تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
خبر فوری| اخبار اقتصادی|

فوری: صدور کارت‌سوخت المثنی آغاز شد

سامانه صدور کارت سوخت المثنی از هفته جدید شروع به کار می‌کند و واجدان شرایط می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ کارت سوخت المثنی خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۳۵۲۶۸

فوری: صدور کارت‌سوخت المثنی آغاز شد

 

 

چند وقت پیش سامانه صدور کارت سوخت بدون هیچ توضیحی از کار افتاد و حالا خبرگزاری صداوسیما خبر از راه‌اندازی مجدد آن تا پایان هفته بعد می‌دهد. فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی در همین باره به تجارت‌نیوز می‌گوید: این سامانه باید از نظر امنیتی دوباره به‌روزرسانی می‌شد تا از حملات دوباره جلوگیری شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی بیان می‌کند: ما سامانه‌ای برای درخواست کارت المثنی داشته‌ایم. بعد از اتفاقی که برای سامانه هوشمند سوخت‌گیری افتاد ترجیح دادیم سامانه را به‌روزرسانی کنیم تا از حملات مشابه پیشگیری شود.

کاهی ادامه داد: این سامانه از ابتدای هفته بعد، دوباره شروع به فعالیت می‌کند.

چه کسانی می‌توانند کارت المثنی دریافت کنند؟


او فرآیند صدور کارت سوخت را بررسی می‌کند: اگر کارت سوخت فردی مفقود یا گم شد، این فرد باید مدارک شناسایی خود و مدارک ماشین را به همراه بیمه‌نامه به دفاتر پلیس + ۱۰ می‌برد و تقاضای صدور کارت سوخت المثنی می‌کرد.


یعنی همه رانندگان واجد شرایط می‌توانند طبق همین فرآیند، کارت سوخت المثنی دریافت کنند.

کاهی اعلام می‌کند: ابتدای سهمیه‌بندی درخواست‌ها خیلی زیاد بود و این اواخر، پیش از اختلال به‌وجود آمده، روزانه بین ۵ تا ۱۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت، ثبت می‌شد.

او در آخر ابراز امیدواری می‌کند: مشکلی در صدور کارت سوخت المثنی در کشور وجود ندارد و همه مردم به راحتی، می‌توانند کارت سوخت دریافت کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز