تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
صعود قیمت‌ها در بورس |شستا |فولاد|بورس

صعود قیمت‌ها در بورس |شستا و فولاد پرچم داران بورس شدند

در اولین روز معاملاتی آذر، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز یکشنبه ۲۰ هزار و ۱۹۲ واحد صعود کرد و با صعود به کانال ۱.۴ میلیونی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۳۵۱۴۸

صعود قیمت‌ها در بورس |شستا و فولاد پرچم داران بورس شدند

 

 

 شاخص هم وزن نیز امروز با افزایش ۳ هزار و ۶۱۲ واحدی در سطح ۳۸۶ هزار و ۹۳۸ واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۱۶۹ واحد بالا آمد و در سطح ۲۰ هزار و ۱۸۷ واحد قرار گرفت.

نماد‌های تأثیرگذار بر شاخص

امروز نماد‌های «فارس»، «شستا» و «فولاد» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه نماد «شیراز»، «بورس» و «خنصیر» نماد‌های بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نماد‌های «آریا»، «زاگرس» و «شگویا» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و «غصینو»، «مارون» و «وهور» بیشترین تاثیر کاهنده را بر شاخص داشتند.

پرتراکنش‌ترین نماد‌ها

در جدول پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورس خبهمن صدرنشین است و فولاد و خگستر در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نماد‌های توسن، فجهان و مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد‌ها هستند.


رشد ارزش معاملات


امروز ارزش معاملات کل بازار سهام با افزایش ۱۲۱۳ درصدی به رقم ۷۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۶۵ هزار و ۷۷۴ میلیارد تومان بود که ۹۲ درصد از ارزش کل معاملات بازار سرمایه را تشکیل می‌دهد.

ارزش معاملات خرد نیز اندکی رشد کرد و با افزایش ۳.۷ درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم ۴ هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان رسید که ۶ درصد از ارزش کل معاملات بازار را شامل می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز