تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
اخبار روز| جایگزین مینو محرز

سید علی دهقان منشادی جایگزین مینو محرز شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر سیدعلی دهقان منشادی را به عنوان جایگزین دکتر مینو محرز در مرکز تحقیقات ایدز معرفی کرد.
کد خبر: ۳۵۱۷۳

سید علی دهقان منشادی جایگزین مینو محرز شد

 

 

 دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر سیدعلی دهقان منشادی را به سمت سرپرست مرکز تحقیقات ایدز منصوب و در نامه‌ای از خدمات ارزشمند دکتر مینو محرز قدردانی کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر سیدعلی دهقان منشادی

دانشیار محترم دانشگاه

با سلام و احترام.

با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات ایدز منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با سایر مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و بهره مندی از توان پژوهشگران موفق آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه علاوه بر تدبیر امور محوله، نسبت به برنامه ریزی جهت امور مربوط به مرکز تحقیقات تا حصول نتیجه، اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

امید می‌رود مرکز تحقیقات ایدز با به کارگرفتن تمام توان و ظرفیت، به حرکت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعیین شده ادامه دهد.»

همچنین متن نامه قدردانی از دکتر مینو محرز به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر مینو محرز

استاد محترم دانشگاه

با سلام و احترام

مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیأت علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.

لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند سرکارعالی در زمان تصدی ریاست مرکز تحقیقات ایدز، به ویژه در ایام همه گیری کوید ۱۹ که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.

امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده اساتید بزرگواری، چون شما بهره‌مند گردد.

دکتر حسین قناعتی

سرپرست دانشگاه»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز