تهران ۵.۹۹° كمينه ۵.۹۹°  بیشینه ۵.۹۹°
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰

.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۵۴۲۱

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰

 

 

 فال روزانه فروردین (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


فروردین: شما امروز کاملا خوش بین هستید، اما اگر فرد دیگری فکر کند که شما خیلی هم واقع بین نیستید با او لجبازی خواهید کرد. حقیقت این است که شما در فکر این هستید که مشکلات جدی و مهم را تجزیه و تحلیل کنید، اما اهداف شما آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانید آن تصوری که دیگران ازتان انتظار دارند را برآورده سازید. از ایده‌های خود دفاع نکنید؛ فقط با ایمان و اعتقاد کامل عمل گرا باشید. فال روزانه یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می‌گوید: پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آن‌ها اطمینان بیشتری داشته باشی.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبر‌های امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است: نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن، چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس: قرمزملایم
اعداد شانس: ۶، ۹، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال: سه شنبه
همراهان مناسب: مرداد، خرداد، آذر

فال روزانه اردیبهشت (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


اردیبهشت: هم اکنون وارد شدن به یک رابطه دوستانه جدید مزایای خیلی زیادی برای شما دارد. اما گر به جزئیات بی توجه باشید، کار‌های خیلی ارزشمند شما ضایع خواهد شد. فضایی خیلی رمانتیک که همه چیز رویایی به نظر می‌رسد ایجاد نکنید. داشتن افکار مثبت معجزه آسا خواهد بود، اما این افکار نمی‌تواند جایگزینی برای کار‌ها و مسئولیت‌های به حساب بیاید! پس پاهایتان باید روی زمین باشد و واقع بین باشید.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می‌گوید: پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد، چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبر‌های امیدبخشی خواهی شنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است: تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.


متولدین اردیبهشت
رنگ شانس: صورتی وآبی روشن
اعداد شانس: ۵، ۶، ۱۳، ۱۸۸، ۴۵۲۴

روز اقبال: جمعه
همراهان مناسب: تیر، شهریور، دی، اسفند

فال روزانه خرداد (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


خرداد: شما و دوست تان امروز تصمیم می‌گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی احساس تازه‌ای به شما می‌دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی تان مجزه رخ می‌دهد!

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می‌گوید: کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آن‌ها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روز‌ها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است: به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعداد‌ها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس: نارنجی
اعداد شانس: ۳، ۵، ۲۴، ۴۳۳، ۲۵۴۵

روز اقبال: چهارشنبه
همراهان مناسب: مرداد، فروردین، مهر، بهمن

فال روزانه تیر (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


تیر: مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات قدم بیشتری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز خیلی دوست دارید چیز‌های جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید به خاطر چیز‌هایی که تابحال در زندگی تان داشته اید شکرگزار باشید.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می‌گوید: در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد، اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیز‌هایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوت‌های یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است:

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کار‌های ارزنده و مهمی را دارند، اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزو‌های مادی، از خودت کار بکشی.


متولدین تیر
رنگ شانس: سفید نقره‌ای، آبی نیلی
اعداد شانس: ۲، ۴، ۱۲، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال: دوشنبه
همراهان مناسب: اردیبهشت، اسفند، آبان

فال روزانه مرداد (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


مرداد: شما روز‌های نسبتا سختی را پشت سر گذاشته اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای جستجو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید موقعیت خود را ثابت نگه دارید و این کار باعث آسایش و راحتی اطرافیان تان نیز به می‌شود. فقط حواستان را جمع و چشم هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روز‌ها خیلی زیاد پول خرج کنید.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می‌گوید: تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگو‌های احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرت‌های از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کار‌هایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است:
درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جا‌های خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس: زرد، طلایی
اعداد شانس: ۱، ۴، ۳۴، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال: یکشنبه
همراهان مناسب: فروردین، آذر

فال روزانه شهریور (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


شهریور: امروز شما خیلی حساس شده اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان تان نیز قطع کنید. اما شما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می‌گوید: تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند؛ و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است:

ساعات کاری بورس کالا تغییر کرد
درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کار‌های عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس: قهوه‌ای وکرم
اعداد شانس: ۰، ۵، ۱۶، ۸۸۸، ۶۸۴۸

روز اقبال: چهارشنبه
همراهان مناسب: دی، اردیبهشت

فال روزانه مهر (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


مهر: شما هم اکنون نسبت به افراد دیگری که در زندگی تان وجود دارند خیلی قدرشناس هستید، چراکه بدون آن‌ها زندگی شما خیلی کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آن‌ها می‌توانند با فعالیت‌های و بحث‌های جالب به زندگی تان جلوه تازه‌ای ببخشند. اگر شما خیلی هم نمی‌خواهید در مرکز توجه باشید و می‌خواهید فعالیت هایتان را کمتر کنید، اما اگر منعطف‌تر باشید و با آن‌ها همراه شوید خوشحال‌تر خواهند شد.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می‌گوید: بیش از حد تحت تاثیر حرف‌های این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فال فردا نوشته شده است: با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است:

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روز‌های سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس: بنفش وقهوه‌ای
اعداد شانس: ۲، ۶، ۱۶، ۴۳۲، ۹۱۴۳

روز اقبال: جمعه
همراهان مناسب: آذر، بهمن، خرداد


فال روزانه آبان (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


آبان: شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته اید و امروز هم با وجود پلوتو در خانه یازدهم یعنی خانه ارتباطات تشویق تان می‌کند تعهداتی که به افراد مورد علاقه تان داده اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکاران تان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آن‌ها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و اشتیاق زیادتان ممکن است آن‌ها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می‌گوید: پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز، چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصل‌ها دچار رکود خواهد شد.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیز‌هایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است:

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس: قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس: ۳، ۵، ۷، ۸، ۹، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال: سه شنبه
همراهان مناسب: تیر و اسفند

فال روزانه آذر (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


آذر: شما امروز به خصوص اگر اعتقاد داشته باشید که چیز‌های خیلی زیادی دارید که به خاطرشان شکر گزار باشید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت. شما آنقدر به آینده خود خوش بین هستید که تا اندازه‌ای در برنامه ریزی‌های خود نامرتب و بی نظم عمل می‌کنید. به جای اینکه آینده تان را بر پایه خیالات واهی بسازید، مطمئن شوید که استراتژی هایتان بر اساس واقعیت هستند.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می‌گوید: با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی، اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است: در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کار‌های زیادی بکنی، اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است: کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی، چون به ضررت خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد، اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس: آبی وسفید
اعداد شانس: ۳، ۱۲، ۵۸۲، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال: پنجشنبه
همراهان مناسب: فروردین، مهر، مرداد، بهمن

فال روزانه دی (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


دی: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کار‌ها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آن‌ها را جلب کنید.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می‌گوید: رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آن‌ها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است: تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آن‌ها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس: سفید و قهوه‌ای
اعداد شانس: ۸، ۹، ۶۲، ۱۲۲، ۷۵۴۴

روز اقبال: شنبه
همراهان مناسب: شهریور، اردیبهشت

فال روزانه بهمن (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


بهمن: امروز خیلی خوش بین و خوشحال هستید و دیگران بهتان توجه می‌کنند. شما نیز خیلی راحت با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، برای اینکه خودتان هم دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید. شما به خاطر اینکه لحظات به یادماندنی با دوستان تان داشته باشید، ترجیح می‌دهید دوستی هایتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. این کار از نگرانی‌هایی که در جمع‌های شلوغ به وجود می‌آید جلوگیری می‌کند.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می‌گوید: اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی، اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای؟! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فردا نوشته شده است: وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آن‌ها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است: باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی، چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری، اما در این معامله، آن‌ها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آن‌ها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کار‌ها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس: آبی تیره
اعداد شانس: ۴، ۸، ۱۰، ۸۴، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال: یکشنبه
همراهان مناسب: خرداد، آذر، مهر

فال روزانه اسفند (یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)


اسفند: با وجود اینکه امروز برای بیشتر مردم روز تعطیل به حساب می‌آید، ولی شما می‌خواهید زندگی خود را از نظر حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام‌های روز‌های تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه ریزی‌های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت‌ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می‌گوید: در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسر‌هایی درست کنند.

در خصوص توصیه‌های اجتماعی فال‌های فردا نوشته شده است: به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است: اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است: پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی، اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند


رنگ شانس: آبی آسمانی وقهوه‌ای روشن
اعداد شانس: ۷، ۱۱، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال: پنجشنبه

همراهان مناسب: اردیبهشت، تیر، دی، آبان

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز