تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۵۲۲۸

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰

 

 

فال روزانه فروردین (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)

شک و تردید‌ها را باید از خود دور کنی. برای رسیدن به کسی که دوستش داری باید تلاش کنی

ایده‌های بزرگی را که مدت هاست در ذهن تان داشته اید، بیرون آورده وآن‌ها را عملی می‌سازید و این باعث می‌شود که ذهن مغشوش شما، کمی آرام شود. حالا دیگر به جای نگرانی درباره جزییات امور، به دنبال یادگیری بروید و سعی کنید که هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید که با بررسی بی طرفانه است که همه چیز به دست می‌آید و سعی کنید که راهی را پیدا کنید که در سطوح بنیادی نیز پیشرفت کنید.

شاید در ابتدای روز این طور فکر کنید که تمام برنامه هایتان مشخص هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که همچون یک هنرپیشه‌ی حرفه‌ای نقشتان را بازی کنید، اما وقتی دست به کار می‌شوید انگار یک نفر تمام سناریو و صحنه و همه چیز را تغییر داده و تمام آماده سازی هایتان را بی اثر کرده است. بی خیال آنچه می‌خواسته اید انجام دهید شوید و خودتان را با شرایط جدیدی که پیش آمده است تطبیق دهید. آغوشتان را به روی ناشناخته‌ها باز کرده و اجازه دهید زندگی شما را با غافلگیری‌های خوشایندی که برایتان در نظر گرفته شگفت زده کند. به احتمال زیاد اوضاع خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید پیش خواهد رفت. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود. انسان دمدمی‌مزاجی هستید و نظرهای‌تان را دائم تغییر می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان روی شما حساب‌باز نکنند و کسی حرف‌های‌تان را جدی نگیرد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که در گفتار و رفتار ثابت‌قدم هستید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبر‌های خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. اعضای خانواده امروز دردسر‌های زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آن‌ها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصی‌شان برآیند. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دائم به کارهای‌تان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوری‌تان را فراهم کرده‌است. برای کسب یک موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و کوشش کرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به کوشش بیشتر متوسل شوی.


فال روزانه اردیبهشت (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


وقتی از کسی کینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کرده‌ای. سعی کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.
عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق‌ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید، موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.

امروز مشکلات و مسائل احساسی مربوط به گذشته دوباره به سراغ شما خواهند آمد، اما نباید اجازه دهید این موضوع باعث ناراحتی شما شود. به این وضعیت به چشم موقعیتی نگاه کنید که به شما اجازه خواهد داد خودتان را از بحران‌های گذشته که باعث محدودیت شما شده اند نجات دهید. غلبه به هر نوع محدودیتی، خواه عاطفی، معنوی و یا جسمانی، می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد. شما از احساسات منفی زیادی رها خواهید شد و پس از این تجربه‌ی جدید تمرکز بیشتری پیدا خواهید کرد. شما باید این واقعیت را بپذیرید که انسان‌ها با هم فرق دارند و ترس‌های یک نفر می‌توانند رویا‌های یک نفر دیگر باشند؛ به این تفاوت‌ها احترام بگذارید. با شخصی درد و دل می‌کنید و سبک می‌شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روز‌ها وارد مرحله‌ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می‌کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.
میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند. با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکر‌های ناراحت‌کننده را کنار بگذارید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تن‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت هدف‌های خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدف‌ها نزدیک‌تر شوید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.
تمرکز در هرکار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط کار یا در امر تحصیل با تمرکز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین کن.


فال روزانه خرداد (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی، اما برای او چیز‌های دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

عطارد، این سیاره نشان می‌دهد که شما نیاز دارید که درباره روابط تان با کسی صحبت کنید، اگر چه ممکن است شریک شما (همسر، دوست و…) مایل باشد که این حرف‌ها را بشنود، اما ممکن است شما به آن چیزی که مد نظرتان است نرسید و این صحبت‌ها برای شما ثمربخش نباشد، اما حداقل می‌توانید یکدیگر را بیشتر بشناسید و در این بین به هم نزدیک‌تر شوید.

امروز از آن روز‌هایی است که شما می‌توانید نگاه درستی نسبت به آینده‌ی حرفه‌ای خود داشته باشید و در رسیدن به اهداف جاه طلبانه‌ای که امروز برای خود مشخص می‌کنید به احتمال زیاد موفق خواهید بود. شما انتظار دارید که یک روز عادی پیش رویتان باشد، اما آنچه پشت صحنه در جریان است آنقدر‌ها هم که انتظار دارید عادی و منطقی نخواهد بود و شرایط غیر منتظره‌ای برایتان پیش می‌آیند که شما را وادار به تغییر برنامه هایتان خواهند کرد. گاهی ما با مبارزه با تغییرات اوضاع را تنها بدتر می‌کنیم، مخصوصا اگر کنترل اوضاع از دستمان خارج باشد. سعی نکنید امروز را با این کار‌ها برای خودتان به یک روز استرس زا تبدیل کنید، شما می‌توانید از روزتان نهایت لذت را ببرید. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. اهل انجام کار‌های خلاقانه هستید، اما همیشه از این کار‌ها باز می‌مانید، امروز فرصتی می‌شود تا خلاقیت خود را نشان دهید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دست‌تان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. شخصی که دل خوشی از وی ندارید امروز از در دوستی و محبت با شما وارد می‌شود و کدورت‌های دیرینه را پاک می‌کند. شما نیز پاسخگوی محبت این فرد باشید و دلخوری‌های گذشته را فراموش کنید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سر‌ها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان گذاشته، به همین دلیل امروز عشق‌زندگی‌تان رفتار خوبی با شما نخواهد داشت.

موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی کرده. احساس می‌کنی که فقط تو بودی که توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی که اینطور نیست و باید مراقب باشی که با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

فال روزانه تیر (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری کن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی، چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب کنند. روز‌های خوبی در پیش داری.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

زمانیکه شما درباره احساسات تان صحبت می‌کنید اغرق آمیز نیستند، سیاره حاکم شما عطارد شما را به طور زیرکانه‌ای متقاعد می‌کند که بیش از آن چیزی که معمول است سخن بگویید. ممکن است شما در طی هفته‌های آتی، طرح‌ها و برنامه‌های واقعا عالی داشته باشید، اما به وسیله یک استراتژی مناسب است که می‌توانید آن‌ها را عملی کنید. اکنون فقط کار‌های روزانه تان را مدیریت کنید که همان کافی خواهد بود.

امروز وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان آنقدر‌ها هم که خودتان انتظار دارید لذت بخش نخواهد بود. البته که خوش و بش کردن با آن‌ها خیلی خوب است، اما بحث‌هایی که بر سر سیاست، اتفاقات دنیا و موضوعات و مسائل مختلف پیش می‌آیند ممکن است اختلاف نظر‌ها و به دنبال آن درگیری‌هایی را ایجاد کنند که باعث اوقات تلخی شما و اطرافیانتان خواهد شد. با این حال این اتفاقات باعث خواهند شد شما شناخت جدیدی نسبت به شخصی که فکر می‌کرده اید او را خیلی خوب می‌شناسید پیدا کنید. نگرانی در مورد آینده‌ی روابط عاطفیتان امروز به شما انرژی و انگیزه‌ی زیادی داده است تا تمام تلاشتان را برای حل مشکلات موجود در رابطه‌ی خود به کار بگیرید. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت‌ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه‌ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش به نفع شماست.

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نشود. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.

وقتی مشکلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سکوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فکر راه‌حلی برای رهایی از این مشکل باشی.

فال روزانه مرداد (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)

به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به کسی که دوستش داری می‌رسی، اما باید هشیار باشی. اکنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

از این سکوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود کوشش کنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و کوشش رسیده است.

اخبار خوبی درباره شما شنیده می‌شود که همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است که به سختی کار کنید، اما مطمئن باشید که از سخت‌ترین قسمت آن گذشته اید. از کار‌هایی که مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شکایت نکنید که این کار وضع شما را بدتر خواهد کرد. شما زمانی می‌توانید از زندگی تان حداکثر لذت را ببرید که تمام تعهدات تان را انجام داده باشید. موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

انجام تمام کارهایتان در ابتدای روز زمانی را که برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی در ادامه‌ی روز نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید موانع غیر منتظره‌ای سر راهتان قرار بگیرند و سرعت پیشرفتتان را کاهش دهند، اما داشتن پشتکار و اراده به شما کمک خواهد کرد تا کارهایتان را طبق برنامه تان پیش ببرید. البته این احتمال هم وجود دارد که کار‌های جدیدی به برنامه تان اضافه شوند و یا گزینه‌های جدیدی سر راهتان قرار بگیرند که ترجیح می‌دهید آن‌ها را امتحان کنید. دعوت‌هایی که امروز از شما می‌شوند را بپذیرید، چون به احتمال زیاد حسابی خوش خواهید گذراند و از مصاحبت حاضرین در این مهمانی لذت خواهید برد. شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته‌ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می‌شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان با دخل و خرجتان باشد. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی این اخبار سهیم کنید. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطر‌های احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده را تجربه خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از اینکه شما در کنارش هستید احساس خوشبختی می‌کند، امروز این احساس را با شما در میان خواهد گذاشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم تجربه می‌کنید. قدر لحظه‌های عمرخود را بدانید و از زندگی لذت ببرید.

در برخورد با مشکلات کاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتکار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشکلی نیست که غیرقابل حل باشد.

فال روزانه شهریور (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)

وقت کشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا کرده‌ای، دیگر نباید دست دست کنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد کنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

ممکن است شما ایده‌های بزرگی درباره محیط اطراف خانه تان داشته باشید، اما مراحل مهم دیگری هم هستند که باید آن‌ها را قبل از شروع کارتان پشت سر گذاشته باشید. امروز راه حل‌های آسان‌تر برای شما وجود ندارد، پس انتظار نداشته باشید که قبل از انجام مراحل مقدماتی کار بتوانید پروژه خود را آغاز کنید.

شما دلتان می‌خواهد که امروز را به تفریح و خوش گذرانی اختصاص دهید، اما کار‌های زیادی در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. شما با نا امیدی تمام در تلاش هستید تا تعادلی مناسب بین فعالیت‌های اجتماعی و مسئولیت‌های روزمره تان پیدا کنید، اما این کار به سادگی برایتان میسر نخواهد شد. با کمی سیاست و برنامه ریزی شما مجبور نخواهید بود از بین این دو تنها یکی را انتخاب کنید و می‌توانید هم به کار و هم به تفریحتان برسید. هر پروژه‌ی جدیدی که امروز آغاز کنید، حتی با وجود موانعی که سر راهتان قرار خواهند گرفت برای شما موفقیت آمیز خواهد بود، به ویژه کار‌هایی که در ارتباط با فعالیت‌های خلاقانه و هنری باشند. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت‌تر می‌شود.

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته است. روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد. با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. تصمیم مهمی باید بگیرید، اما مدت زیادی است که این تصمیم را به تعویق انداخته‌اید. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را یک‌دل کنید و پس از مشورت با افراد با تجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روز‌های خوش گذشته بگویید.

زمان بررسی نهایی لایحه رتبه بندی معلمان اعلام شد
کسی در اطراف تو هست که از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌کند.

فال روزانه مهر (فال  چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


در این شرایط خاص باید با عقل و فکر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعار‌های آتشین عاشقانه، نمی‌توان کاری از پیش برد. برای رسیدن به کسی باید با فکر و تدبیر رفتار کرد نه با حرف‌های دهان پر کن!

عطارد شما را ترغیب می‌کند که تفریح را بعد از پایداری و ثبات انتخاب کنید. مطمئنا این عاقلانه‌ترین کاری نیست که شما بخواهید انجام دهید، این بهای زیادی برای پرداختن است، اگر قبل از اینکه تعهدات تان را انجام دهید با دوستان تان از زیر کار در بروید. ممکن است شما سزاوار یک روز استراحت باشید، اما کمک نکردن دیگران به شما می‌تواند این روز را به یک روز ناخوشایند تبدیل کند.

شما دارید تمام کار‌ها و اهداف خود را در محدوده‌ی امنی که برای خودتان ساخته اید و همه چیز در آن طبق نقشه‌ها و تخیلات شما انجام می‌شود پیش می‌برید. درست است که این امنیت برای شما اهمیت بسیاری دارد و ترجیح می‌دهید کارهایتان را بر اساس نقشه‌ها و برنامه‌هایی که از قبل داشته اید پیش ببرید، اما گاهی باید از این خط فرضی که به دور خودتان کشیده اید فراتر بروید. تغییری که در جریان کار‌ها ایجاد می‌شود شاید در ابتدا برایتان آزاردهنده باشد، اما خیلی زود خواهید دید که تجربه‌های بهتری را برایتان رقم خواهد زد. اجازه ندهید وابستگی به روند همیشگی کارهایتان جلوی داشتن روزی فوق العاده را بگیرد. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می‌توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. روحیه‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کار‌های دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روز‌های آینده آماده کنید. مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. برنامه‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزو‌های مادیت داری. پس تردید‌ها و نگرانی‌ها را باید از خود دور کرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

فال روزانه آبان (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدار‌های سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

عطارد امروز به شما احساس اعتماد به نفس می‌دهد. ممکن است شما یک درگیری مهم با احساسات ناراحت کننده خود داشته باشید، اما بهتر است که آن‌ها را همین الان جارو کرده و زیر قالیچه پنهان کنید. شما می‌توانید دیگران را با نظرات روحیه بخش خود دلگرم و مشتاق کنید. اما اجازه ندهید که گفتن کلمات زیادی شما را از گفتن حقیقت باز دارد.

شما امروز دوست دارید کاری کنید که همه احساس کنند با آن‌ها مانند یک پادشاه یا ملکه رفتار می‌شود، اما این رفتار شما می‌تواند برای خودتان تبدیل به یک منبع استرس شود. خوشبختانه سیاستمدار درونتان پیچیدگی‌های نیاز‌های افراد مختلف را درک می‌کند، اما شما اصرار دارید که می‌شود نقطه‌ی مشترکی بین آن‌ها یافت و حس برادری و برابری را بین آن‌ها ایجاد کرد. بهتر است یک بار دیگر به انگیزه‌ی خودتان فکر کنید و ببینید که آیا واقعا آنچه برایتان اهمیت دارد خوشحالی دیگران است یا می‌خواهید خوشحالی را با همان معنایی که برای خودتان دارد به آن‌ها تحمیل کنید. سعی کنید آن‌ها را راحت بگذارید و از ایجاد تنش بیهوده جلوگیری کنید. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می‌شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فردی عاشق شما است و در آتش عشق‌تان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سروروی‌تان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشکلات مالیت برآیی. فقط کافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور کنی که در تو استعداد‌های فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

فال روزانه آذر (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یک توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است که آرامش برقرار خواهد شد.

تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد که انتظارش را نداشتی. با کار و کوشش می‌توان بر موانع و مشکلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

عطارد شجاعت شما را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید در مهمانی‌هایی که در آخر هفته شرکت خواهید کرد، شمع مجلس باشید. به خاطر همین است که شما می‌توانید ساده‌تر از همیشه روی مثبت زندگی را ببینید حتی اگر در یک موقعیت سخت و پیچیده باشید. در تمام طور امروز به استعداد‌های خود اطمینان کرده و به خودتان هم خوش بگذرانید.

امروز شما نمی‌توانید جلوی خودتان را بگیرید و دائم سوار بر قطار خاطرات در حال سفر به گذشته هستید. این خاطرات می‌توانند برایتان بسیار شیرین باشند، اما به خاطر آوردن اتفاقاتی که آرزو می‌کنید‌ای کاش هرگز پیش نیامده بودند هم می‌تواند به همان اندازه برایتان آزار دهنده باشد. صحبت کردن در مورد روز‌های خوش گذشته با افرادی که در آن روز‌ها با شما همراه بوده اند می‌تواند مرهم زخم‌های گذشته باشد، فقط باید مواظب باشید چنان در گذشته غرق نشوید که زمان حال را فراموش کنید. اگر قصد پیدا کردن شغل جدیدی را دارید از همین امروز دست به کار شوید، شاید حتی همین امروز موفق شوید، چون بخت با شما یار است. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی‌ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن‌ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و روحیه خوبی ندارید. اجازه ندهید این روحیه تا انتهای روز با شما همراه باشد. یکی از ریش‌سفید‌های فامیل امروز پیشنهادی که به نفع‌تان است را با شما درمیان خواهد گذاشت. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. پیشرفت چشمگیری را در کار‌ها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کار‌های خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. همسر یا عشق‌زندگی تان لحظه‌هایی همراه با آرامش و محبت را برای شما تدارک دیده‌است.

حالا که همه چیز روبه‌راهه یک کم استراحت می‌چسبه. کار‌ها رو به دیگران واگذار کن و چند روز برو مسافرت و استراحت کن تا با روحیه مضاعف دوباره کار را شروع کنی.

بیشتر دغدغه کار و درآمد خودت را داری و تقریبا اکثر وقت‌های خود را صرف آن می‌کنی. در زندگی چیز‌های مهمتری هم هست که باید به آن‌ها توجه کرد و برایشان وقت گذاشت.

فال روزانه دی (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آن‌ها بهاء داد و برایشان وقت صرف کرد.

نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی کنی.

با وجود این که هر از گاهی دلتان می‌خواهد روزتان را به تنهایی بگذرانید، امروز زمان خوبی برای فرو رفتن در لاک تنهاییتان نخواهد بود. شما اهداف و کار‌های زیادی در ذهنتان دارید که باید انجام شوند و به هیچ عنوان حاضر نیستید بیخیال انجام آن‌ها شوید. در واقع امروز روز بسیار خوبی برای شروع هر کار و پروژه‌ی جدیدی خواهد بود و تقریبا در انجام هر کاری می‌توانید موفق باشید، پس بهتر است به پیله‌ی تنهاییتان حتی فکر هم نکنید. شما به صحبت کردن در مورد رویاهایتان با دوستان و اطرافیانتان علاقه‌ی بسیار زیادی دارید، اما امروز آن‌ها حامیان خوبی برای شما نخواهند بود. بهتر است فقط نتیجه‌ی کار را به آن‌ها نشان دهید و فعلا تا عملی نشدن نقشه هایتان سکوت کنید. در حال حاضر با استرس‌ها و تنش‌های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.

امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که چنین اشتباهی را هرگز مرتکب نشوید. قرار است کالای باارزشی بخرید. امروز زمان مناسبی برای این خرید فراهم می‌شود. از این فرصت استفاده کنید و با خرید این کالا، روحیه خود را بهبود بخشید. دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و دامنه رفقای‌تان را گسترش خواهید داد. بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آن‌ها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز درخواست‌های بی‌جایی از شما دارد و شما را حسابی تحت‌فشار قرار می‌دهد. از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید، شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. شرایطی برای حضور در کار‌های انسان‌دوستانه مهیا خواهد شد. با انجام این کار‌ها احساس رضایت بیشتری پیدا کنید. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

ممکن است تغییرات هوا کمی تو را دچار مشکل کند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنکه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف کنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

فال روزانه بهمن (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)

منتظر اتفاقات زیادی هستی که ممکن است هیچ کدام از آن‌ها رخ ندهد. بهتر است به جای این کار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی کرده و براساس آن حرکت کنی. این راه مطمئن‌تر است.

خودت را برای شنیدن یک خبر مسرت‌بخش آماده کن. با یک دوست قدیمی که مدت‌ها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌کنی. باید از کسی دلجویی کنی تا روز خوبی داشته باشی.

دوستانی ثابت دارید که نشان می‌دهد چقدر روابط با دیگران و وجود آن‌ها برای شما اهمیت دارد. اما بعضی اوقات هم دوست دارید که تنها باشید. گم شدن در گروه همسن و سال هایتان ممکن است بسیار جالب باشد، این گمنامی می‌تواند از انزوا و گوشه نشینی که شما دارید بهتر باشد. وقتی که در انزوا به نگرانی هایتان فکرمی کنید، از حضور و معاشرت با دیگران باز می‌مانید.

شما علاقه‌ای به اتفاقاتی که باعث می‌شوند اطمینان خاطرتان را از دست بدهید ندارید، اما اغلب اولین نفری هستید که در برابر اتفاقات غیر منتظره با رفتاری مثبت واکنش نشان می‌دهید. اگر شرایطی که فراتر از کنترل شما هستند برنامه هایتان را به هم ریختند هم فرصتاین را خواهید داشت که مداخله کرده و روزتان را نجات دهید. مهارت‌های مدیریتی شما در سطح بالایی قرار دارند و دیگران هم در وقتی موقعیتی پیش بیاید که به هماهنگی و مدیریت نیاز داشته باشد به راحتی به شما و قدرت تشخیصتان اعتماد می‌کنند. به جای این که نگران باشید که مبادا کار اشتباهی انجام دهید نظر‌های خودتان را پیشنهاد دهید و ببینید دیگران چه فکری در مورد آن‌ها دارند. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می‌آورد. این روز‌ها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی‌برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهید شد. برای حل این مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید گرفتاری‌های مالی کمر شما را خم کند. روحیه لطیف دارید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رابطه محبت‌انگیزی با شما ندارد و این وضعیت زمینه دلخوری شما را فراهم کرده‌است.

با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی که از فعالیت‌های روزانه به تو منتقل می‌شود را کنترل کنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو کمک کند.

باید به طور جدی فکر کنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط کاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد که وقت تو را آزاد کند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

فال روزانه اسفند (فال چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰)


زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز کمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش کنی و به آینده امیدوار باشی. فردا‌های بهتری در انتظار توست.

امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصت‌ها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمد‌های بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد، اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد، اما جالب‌تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف تان را بسازید.

امروز شما در ابتدای روز انتظار دارید که اوضا ببین شما و طرف مقابلتان روبراه باشد، اما اوضاع در یک چشم به هم زدن تغییر پیدا خواهد کرد. تنش‌های عاطفی که تا به حال مخفی نگه داشته شده بودند در یک لحظه همچون رعد و برق و با سر و صدای زیاد به میان کشیده خواهند شد. شاید گفتن حقیقت باعث شود که احساس آرامش و راحتی کنید، اما همه چیز تا پایان روز به همین خوبی باقی نخواهد ماند و شاید حتی از گفته هایتان پشیمان شوید. پس سعی کنید تا جای ممکن احتیاط کنید و هر حرفی که به ذهنتان می‌رسد را به زبان نیاورید. بهترین راه برای پیش بینی آینده‌ی رابطه تان این است که خودتان آن را بسازید. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق‌های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل‌تر می‌کنید. خودتان بی خبرید، اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می‌کنند.

اعتماد‌به‌نفس کمی دارید و این وضعیت زمینه شکست شما را در برخورد با مشکلات فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و در آینده با اعتمادبه‌نفس کامل به مصاف مشکلات بروید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی کنید. این خرید نه تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند، بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود. اهمیتی به انجام کار‌های منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کار‌های منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کار‌های امروز مشکلی نخواهید داشت. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آن‌ها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب کافی به یک اندازه نیازمندی. از کار‌ها یا افرادی که تو را دچار استرس می‌کنند دوری کن.
موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتکارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است که برای آنهم خودت باید دست به کار شوی.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز