تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
فال| فال روزانه|فال روزانه یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه:فال امروز یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۵۸۵۱

فال روزانه فردا یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه فردا متولدین فروردین

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

فال:مراقب خودتان باشید
مرتب به حمام بروید، مسواک بزنید، نخ دندان بکشید و غذا‌های خوشمزه‌ی سالم بخورید. همچنین برای خود وقت بگذارید. با رسیدگی به خودتان به ارزشمندی خود پی برده. به ظاهر تان برسید حتما نباید مانند برد پیت باشید تا اعتماد به نفس تان بالا باشد بلکه می‌توانید با حمام کردن، مسواک زدن روزانه و پوشیدن لباس‌های مناسب، شخصیت تان را به خود و دیگران نشان دهید.

روزانه متولدین اردیبهشت

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

فال:شکرگذار باشید
اغلب ریشه‌ی اعتماد به نفس پایین، فکر کردن به نداشته هاست. لیستی از داشته‌های تان بنویسید و هر روز یک مورد را به آن اضافه کنید. نهایتا روزانه برای آن‌ها شکرگزار باشید. این داشته‌ها می‌تواند از دارایی و دوستان گرفته تا سلامتی و یک حس خوب باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

فال:صبور باشید
هیچ کس در یک شبانه روز با اعتماد به نفس نمی‌شود. ممکن است به ترس غلبه کنید، اما به هدف تان نرسید، اشکالی ندارد. حتما از اشتباهات تان درس بگیرید و بار دوم آن‌ها را تکرار نکنید. برای مثال زمانی که به درخواست افزایش حقوق تان جواب رد داده می‌شود برگردید و به گذشته نگاه کنید، آیا کاری بوده که به اشتباه انجام داده باشید؟

فال روزانه متولدین تیر

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

فال:قرار نیست همه چیز عالی باشد
این حقیقت است و اگر آن را قبول نکنید و بخواهید همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود، هرگز از موقعیت خود راضی نخواهید بود و هیچ وقت شاد نخواهید بود، متعاقبا اعتماد به نفس تان نیز پایین می‌آید.

فال روزانه متولدین مرداد

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

فال:خود را با دیگران مقایسه نکنید
برای بالا بردن اعتماد به نفس باید تلاش کنید بهترین زندگی را برای خود بسازید نه اینکه زندگی برادر بزرگ تر، ورزشکاران یا هنرندانی که در تلویزیون می‌بینید را کپی کنید. زیرا دست بالای دست بسیار است و همیشه افرادی پیدا می‌شوند که در زمینه‌هایی از شما بهتر باشند.

فال روزانه متولدین شهریور

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

فال:از اشتباهات تان درس بگیرید
هیچ کس عالی نیست. حتی بهترین افراد نیز عیب‌هایی دارند. مهم این است که بدانید چه اشتباهی کرده اید و چرا؟ آیا به دلیل وجود کسی بوده که همراهی تان کرده یا نصیحت مناسبی دریافت نکردید و…؟ شاید در رابطه‌ای شکست خورده یا از کار اخراج شده باشید، مهم این است که از آن درس گرفته و دیگر اشتباه تان را تکرار نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

فال:واکنش شما چیزی است که یک اشتباه را به یک تجربه‌ی یادگیری تبدیل می‌کند و شما را مطمئن می‌سازد که با یک پیروزی، اعتماد به نفس کاذب پیدا نمی‌کنید. شما نمی‌توانید در هر مبارزه‌ای پیروز شوید، اما با نگرش صحیح، همیشه می‌توانید برنده باشید.

فال روزانه متولدین آبان

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

فال:بسیار آسان است که به گذشته برویم یا در آینده سیر کنیم، اما هر زمان این اتفاق برای تان رخ داد، بدانید که نگاه تان را از چیزی که در کنترل تان است، یعنی زمان حال، از دست داده اید.

فال روزانه متولدین آذر


میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

فال:تعداد ساعات شما در روز مانند دیگران است، پس هوشمندانه از آن استفاده کنید. به علاوه نتایج و نه تلاش‌های تان، مهم هستند. پس مطمئن شوید که تلاش‌های تان در جهت انجام تکالیفی هستند که به نتیجه منجر می‌شوند.

فال متولدین دی


میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

فال:هر کس که باعث می‌شود احساس بی ارزشی، اضطراب یا بی اشتیاقی کنید، در حال تلف کردن وقت شماست و احتمالا باعث می‌شود شما هم شبیه خودش شوید. زندگی کوتاه‌تر از آن است که زمان تان را با چنین افرادی سپری کنید، پس آن‌ها را از زندگی تان خط بزنید.

فال متولدین بهمن


میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

فال:هنگام مواجه شدن با مشکلی یادت باشد که حتماً راه حلی وجود دارد.
زیرا هر چیز با جفتش به وجود می‌آید.
بعد از هر سقوطی، صعودی و بعد از هر شبی، روزی وجود دارد.
ذهنت را روی راه حل‌ها متمرکز کن.
برای بیرون آمدن از یک اتاق باید در را پیدا کنی.
نه این که به دیوار‌ها فکر کنی.

فال متولدین اسفند


میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

فال:افرادی که با اعتماد به نفس و سریع به سراغ اولین گام می‌روند، قوی‌تر از بقیه نیستند، بلکه آموخته اند که این کار منجر به نتایجی فوق العاده می‌شود. آن‌ها می‌دانند که ترس از شروع، همواره وجود دارد و طفره رفتن فقط رنج و عذاب شان را طولانی‌تر می‌کند

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز