تهران ۱۴.۸۴° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

فال روزانه: امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۵۷۷۸

فال امروز 12 آذر 1400

فال روزانه فروردین (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

در روابط خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

ممکن است شما از کار‌های تکراری که اخیرا مجبور به انجام آن‌ها هستید خسته شده باشید و کمتر مایل باشید که روی وظایفی که شما را از لحاظ روحی ارضا می‌کند تمرکز کنید. امروز دائم در حال خیالبافی درباره یک زندگی عالی و ایده آل در آینده که به نظرتان می‌رسد دور از دسترس شماست، هستید. درباره اینکه چگونه باید به آنجا برسید نگران نباشید. زمانی که خیالبافی تان را پایان دادید سعی کنید از تمرین‌های ذهنی لذت ببرید. به لحظه حال برگردید و کاری را انجام دهید که بتوانید یک تغییر واقعی در زندگی تان ایجاد کنید.

به زودی پولی به دست تان می‌رسد که که نتیجه تلاش‌های چند وقت اخیرتان بوده است. شما برای به دست آوردن این پول سختی‌های زیادی را متحمل شده اید بنابراین از آن نهایت لذت را ببرید. موضوعی شما را نگران کرده، اما پس از گذراندن آن خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد. در محیط کار تغییری در انتظارتان است که بر شرایط مالی تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اتفاقی ناراحت کننده برای چندمین بار برایتان رخ داده لازم است هر چه سریعتر تغییری در برخوردتان با مردم بدهید. ادامه کاری باعث خستگی و افسردگی شما می‌شود. بهتر است هر چه زودتر کار را به فردی معتمد و ماهر بسپارید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی‌رسید. شما به خوبی می‌دانید که از زندگی عاطفی تان چه می‌خواهید.

به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آن‌ها آسیب برسانند.

رنگ شانس: قرمزملایم
اعداد شانس: ۶، ۹، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال: سه شنبه
همراهان مناسب: مرداد، خرداد، آذر

فال روزانه اردیبهشت (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده، اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

شما آماده یک تغییر هستید و فقط می‌خواهید که این تغییر به روش شما باشد. نیاز‌ها و احتیاجاتی که اخیرا داشته اید همه تحت کنترل هستند، اما ممکن است دیگران نگران باشند که چگونه می‌خواهید از پس آن‌ها برآیید، زیرا نمی‌دانند که شما همه آن‌ها را تحت کنترل خود دارید. علاوه بر این، شما طرحی در ذهن دارید که فقط باید فرصت لازم را بدست بیاورید تا استارت کار را بزنید و تلاش تان را شروع کنید. اگرتلاش نکنید هیچ وقت نخواهید فهمید که چه چیزی انتظار شما را می‌کشد.

 

انرژی شما در چنین روزی بسیار است طوری که نمی‌توانید در خانه بمانید. پیاده روی در یک فضای زیبا می‌تواند همان چیزی که به دنبالش هستید باشد. البته قبل از رفتن، از دوست تان بخواهید تا در صورت امکان شما را همراهی کند. در طول مسیر خبر‌های خوبی را نیز از زبان او خواهید شنید. در فکر شروع یک کاری هستید، اما این را هم بدانید که ممکن است تا مدت‌ها نتوانید نتیجه مطلوب تان را به دست آورید، اما صبر کلید موفقیت شماست. اگر در راهی که آغاز می‌کنید ثبات قدم داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. در مورد مسئله پیش آمده سرسری و بی تفاوت از کنارش نگذرید. از شخصی قدرنشناس بپرهیزید و فریب زبان بازی و دو رویی‌های او را نخورید. به زودی هدیه‌ای به دستتان می‌رسد. قدر شخص فرستنده را بدانید و با دقت بسیار در حفظ هدیه اش کوشا باشید. از دری که نباید رد نشوید و صداقت تان را زیر سوال نبرید، حتی اگر پشت در بهشت باشد.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روز‌ها باید مراقب خرج کردنت
رنگ شانس: صورتی وآبی روشن
اعداد شانس: ۵، ۶، ۱۳، ۱۸۸، ۴۵۲۴

روز اقبال: جمعه
همراهان مناسب: تیر، شهریور، دی، اسفند

فال روزانه خرداد (فال فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

با وجود اینکه شما الان خیالباف به نظر می‌رسید، اما هیچ چیز نمی‌تواند شما را از طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می‌کنید و به راحتی می‌توانید سفری طولانی با کوله پشتی تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممکن است دیگران به شما بخندند، زیرا فکر می‌کنند که این افکار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آن‌ها می‌کنید در حالیکه دارید از بلندترین نقطه کره زمین برایشان کارت پستال می‌فرستید.

چند روزی است که فکرتان مشغول است. شاید به یاد خاطرات گذشته خود افتاده اید، شاید هم نگران آینده هستید، اما هر چه هست چندان خوشایند نیست و بهتر است که هر چه سریع‌تر از آن‌ها خلاصی یابید. اگر در زمان حال زندگی کنید می‌بینید که چقدر احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. اخیرا با یکی از دوستان تان بحث کرده اید و میان تان کمی شکراب شده است. خودخواهی ست که تنها او را مقصر اتفاقات بدانید. برای اینکه رابطه تان به روال قبل بازگردد، همین امروز به او پیغام دهید. ایده‌های خوب می‌توانند در‌های بسته بسیاری را به روی شما باز کند. حتی اگر مجبور باشید با شخصی که برایتان ارزش قائل نیست، معاشرت و کار کنید. اعتماد به نفستان را از شما می‌گیرد. در زمینه مالی با شریک خود مشکل دارید، بهتر است هر چه زودتر به بهبود این رابطه فکر کنید. در حال حاضر این رابطه مهمترین مسئله زندگی تان به حساب می‌آید.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کار‌های عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.


رنگ شانس: نارنجی
اعداد شانس: ۳، ۵، ۲۴، ۴۳۳، ۲۵۴۵

روز اقبال: چهارشنبه
همراهان مناسب: مرداد، فروردین، مهر، بهمن

فال روزانه تیر (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

تیر: معمولا شما کسی هستید که می‌خواهد به کسی که مهر می‌ورزد و دوستش دارد نزدیک شود و شریک کردن احساسات تان با او بهترین راهی است که می‌توانید به وسیله آن به آن صمیمت و نزدیکی که مورد نظرتان است برسید. اما باز کردن دریچه قلب تان برای شما آسان نیست. مخصوصا اگر اخیرا توانایی تان برای اطمینان کردن به دیگران را محک زده باشید. در مقابل ترس هایتان بایستید که باعث می‌شود قوی‌تر از آن چیزی شوید که همیشه فکرش را می‌کردید.

احساس می‌کنید که زندگی تان دچار روزمرگی شده است. اگر به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، کمی دیگر هم صبر کنید تا فکرتان کاملا پخته شود و هیچ شک و تردیدی در مورد آن نداشته باشید. دوستی با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌خواهد تا برای او کاری انجام دهید. در انجام آن درنگ نکنید، زیرا شما نیز روزی به او احتیاج پیدا خواهید کرد. به زودی یک جشنی در راه دارید که پیشنهاد‌های خوبی به شما می‌شود. پس این فرصت را از دست ندهید. مسئولیت تصمیماتی که می‌گیرید به عهده بگیرید. احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید. عواقبش گریبان خودتان را می‌گیرد. شنیدن یک خبر یا خواندن یک مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد موضوعی که برایتان خیلی مهم است در اختیار شما قرار می‌دهد. با این اطلاعات شما می‌توانید ایده پردازی‌های موفقی داشته باشید. برای رسیدن به خواسته تان زور نکنید.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود، اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

رنگ شانس: سفید نقره‌ای، آبی نیلی
اعداد شانس: ۲، ۴، ۱۲، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال: دوشنبه
همراهان مناسب: اردیبهشت، اسفند، آبان

فال روزانه مرداد (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

می‌گویی او را دوست داری، اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کار‌هایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

ورود ماه به دومین خانه از روابط شما می‌تواند یک شراکت فعال از شما یا دیگران را امتحان کند، دیگرانی که فکر می‌کنند آزادی بیشتر بسیار مهمتر از وابستگی است. نیازی به گفتن نیست. این یک مسیر عادی برای رسیدن به درصد بالایی از صمیمت نیست. فط به یاد داشته باشید که شما می‌توانید فضای اضافی برای تنفس ایجاد کنید اگر با خودتان رو راست باشید.

اگر به فکر شروع کاری هستید، امروز روز مناسبی برای استارت زدن است، زیرا نه تنها شما انرژی لازم را دارید، بلکه اطلاعاتی که می‌خواهید نیز به سادگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. نگران سختی راه نباشید، اگر علاقه لازم را داشته باشید، به زودی هر آنجا اراده کنید را به دست خواهید آورد. شریک زندگی تان به تازگی رفتار‌های از خود نشان داده که شما انتظارش را نداشته اید. هر کسی به زمانی برای تنهایی احتیاج دارد. اکنون زمانی ست که باید این فرصت را به او بدهید تا خودش را دوباره پیدا کند. با تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. دور و برتان را کمی خلوت کنید تا بتوانید درست فکر کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده، به موقع اگر نجنبید، فرصت را از دست خواهید داد. خودتان را شرمنده دیگران نکنید. هرچه زودتر باید به دیدن شخصی بروید. دوری راه را بهانه نکنید. همین هفته قراری بگذارید و به دیدنش بروید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!

پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.


رنگ شانس: زرد، طلایی
اعداد شانس: ۱، ۴، ۳۴، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال: یکشنبه
همراهان مناسب: فروردین، آذر

فال روزانه شهریور (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

ممکن است امروز احساس کنید که آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تکراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل کار – انجام دهید. همان طور که تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید که به طور کلی رویکرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر کسی چیزی بداند که شما ندانید، مشتاق هستید که شاگرد ممتاز آن کلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری‌ترین جزء نیست، اما می‌تواند یکی ا ز مهم‌ترین بخش‌های کار باشد.

این روز‌ها علاقه‌ای برای رفتن به سر کار ندارید، زیرا فردی با رفتارهایش شما را آزار می‌دهد. بهتر است به جای فرار از این شرایط، موضوع را با خود او در میان بگذارید. به فکر انجام کاری هستید، اما پیشنهاد ما به شما این است که آن را گروهی پیش ببرید، زیرا به تنهایی ممکن است از پس اش برنیایید. اگر در مورد موضوعی تا به حال شک داشته اید، امروز که ذهن تان باز است می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. برای رهایی از سردرگمی تان یک راهکار درست پیدا کنید تا بیش از این در مشکلات غرق نشوید. شما ذاتا روحیه جنگنده‌ای دارید و هم موضوع باعث پیشرفت تان در آینده‌ای نزدیک خواهد شد. چند وقتی است که مشکل کاری دارید. شما به سختی تمام و با چنگ و دندان موقعیت تان را حفظ کرده اید. به همین دلیل این روز‌ها به شدت احساس خستگی می‌کنید.

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

رنگ شانس: قهوه‌ای وکرم
اعداد شانس: ۰، ۵، ۱۶، ۸۸۸، ۶۸۴۸

روز اقبال: چهارشنبه
همراهان مناسب: دی، اردیبهشت

 

فال روزانه مهر (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

امروز آماده پذیرفتن یک ریسک هستید مخصوصا اگر بدانید که شادی و نشاط را در زندگی شما افزایش می‌دهد. این برای شما می‌تواند زمانی بسیار خلاقانه و مفید باشد و بسیارمهم است که به شما خوش بگذرد و بتوانید همزمان شخصیت درونی و هنرمند خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید این کار را هم در محل کار انجام دهید، هم در زمان بازی، چون این دو به طرز ظریفی به هم مربوط هستند.

امروز در محیط کار به مشکلی بر می‌خورید که تنها با داشتن دانش و تجربه برطرف می‌شود، پس بهتر است برای آن از افرادی که در این زمینه تجربه‌های لازم را دارند، کمک بگیرید. خودتان را برای چالشی آماده کرده اید، اما خیلی به خود مغرور نباشید، زیرا که افراد قوی‌تر از شمایی هم وجود دارند، آنوقت ممکن است که ناامید شوید. یکی از دوستان تان نصیحتی به شما می‌کند که بهتر است آن را جدی بگیرید، زیرا در آینده‌ای نه چندان دور ممنون اش خواهید شد. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می‌شود تا از اتفاقاتی که در اطرافتان می‌افتد مطلع شوید، حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه‌ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می‌کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

رنگ شانس: بنفش وقهوه‌ای
اعداد شانس: ۲، ۶، ۱۶، ۴۳۲، ۹۱۴۳

روز اقبال: جمعه
همراهان مناسب: آذر، بهمن، خرداد

فال روزانه آبان (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند.

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می‌شود. به حرف آن‌ها گوش کنید.

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب‌تر از داستان و رمان است، ممکن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممکن است بخواهید بخش‌های خاصی از زندگی شخصی تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست، اما فکر کنید که چه چیزی را از قلم انداخته اید که می‌تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض کند طوری که شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

چند وقتی است که از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی به سر نمی‌بردید، اما امروز این سنگینی از روی دوش تان برداشته می‌شود و حال بهتری دارید. ار این فرصت استفاده کنید و به کار‌های عقب مانده تان برسید. دوستی به شما پیشنهاد یک سفر می‌دهد، اگر مجرد هستید، احتمال این که در این سفر نیمه گمشده خود را بیابید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، فرصت خوبی است تا به همراه همسرتان به این سفر بروید. اتفاقات خوب در راه است. برای رسیدن به خواسته قلبی تان بهتر است فعلا کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیفتاده غصه خوردن غلط است، اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن خبر مهمی به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می‌کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی‌تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!


رنگ شانس: قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس: ۳، ۵، ۷، ۸، ۹، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال: سه شنبه
همراهان مناسب: تیر و اسفند

فال روزانه آذر (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

نیروی خود را متمرکز کن. کار‌ها را باید با سرعت و دقت انجام دهی، چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

امروز برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید، به خاطر اینکه خیلی چیز‌ها توجه شما را به خود جلب کرده اند و کنجکاوی شما سخت تحریک شده است. ممکن است برایتان امکان آن نباشد که از کنارآن‌ها بی توجه بگذرید. هوز هم بهتراست که به آموختن چیز‌های جدید علاقه نشان دهید به جای اینکه همواره در یک مکان ثابت بمانید و کار‌های ثابتی بکنید که شما را ارضا می‌کند. عطش خود را به دانستن یا بررسی‌های عقلانی فرو بنشانید.

از آنجا که امروز باید از بدن تان کار زیادی بکشید، پس از همان صبح، وعده‌های غذایی تان را کامل بخورید تا برای یک روز پر از فعالیت توان کافی داشته باشید. حواس تان باشد که محدودیت‌های زیادی پیش پایتان قرار دارد، اما شما نباید خودتان را به آن‌ها محدود کنید. از طرف دیگر هم اگر محتاط نباشید، ممکن است اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شوید. تعادل در هر شرایطی اولویت زندگی تان است.   امشب خبر خوبی را از زبان یکی از دوستان تان می‌شنوید که روحیه تان را به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد داد. بهتر است متوجه باشید که او فقط تمایل دارد کمی تنها باشد، این را درک کنید که گاهی آدم‌ها به تنهایی نیاز دارند. حواستان باشد بعد از تمام کار‌هایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحماتتان یک جا به هدر برود. مطلبی که امروز حوصله تان را سر برده و به نظرتان پیش پا افتاده است، به زودی برایتان بسیار مهم و قابل توجه می‌شود.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آن‌ها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

متولدین آذر
رنگ شانس: آبی وسفید
اعداد شانس: ۳، ۱۲، ۵۸۲، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال: پنجشنبه
همراهان مناسب: فروردین، مهر، مرداد، بهمن

فال روزانه فردا دی (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبر‌های خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

امرزو ممکن است بسیار عصبانی باشید. به خاطر اینکه در مخمصه جدید گیر افتاده اید و ترجیح می‌دادید که وضعیت را به عقب بازگردانید. اما ماندن در گذشته سودی ندارد زمانیکه آینده به سرعت در حال جلو آمدن است. قبول این واقعیت که زندگی شما در بسیاری از موارد تغییر خواهد کرد می‌تواند اولین گام به سمت بازیافتن امنیت و اطمینان شما باشد.

کاری را آغاز کرده اید که انرژی زیادی می‌خواهد اگر می‌خواهید که این پروژه را با موفقیت به اتمام برسانید باید سختی‌های زیادی را متحمل شوید. در این مسیر می‌توانید از دیگران کمک بگیرید. به زودی مسیری در زندگی تان باز می‌شود. شاید برای قدم گذاشتن در آن تردید داشته باشید یا که حتی دیگران شما را از این کار منصرف کنند، اما اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، جسور باشید و برای تجربه‌های چیز‌های جدید قدم بردارید. به دلیل نوع مدیریت شما در مواقع مختلف، پیشنهاد بسیار خوب کاری به شما می‌شود. با وارد شدن در این حوزه در مسیری قرار می‌گیرید که قبلا تجربه نکرده بودید، از این موضوع نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. در رابطه با مسائل احساسی خود دچار مشکل و سردرگمی شده اید، بهتر است این همه بی تابی و کلافگی از خودتان نشان ندهید.

نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

متولدین دی
رنگ شانس: سفید و قهوه‌ای
اعداد شانس: ۸، ۹، ۶۲، ۱۲۲، ۷۵۴۴

روز اقبال: شنبه
همراهان مناسب: شهریور، اردیبهشت

فال روزانه فردا بهمن (فال فردا جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

عجیب اینکه، حالا که ماه درخشان ثابت شما برای امروز واقع شده است، شما احساس می‌کنید نوسانات روحی شما قوی‌تر و بیشتر شده است. ممکن است فاصله‌ای که معمولا بین افکار و احساسات تان می‌گذارید دوست داشته باشید. اما حالا به نظر می‌رسد این دو به طور عجیبی بهم آمیخته اند. نیازی نیست که رشته‌های عاطفی و ذهنی تان را از هم جدا کنید. فقط مشاهده کنید که این دو جهت مخالف چگونه با یکدیگر بسیار یکدست کار می‌کنند.

گره‌ای در کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید، اما یادتان باشد که چند فکر می‌تواند راه حل‌های بهتری ارائه دهد؛ بنابراین از پیشنهاد‌های دیگران نیز استفاده کنید. چند وقتی است که انگار چیزی در دلتان جوانه زده است. اگر مجرد هستید احتمالا عاشق شده اید، اما قبل از این که احساس خود را به زبان آورید، خوب شرایط را بسنجید. اگر در شرایط بدی این موضوع را مطرح کنید، ممکن است که همه چیز بر خلاف میل تان پیش رود. یک اشتباه را مدت هاست که زندگی می‌کنید و خودتان را گول می‌زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می‌آیید که دیگر بسیار دیر است و نمی‌توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روز‌های سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس: آبی تیره
اعداد شانس: ۴، ۸، ۱۰، ۸۴، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال: یکشنبه
همراهان مناسب: خرداد، آذر، مهر

فال روزانه  اسفند (فال جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰)

 

عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیز‌های دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدت‌ها فکرت را مشغول می‌کند.

ورود ماه به دوازدهین خانه از تصورات شما می‌تواند نقطه شروع یک خیال باشد. اما شما نیاز دارید که ناباوری تان را درباره رویا و خیال کنار بگذارید. انرژی تان را برای اینکه مشخص کنید داستان چیست هدر ندهید و حقایق را از دست ندهید. فقط ارزش تمام یک داستان که به طور شاهکاری خلاقانه و راجع به زندگی است عبارت است از اینکه: شما همیشه وقت برای برگشتن به گذشته دارید و می‌توانید آن را در روز دیگری تجزیه و تحلیل کنید.

امروز فردی سر راه شما قرار خواهد گرفت که به نظرتان شخصیت پیچیده‌ای دارد. در ابتدا دوست دارید که از او دوری کنید، اما روحیه کنجکاوانه شما مانع این کار می‌شود. در هر صورت روز پر هیجانی خواهید داشت. اگر تا به حال زود در مورد دیگران قضاوت می‌کردید، حال زمان آن است که دست از این اخلاق تان بردارید. به دیگران فرصت دهید تا خودشان را بیشتر نشان دهند. به زودی خبر خوبی در مورد مسائل مالی به گوش تان می‌رسد که تغییری در زندگی تان نیز ایجاد خواهد کرد. برای بدست آوردن چیزی که می‌خواهید باید جدیت بیشتری نشان دهید، فراموش نکنید که بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه. به تازگی از بستر بیماری برخاسته اید، مراقب سلامتتان باشید هیچ چیز مهم‌تر از سلامتی نیست. به زودی شخصی به شما پیشنهادی می‌کند، این پیشنهاد می‌تواند در کار و درآمد شما تاثیر به سزایی بگذارد.

برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی، چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

متولدین اسفند
رنگ شانس: آبی آسمانی وقهوه‌ای روشن
اعداد شانس: ۷، ۱۱، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال: پنجشنبه

همراهان مناسب: اردیبهشت، تیر، دی، آبان

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز