تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
اخبار اقتصادی| ارز دیجیتال|ارز دیجیتال جدید به بازار آمد| ارز رمز جدید بازار را سبز پوش می کند؟

ارز دیجیتال جدید به بازار آمد| ارز رمز جدید بازار را سبز پوش می کند؟

در هفته گذشته، چند روزی ارز دیجیتال Avalanche وارد لیست رمز ارز‌های برتر بازار شد. این رمز ارز، شیبا و دوج کوین دو میم کوین معروف بازار را پشت سر گذاشت و دهمین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی شد.
کد خبر: ۳۵۵۳۸

ارز دیجیتال جدید به بازار آمد| ارز رمز جدید بازار را سبز پوش می کند؟

 

 

  در روز گذشته با یک ریزش به جایگاه یازدهم برگشت. سینا حسینى تحلیلگر خانه بلاک چین ایران گفت: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های اوالانچ، تکنولوژی آن است که با داشتن پروتکل منحصر به فرد، قادر به پردازش تراکنش‌ها در کمتر از ۱ ثانیه است و نیز دارای مقیاس‌پذیری بالا، امنیت زیاد و غیر متمرکز بودن است.

حسینی اظهار کرد: ویژگی بعدی تیم قدرتمند آن است؛ امین گان سیرر (Emin Gün Sirer) بنیان‌گذار اوالانچ، خالق یکی ارز‌های دیجیتال به نام کارما نیز است که در سال ۲۰۰۳ پلتفرم آن را راه‌اندازی کرد. از خصوصیات دیگر اوالانچ می‌توان به عدالت آن اشاره کرد که برای جامعه خود ساخته شده و نه برای جامعه سرمایه‌گذاری.

وی افزود: نکته قابل توجه آن است که این پلتفرم با رشد چشمگیر خود توانسته هزاران نفر از توسعه‌دهندگان را جذب شبکه خود کند.

چه آینده‌ای در انتظار اوالانچ است؟

این تحلیل‌گر بازار رمز ارز‌ها ضمن اشاره به آینده اوالانچ تأکید کرد: برای آینده اوالانچ از لحاظ قیمتی احتمال صعود و دستیابی به قیمت‌های بالاتر وجود دارد. ولی در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های بزرگ و قرار گرفتن در جایگاه دهم بازار، پیش‌بینی اینکه رتبه‌های پایین‌تر را خواهد دید یا خیر، ممکن نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: دلیل رشد این رمز ارز را می‌توان متأثر از توسعه سریع اکوسیستم DeFi و ایجاد یک پل جدید ارزان قیمت به شبکه اتریوم دانست. در واقع این شبکه با کاهش نرخ کارمزد‌ها و سرعت پایین پردازش و همچنین در برگیری شبکه اتریوم موفق به افزایش سریع قیمت شده است.

وی افزود: کیف پول‌های مناسب برای این رمز ارز کوینومی و متامسک است و اگر از کیف پول‌های فیزیکی استفاده می‌کنید، لجر و کیف پول شبکه اوالانچ مناسب خواهد بود.

تحلیلگر خانه بلاک چین ایران در پایان ضمن اشاره به چند نکته مهم در خصوص اوالانچ گفت: توصیه ما به سرمایه‌گذاران این است که اگر به تازگی قصد ورود به این شبکه را دارند، روی اصلاحات قیمتی ورود کنند و برای کسانی که از قبل این رمز ارز را خریداری کرده‌اند، پیشنهاد هولد و نگهداری آن را داریم. در نظر بگیرید برای شرایط فعلی حتماً احتمال اصلاح قیمتی وجود دارد و برای بازه زمانی بلند مدت پیش‌بینی رشد و افزایش قیمت را خواهیم داشت.

وضعیت رمز ارز Avalanche در بازار کریپتوکارنسی

ارزش بازار اوالانچ با نماد اختصاری AVAX حدود ۲۶،۰۵۱،۴۹۵،۷۲۷ دلار است و در رتبه یازدهم بازار قرار گرفته است. همچنین سهم ۰.۹۶ درصدی از کل بازار را از آن خود کرده است. در زمان تنظیم این خبر هر واحد اوالانچ با قیمت ۱۱۵.۹۲ دلار معامله می‌شود، حجم مبادلات روزانه اوالانچ نیز ۱.۹۲ میلیارد دلار است. در ۲۴ ساعت اخیر ۹.۴۹% کاهش قیمت را تجربه کرده است. اگر چه قیمت رمز ارز اوالانچ در سال ۲۰۲۰ راکد و ایستا بود، اما با آغاز سال ۲۰۲۱ همراه با سایر ارز‌های دیجیتال روند صعودی در پیش گرفت. بالاترین قیمت اوالانچ در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ (۱۲ September ۲۰۲۱) رقم خورد که معادل ۱،۶۳۱،۴۴۱،۳۴۹ دلار بود. فروش توکن رمز ارز اوالانچ در ژوئیه ۲۰۲۰ آغاز شد و در ساعت‌های ابتدایی حدود ۴۵ میلیون دلار دارایی کسب کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز