنش می کنید ، با دید منفی خود روحیه شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور موثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

بعد از چند روز تق و لق بودن کارها و برنامه هایتان امروز هنوز موتورتان گرم نشده و حال و حوصله ی کار کردن را ندارید. در واقع شما به فکر پیدا کردن راه فراری هستید تا امروز را هم مثل چند روز گذشته به تنبلی بگذرانید. متأسفانه حتی اگر موفق به فرار از مسئولیت هایتان بشوید هم تنبیه سختی برای این کوتاهی در انجام مسئولیت هایتان در انتظار شما خواهد بود. بهتر است به جای این که بخواهید تمام روز را به بطالت بگذرانید یک برنامه ریزی دقیق داشته باید تا وظایف خود را به سریع ترین شکل ممکن انجام داده و بتوانید بقیه ی وقتتان را برای خودتان و انجام کارهایی که دلتان می خواهد خالی کنید.  بیش از پیش مورد لطف و توجه شخصی قرار خواهید گرفت. با شخصی که حد و مرزش را نمی شناسد، رابطه تان را قطع کنید. ضرری که به شما می زند نمی توانید جبران کند. تکلیف کاری را روشن کنید.

روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.   مهارت‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و همیشه خودتان را سرزنش می‌کنید. امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. به خودتان قول بدهید که زندگی را با اعتماد‌به‌نفس بیشتری دنبال کنید.
اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

فال روزانه مهر (فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

شما احساس می کنید که زندگیتان یکنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر کردن اوضاع ناامید شده اید. این ناامیدی به غصه های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود ، چرا که در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینکه غصه گذشته را بخورید به آینده تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می شود.

امروز شما در فکر گسترش مهارت ها و توانایی های خودتان هستید تا بتوانید از این توانایی ها و مهارت های تازه کسب شده تان در راه رسیدن به اهداف جاه طلبانه ای که دارید بهره ببرید. اگر واقعا چنین قصدی دارید ثبت نام در دوره های تخصصی در زمینه ی مورد نظرتان بهترین گزینه ی ممکن برای شما خواهد بود و الان هم زمان بسیار مناسبی برای انجام اینکار به نظر می رسد. شما می توانید اتفاقات این چند وقت اخیر را از هر زاویه ای که خودتان دلتان می خواهد ببینید، اما به نفعتان است که با خودتان صادق باشید و حقیقت را ببینید. در مورد نیت تان دست از لجاجت بردارید و با اندیشه و تفکر و سرعت عمل مقدمات فعالیت خود را فراهم کنید. همیشه کارها بر وفق مراد نیست و حساب ها درست از کار در نمی آید. هر چه اصرار و پافشاری کنید، فقط وقت و عمرتان را تلف کرده اید. جواب یک دعوت را هر چه زودتر بدهید.

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان‌تان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند.  فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد. امروز سرتان به انجام کار غیرضروری بند می‌شود و مدت زیادی از وقت خود را به کارهای بیهوده اختصاص خواهید داد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که وقت با ارزش شما برای انجام کارهای بیهوده تلف نشود.‍

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است. 

فال روزانه آبان ( فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می کشاند سخت شده است ، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است ، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده آل های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

امروز یک مکالمه ی دوستانه، یک تماس تلفنی و یا پیامی که دریافت می کند همچون ضربه ای شما را به خود خواهد آورد و از خواب غفلت بیدار خواهد کرد. یکی از اهداف بلند مدت شما بالاخره در آستانه ی تحقق یافتن است و همین باعث می شود که جاه طلبی شما بیش از قبل شود. شاید تصمیم بگیرید در کنار شغل فعلیتان یک حرفه ی دیگر را نیز در پیش بگیرید یا به این نتیجه برسید که باید در یک مقطع تحصیلی بالاتر ادامه تحصیل بدهید. شاید چندان از درست بودن تصمیمتان مطمئن نباشید، اما این ایده حداقل ارزش فکر کردن را دارد. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. برای کسی کاری انجام می دهید و باری از روی دوشش بر می دارید. این روزها برای حفظ سلامتتان بیشتر ورزش کنید. در محیط کاری راهی که انتخاب کرده اید راه درستی نیست و به زودی پشیمان می شوید، این راه غیر از ضرر چیز دیگری برایتان ندارد. پیغامی دریافت می کنید به آن اهمیت ندهید.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. امروز با مشکل مالی روبرو خواهید شد و به تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالی‌تان را بهبود بخشید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

فال روزانه آذر ( فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام های مافوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه ریزی هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می کنند ، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.

امروز شما از صمیم قلب اطمینان دارید که رویاهایتان به حقیقت خواهند پیوست. شما می توانید به طور قانع کننده ای بهترین سناریوی ممکن را برای آینده ی خود بنویسید و هم خودتان و هم دیگران را مطمئن کنید که همه چیز همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهد رفت. انگار یک جورهایی شما از یک فکر ساده دانه ی کوچکی را بیرون کشیده و تمام دلایل و شواهد لازم برای این که محصول پربرکتی از آن به دست خواهید آورد را بی هیچ مشکلی فراهم خواهید نمود، باید در نظر داشته باشید که همه چیز فقط به دنیای افکار شما محدود نمی شود و برای رسیدن به خواسته هایتان باید سخت تلاش کنید. شخصی برای انجام کاری به شما کمک بزرگی خواهد کرد. کاری را شروع کرده اید که با سرعت دلخواهتان پیش نمی رود، به جای حرص و جوش مشکل اصلی را پیدا کنید و منتظر رسیدن خبری هستید، بی توجه به این خبر کار خودتان را بکنید.

پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالی‌تان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

فال روزانه دی ( فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

شما وقت و انرژی تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام کردن در یک رشته درسی صرف می کنید. هرکدام از این دو راه که برگزینید ، در عین حال که شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می کند ، خوش بینی شما را نیز رفته رفته کم تر می کند. به هر حال نیازی نیست که ریسک کردن را عقب بیندازید و یا اینکه از شدت آن بکاهید. شما مجبور نیستید برنامه های خود را کنسل کنید؛ فقط لازم است که نسبت به آنها واقع بینانه تر رفتار کنید.

امروز با وجود علاقه ی زیادی که به حرف زدن دارید حرف زیادی برای گفتن ندارید! در واقع شما امروز خیلی برونگرا شده اید و هر چیزی که به ذهنتان می رسد را به زبان می آورید و در مورد هر چیزی، حتی اگر کسی نظرتان را نپرسیده باشد هم اظهار نظر می کنید. خوب، برای جلوگیری از این رفتار شما کار زیادی از دست هیچ کس حتی خودتان بر نمی آید و فقط با به پایان رسیدن روز است که می توانید سکوت اختیار کنید. با این حال بد نیست در طول روز این جمله را با خودتان مرتب تکرار کنید که «کم حرف زدن نشانه ی خردمندی است»! طی چند روز گذشته کارها و برنامه هایتان به خاطر تعطیلات خیلی کند پیش رفته اند، اما امروز اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت. برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید.

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید. حرف‌های ناگفته زیادی برای بازگوکردن به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، امروز این فرصت فراهم می‌شود تا سفره دل را پیش عشق‌زندگی‌تان باز کنید. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و مذهبی پایان بخشید.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

فال روزانه بهمن (فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید ، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن تری متمرکز کنید. برای شما راحت تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می تواند ایمان شما را بیشتر کند ، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

امروز کارهای اداری و کاغذ بازی های بسیاری را باید به انجام برسانید. شما احساس می کنید که ذهنتان دارد خیلی خوب کار می کند و می توانید همه ی این کارها را به راحتی انجام دهید، اما این احتمال وجود دارد که بخشی از کارهایی که باید انجام شوند به طور موقت باعث گمراهی شما شوند، پس حواستان را خوب جمع کنید تا دچار اشتباه نشوید. امروز در مکالماتی که با دوستان و همسایه هایتان دارید حرف های مشکوکی می شنوید. شما از صحت شنیده هایتان مطمئن نیستید و ممکن است آنها از حرف هایی که می زنند قصد و غرض خاصی داشته باشند، پس به نفعتان است که شنیده هایتان را برای کسی بازگو نکنید. کمی صبور باشید و گذشته را مرور کنید.  زندگی سراسر مبارزه است، برای اجرای نیت خود نیاز به تلاش بیشتر دارید. چشم انداز شغلتان روشن است به شرط آن که از معلومات و فنون بیشتری برخوردار شوید.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند. امروز به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

فال روزانه اسفند ( فال یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

امروز یک نفر از راه می رسد که حامل پیام های بدی برای شما است ، اما شما نباید کورکورانه حرف های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف های دیگران ، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید ، می تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید ، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید ، خواهید توانست از آموخته هایتان در جهت بهتر کردن زندگیتان استفاده کنید.

شما عاشق پیدا کردن راه حل برای مشکلات پیچیده اید. امروز هوش ادراکی شما در سطح بالایی قرار دارد و با سخت ترین مشکلات هم طوری دست و پنجه نرم می کنید که انگار در حال بازی هستید و مثلا دارید یک مکعب روبیک را درست می کنید. دیگران در کمال شگفتی به شما خیره شده اند و نمی توانند بفهمند که شما چطور می توانید مسائل را به این سرعت حل کنید. با این حال این شتاب و عجله ای که شما در حل مسائل از خودتان نشان می دهید می تواند به نقطه ضعف شما تبدیل شده و باعث شود دچار اشتباه شوید. بهتر است با صبر و حوصله ی بیشتری پیش بروید و همه چیز را پیش از انتخاب راه حل نهایی به خوبی در نظر بگیرید. شما کاری را انجام می دهید که برایتان ارزشی ندارد اما به بهای گزافی می خواهید به هدفتان برسید. گره کارتان به دست خودتان باز می شود، بیهوده وقت تلف نکنید و منتظر کمک های غیبی ننشینید.

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. پولی قرض‌کرده‌اید و به نفع‌تان است امروز به هر قیمتی که شده این پول را پرداخت کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان را خراب کند، اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید. اعضای خانواده امروز شما را حسابی تحویل می‌گیرند و لحظه‌های سرشار از شادکامی و رضایت در انتظار شماست. لطف اهل منزل را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز