تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

ساخت مسکن باکیفیت، سیاست تغییرنیافتنی نارگون کیش

رئیس هیئت مدیره شرکت نارگون کیش ساخت مسکن باکیفیت را سیاست تغییرنیافتنی شرکت نارگون کیش عنوان کرد.
کد خبر: ۳۵۷۹۱

ساخت مسکن باکیفیت، سیاست تغییرنیافتنی نارگون کیش

سعید صادقی با اشاره به پروژه‌های موفق اجرا شده توسط این شرکت، اظهار کرد: بخشی از تامین مالی پروژه‌های مسکونی شرکت ما از طریق سرمایه گذاری و بخشی دیگر از طریق پیش فروش تامین می‌شود.

او با بیان اینکه همواره در انتقال اسناد و مالیک واحد‌ها این شرکت همواره وسواس و دقت زیادی به خرج می‌دهد، تصریح کرد: سعی ما همیشه این بوده که از بهترین متریال‌ها برای پیشبرد پروژه‌ها استفاده کنیم که خروجی آن تحویل واحد‌های باکیفیت به متقاضیان عزیز است.

رئیس هیئت مدیره شرکت نارگون کیش خبر داد: در حال حاضر با توجه به امکانات بازار سرمایه، در حال بررسی ارائه برخی پروژه‌ها به صورت صندوق در بازار‌های مالی هستیم و احتمالا در آینده‌ای نزدیک این موضوع محقق می‌شود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم در سراسر کشور، بیان کرد: در دوره‌های مختلف اقتصادی حاکم بر کشور، شرایط ساخت انبوه مسکن متفاوت بوده، اما تلاش شرکت ما همواره بر این بوده که نگاهی بلندمدت داشته باشیم و از طریق اخذ تسهیلات و پیش فروش، اجازه ندهیم حتی یک روز پروژه هایمان تعطیل باشد.

سعیدی همچنین با بیان اینکه تولید مسکن در جزیره کیش شرایط متفاوتی دارد، تشریح کرد: جزیره زیبای کیش قطب گردشگری کشور است. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا علیه کشورمان، گزینه مردم کشورمان برای سفر کم‌تر شده است و می‌توان از کیش به عنوان کالای گردشگری داخلی یاد کرد که در سال‌های اخیر مشتریان و علاقه‌مندان بیش تری پیدا کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت نارگون کیش خاطرنشان کرد: کیش جزیره‌ای است که در نیمه دوم سال از بخش‌های شمالی و مرکزی کشور میزبان گردشگران فراوانی است و همه این موارد باعث می‌شود که ساخت و ساز در جزیره کیش همواره نسبت به مناطق دیگر کشور رونق فراوانی دارد.

او اضافه کرد: بر همین اساس تمام تلاش ما این است که با اجرای پروژه‌های کلان و باکیفیت نیاز هموطنان عزیزمان از قبال مسکن مناسب را برطرف سازیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز