تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

پرچم رومیزی کشورهای مختلف را بشناسید

از پرچم رومیزی کشورهای مختلف می توان به پرچم میهن عزیز خودمان نیز اشاره کرد که در تمامی صنف های کاری و غیر کاری مورد استفاده قرار می گیرد.
کد خبر: ۳۵۳۳۳

پرچم رومیزی کشورهای مختلف را بشناسید

 

 

پرچم ملی یکی از قابل تشخیص‌ترین نماد‌های هویتی یک ملت محسوب می‌گردد. پرچم رومیزی کشور‌های مختلف بیشتر برای رابطه مؤثر و تجاری کشور‌های دیگر و همچنین برای روی میز کار سازمان‌ها و شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود. با نصب پرچم رومیزی کشور‌ها افراد می‌توانند پیغام دهنده روابط مهم کاری خود با دیگر کشور‌ها باشند که این موضوع در حوزه کاری آن‌ها سود آوری‌های قابل توجهی به همراه خواهد داشت. برای آشنایی با پرچم رومیزی کشور‌های مختلف در انواع طرح و نماد‌های خاص که هر کدام نشانگر هویت یک ملت هستند، با ما همراه باشید.


مشخصات و ویژگی‌های پرچم رومیزی کشور‌های مختلف


خرید پرچم رومیزی دیگر ملل‌ها به ارزشمندی شرکت و موسسه شما در مقابل آن کشور می‌افزاید. در هنگام سفارش این پرچم‌ها یکسری نکات وجود دارد که استاندارد‌های پرچم محسوب می‌گردد. معمولا ابعاد پرچم رومیزی کشور‌های مختلف را در سایز و اندازه ۲۰×۳۰ سانتی متر تهیه نموده و پارچه‌هایی که برای آن استفاده می‌نمایند نیز جیر و ساتن هستند. اگر به دنبال محصولی باکیفیت و منحصر به فرد هستید پرچم ملل‌ها را با استفاده از پارچه ساتن و چاپ دیجیتال طراحی نمایید.

معمولاً این نوع از پرچم‌ها را با کیفیت‌های بسیار بالا و پارچه‌های مرغوب تعبیه می‌نمایند که در انواع کنفرانس ها، سمینار‌ها و نشست‌های چند جانبه و بین المللی به کار گرفته می‌شوند. مدل‌های جیر این پرچم با توجه به حاشیه‌های دور پرچم بسیار جذاب و شیک دیده می‌شوند و با پایه‌های ثابت و استوار بر روی میز قرار می‌گیرند. هر پرچمی برای خود نام و نشان و ارزشمندی خاصی دارد که همیشه نمایانگر حس غرور و میهن دوستی است.


از پرچم رومیزی کشور‌های مختلف می‌توان به پرچم میهن عزیز خودمان نیز اشاره کرد که در تمامی صنف‌های کاری و غیر کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرار دادن پرچم رومیزی ایران که در سه رنگ سبز و قرمز و سفید تعبیه می‌شود، بر روی میز‌های شرکت و سازمان‌ها امری بسیار مرسوم است که به وفور دیده می‌شود. این پرچم‌ها را بیشتر در ابعاد ۳۰ در ۲۰ سانتی متر تهیه کرده و پارچه به کاربرده شده نیز ساتن است که حس اعتماد و اطمینان را در دل افراد ایجاد می‌نماید. پرچم‌های مذکور با میله و پایه سنگی به مشتریان ارائه می‌گردد.

پرچم رومیزی کشور ایتالیا

پرچم رومیزی کشور ایتالیا گامی نو در عرصه تجارت بوده که کاربرد‌های گوناگونی نیز دارد. شما عزیزان می‌توانید این پرچم را در جنس ساتن آمریکایی درجه یک تهیه کرده و ۱۰ x ۱۰ x ۴۰ سانتی‌متر آن را سفارش دهید. جنس پایه‌ای که معمولا برای آن طراحی می‌نمایند سنگی بوده و قطر پایه نیز ۱۰ سانتی متری تهیه می‌شود. این پرچم نیز همانند پرچم ایران در سه رنگ سبز، قرمز و سفید با زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی و تعبیه شده و کیفیت‌های مرغوب و خوبی نیز دارد.


پرچم رومیزی کشور چین


پرچم رومیزی چین پرچمی قرمز رنگ به همراه پنج ستاره طلایی است که بیانگر انقلاب و وحدت مردم چین تحت رهبری حزب کمونیست می‌باشد. در طراحی پرچم رومیزی کشور‌های مختلف همانند چین می‌توان از انواع چاپ‌ها اعم از دیجیتال، حرارتی، لیزری، سیلک استفاده کرد که تاثیر وافری در میزان کیفیت محصول خواهند گذاشت. ساتن آمریکایی، مخمل و لمینت بهترین جنس‌هایی هستند که در زمان طراحی پرچم رومیزی چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند و جلوه گری فراوانی دارند. علاوه بر آن پایه‌های استفاده شده و محل قرارگرفتن آن برروی میز نیز اهمیت قابل توجهی دارد.

پرچم رومیزی کشور ترکیه

ترکیه، کشوری در همسایگی ایران که همیشه از روابط تجاری عالی برخوردار بوده اند. معمولا اکثر سازمان‌ها در خصوص ثبت سفارش به سفارش پرچم کشور ترکیه به صورت دو طرفه و تلفیقی با پرچم کشور جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند که نمایانگر روابط دوستانه و حس قدرت هستند. جنس ساتن و پایه سنگی به کاربرده شده در این نوع از پرچم‌ها قابلیت شستشو نیز به آن‌ها بخشیده است. پرچم رومیزی کشور‌های مختلف در انواع ابعاد گوناگون و کیفیت‌های عالی و مرغوب را می‌توانید از اریکه پرچم ایرانیان بخواهید.


چاپ پرچم رومیزی کشور روسیه معمولا در رنگ سفید، آبی و قرمز صورت می‌گیرد و طراحی و تهیه آن از با کلاس‌ترین روش تبلیغات محسوب می‌گردد که برند شما بیشترین مخاطب را جذب خواهد نمود. ساتن درجه یک دو رو، ابعاد ۲۰*۳۰ سانتی متر و دستگاه چاپ مدرن و پیشرفته، محصولی باکیفیت و کاملا مرغوب به تولید می‌رساند که تنها می‌توانید آن را از مراکز معتبر بخواهید. معمولا طراحی و تهیه پرچم رومیزی کشور‌های مختلف با وسواس خاصی صورت می‌پذیرد و همواره مخاطبین گسترده‌ای نیز دارند.


· از لحاظ تنوع می‌توانید در هر محیطی که می‌خواهید این پرچم‌ها را قرار دهید

· یکی از بهترین راهکار‌های تبلیغات در عرصه تجارت می‌باشد.

· عمر پرچم‌ها بالا بوده و در آینده بازدهی بالای بسیار خوبی خواهید داشت.

· از لحاظ سرمایه گذاری حداقل سرمایه لازمه هر شغلی می‌باشد.

· موجب می‌گردد که برند شما مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب کند

· به روابط دوستانه میان دو کشور تاثیرات مثبت و خوبی خواهد داشت.

· در هر نشست و تبلیغات همگانی تاثیرات خود را در برندینگ شما خواهد داشت.


پرچم رومیزی کشور‌های مختلف از دیگر پرچم‌های تولیدی در عرصه تجارت و تبلیغات است که همواره تاثیرات مثبت و خوبی بر کشور‌ها و عرصه تجارت دارد. از این رو تولیدات این گونه از محصولات در کشور ما از رشد خوبی برخوردار بوده است. فروش و تهیه و تولید این محصولات با استفاده از بهترین متد‌ها روز دنیا در کشور ما طراحی و تعبیه گشته و شما می‌توانید جهت ثبت سفارش به مراجعه غیر حضوری و آنلاین نیز روی آورید. پیشنهاد می‌کنیم برای سفارش پرچم با مجموعه‌ای در ارتباط باشید که آگاهی کاملی از تشریفات بین المللی دارند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز