تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۵۹۷۰

فال روزانه: فال امروز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

بعضی از دوستان به یکباره راه خود را عوض می‌کنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر کنی.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

ایده شما برای ماجراجویی و رفتن به تعطیلات امروز تغییر کرده و بیشتر به وظایف قبلی خود در محل کار می پردازید. شاید قبلا فکر می کردید که می توانید با تردستی از مسئولیت هایتان فرار کنید ، اما امروز با ناراحتی در می یابید که راه های فرارتان بسته شده اند. سعی نکنید برای جبران کردن اشتباهات برنامه های خود را کنسل کنید ، چرا که این ایده خیلی زود اثرش را از دست می دهد. پس صبر کنید تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

تمرین و تکرار بهای به دست آوردن مهارت است. چیزی را که مدام و مرتب تکرار می کنید به صورت یک عادت جدید ذهنی و عملی درمی آید. رشد فکری و احساس رضایت و خشنودی نتیجه کنار گذاشتن عادت های گذشته و جایگزین کردن تمرین ها و عادت های جدید است. شما می توانید رویکردها، توانایی ها و کیفیات خوشبختی و موفقیت را در خود بپرورانید، به این صورت که قوانین موفقیت را آن قدر برای خود تکرار کنید تا جزئی از شخصیت تان شوند

اجازه ندهید که مشکلات و سختی‌های زندگی شما را مأیوس کند و فراموش نکنید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. امروز از صبح که از خواب بلند‌ شده‌اید هوس خرید و ولخرجی به سر شما زده، اما جلوی خودتان را بگیرید و پولی که با هزارویک‌زحمت به‌دست آورده‌اید را به‌راحتی از کف ندهید. وعده‌ای به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید و قرار است برای او کاری انجام دهید، اما امروز فرصت نمی‌کنید و عشق‌زندگی‌تان حسابی از شما دلخور خواهد شد. در محل کار پیشرفت خوبی خواهید داشت و نظر همکاران به شما جلب می‌شود. استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

با خوش‌بینی، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت (فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را کشف و تجربه کرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

فکر کردن به روش های جدید برای اینکه دوستی های اخیر خود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود ، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید ، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید ، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

خوشبختی و داشتن عملکرد عالی هنگامی به سراغ شما می آید که تصمیم بگیرید هماهنگ با والاترین ارزش ها و عمیق ترین اعتقادات خود زندگی کنید. همیشه با آن بهترین بهترین ها که در درون شماست، صادق باشید.

روز خوبی در پیش شما است، به شرط اینکه گوش‌تان تنها بدهکار حرف‌های خوب و گفته‌های مثبت باشد و به منفی‌بافی محل ندهید. قصد امضای قرارداد یا معامله‌ای مهم را دارید، در امضای این قرارداد عجله نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، تمام جوانب کار را با عقل‌سلیم بررسی کنید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه شما را دوست دارد. این احساس را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از محبت را پشت‌سر بگذارید. انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

حتی‌الامکان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری کن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فکر آینده‌ات باشی.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

شما دیروز به دلیل عکس العمل های بدی که دیده اید کمی ذهن خود را از نظر عاطفی پاکسازی کرده اید و شاید هم به خاطر عدم پیشرفت ناامید شده باشید. اما سازندگی و پیشرفت همیشه با اتفاقاتی که در ظاهر به وقوع می پیوندد اندازه گیری نمی شود! شما بدون اینکه خودتان آگاه باشید در طی مراحل کاری خود و در خلال تغییرات به وجود آمده پیشرفت می کنید. پس به خاطر رکود و سکون موقتی کارتان نگرانی به خود راه ندهید!

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید، اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف پذیر باشید. در عصر تحولات سریع، رقابت شدید و کهنه شدن مدام همه چیز، انعطاف پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است

از خودتان راضی نیستید و احساس می‌کنید چیزی در زندگی کم دارید. برای رفع چنین کمبودی در فعالیت‌های خیرخواهانه و خیریه شرکت کنید و با انجام کارهای خیر، رضایت قلبی پیدا نمایید. پدر یا یکی از بزرگان فامیل به شما درخصوص انجام کارهای‌تان در محل کار پند و اندرز داده، امروز زمان خوبی است که به این نصیحت گوش کنید و متوجه شوید که حق با ایشان بوده است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رازی را از شما نهان کرده است، امروز وقتی را برای گفتگو با وی اختصاص دهید و به او بفهمانید که هیچ پرده‌ای میان عشاق وجود ندارد و بهتر است که رازش را با شما درمیان بگذارد. اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

همیشه امکان پیشرفت و ترقی وجود دارد! در حال حاضر تغییر دادن رژیم غذایی و فعالیت های منظم روزانه تنها چیزی است که بهش نیاز دارید. اما هیچ چیز به آن سادگی که باید باشد نیست. پیدا کردن زمان خالی بین تمام قرار ملاقات هایتان از آن چیزی که فکر می کردید سخت تر است. بی خودی تلاش نکنید! الان بهتر است که به جای اینکه بیخودی تلاش کنید و فرد احمقی نشان داده شوید عقب نشینی کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۸%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

در روابط با دیگران غیرمستقیم عمل کردن بیشتر باعث موفقیت می شود. برای اینکه یک دوست خوب داشته باشید باید یک دوست خوب باشید. اگر می خواهید روی دیگران تأثیر بگذارید باید شما هم از دیگران تأثیر بگیرید. برای ایجاد و حفظ روابط دوستانه باید اول خودتان یک فرد دوست داشتنی باشید.

روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته‌اید و امروز روی خوش زندگی را خواهید دید. به لحاظ مالی نیز روز خوبی را سپری می‌کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم حساب دخل‌وخرج زندگی‌ را داشته باشید.  پیش‌رفت‌های خوبی را در محل‌کار تجربه کرده‌اید اما دامنه تجارت شما از چیزی که هست نیز می‌تواند وسیع‌تر باشد و بهتر است به گسترش دامنه فعالیت‌های تجاری فکر کنید. با همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مسائل بسیار کوچک و جزئی دائم جرو‌بحث می‌کنید، این کدورت‌ها را دست کم نگیرید چرا که ادامه آنها، رابطه عاشقانه شما را به خطر می‌اندازد. روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید، به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

امروز یک روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی که تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی کرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

شما می خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید ، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید ، اوضاع بهتر می شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

شما هنگام فکر کردن، درک کردن و تصمیم گرفتن صددرصد احساسی عمل می کنید. با احساستان تصمیم می گیرید و با عقلتان توجیه می کنید. از آنجایی که کنترل افکارتان در دست خودتان است، خوشبختی شما نیز بستگی به میزان اراده شما در کنترل افکارتان دارد

همیشه خودتان را بابت هرکاری که انجام می‌دهید سرزنش می‌کنید و این اخلاق، تأثیر منفی زیادی بر اعتمادبه‌نفس شما گذاشته است. فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است و جلوی بزرگنمایی اشتباه‌ها را بگیرید. به لحاظ کاری امروز فرصتی برای شراکت یا سود بیشتر در پیش‌روی شما قراردارد. مدت زیادی است که می‌خواهید دوستان و آشنایان را به مهمانی دعوت کنید، امروز بهترین زمان برای مهمانی و خوش‌گذرانی تا پاسی از شب است. آن‌گونه که باید و شاید به همسر یا عشق‌زندگی‌تان رسیدگی نمی‌کنید و امروز ثابت کنید که همیشه به فکر او هستید. رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.

ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.

پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه  شهریور (فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

 تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

در حالی که به دیگران کمک می کنید از فرصت هایی که در زندگی دارند استفاده کنند ، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح تان شده است!! اما حالا دیدن تمام پتانسیل ها سخت تر شده است؛ چرا که هر چیزی نسبت به قبل مایوس کننده تر شده است . اما شما زمان تان را تلف نکنید ، احساس بدبختی نکنید و به خودتان شک نداشته باشید. درعوض هدفی منطقی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن کار کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

ذهن خودآگاه شما در آن واحد فقط می تواند یک فکر را در خود جای دهد، یا مثبت یا منفی. شما می توانید با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی به خوشبختی دست یابید. ذهن مانند باغی است که در آن یا گل می روید یا علف هرز.

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید و استراحت برای شما معنی ندارد،‌ فراموش نکنید که بدن شما نیاز به استراحت دارد و اگر با همین شدت کار کنید، در آینده سلامتی‌تان به خطر خواهد افتاد. گره‌ای در کار شما افتاده و تجارتی که به آن مشغول هستید مانند گذشته سودآوری ندارد، در این شرایط پای صحبت افراد متخصص و قدیمی‌های حرفه خود بنشینید و راه‌های سود بیشتر را از آنها جویا شوید.  بیش از حد نگران آینده هستید و آنگونه که باید از زندگی لذت نمی‌برید، به خاطر داشته باشید کسی از آینده خبر ندارد و شادی امروز را فدای نگرانی برای آینده نکنید. حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر (فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

 

این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فکر کردن به آن باید به آینده فکر کرد.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

شما می توانید احساس کنید که طی دو ماه آینده با مشکلات پیچیده ای روبرو خواهید شد ، اما شاید آمادگی این را نداشته باشید که در زندگی تان تغییرات اساسی بدهید. در حقیقت شما باید از بحث های مهم در مورد مشکلاتی که هیچ راه حل صریح و واضحی برایشان وجود ندارد ، دوری کنید. به یاد داشته باشید شما امروز می توانید بدون اینکه تصمیم نهایی بگیرید ، تفکرات معنوی خود را عمیق تر و ژرف تر بسازید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱ %

ستاره اقبال ۵۰ شمالی

بشر همیشه سعی می کند در قبال صرف وقت، پول، تلاش یا احساس خود بیشترین نتیجه را حاصل کند. در انتخاب بین کمتر یا بیشتر، ما همیشه بیشتر را انتخاب می کنیم. بنابراین، ما مردم اصولاً در انجام هر کاری حریص هستیم. این ویژگی نه خوب است و نه بد، این فقط یک واقعیت است.

امروز پیامی به دست شما می‌رسد، این پیام یا خبر مفهومی دوپهلو دارد و مواظب سوء‌برداشت از مفهوم این پیام باشید. خودتان را بیشتر بشناسید و رویکردی ایده‌آل‌گرایانه را در کار و زندگی درپیش بگیرید. برای تعادل در زندگی خانوادگی، اهمیت بیشتری به ارزش‌های والای انسانی قائل شوید.  امروز این فرصت فراهم می‌شود و حسابی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار نادرستی انجام می‌دهد و ممکن است از این کار به شما ضرر وارد شود. این اشتباه را نادیده بگیرید و ثابت کنید که بیشتر از این‌ها برای شما ارزش دارد. شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می کند. این روزها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می برید، دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

شما به دلیل پیغام های درهم برهم و پیچیده ای که تا به حال دریافت کرده اید گیج و آشفته شده اید. برای یک لحظه همه چیز از هم پاشیده می شود ، سپس فقط چند دقیقه بعد اوضاع به حالت اول بازمی گردد. باوجود اینکه شما به طور ناخودآگاه در تلاش برای رفع ایرادها هستید ، ولی احتمالاً مشکلی به وجود خواهد آمد. به جای این کار تغییراتی که می توانید ایجاد کنید را در نظر بگیرید و سپس تا فردا صبر کنید و ببینید اوضاع چقدر بهتر می شود!

میزان انرژی این ماه شما ۷۴ %

ستاره اقبال ۲۰ جنوب شرقی

هر چه بیشتر بکوشید تا به زور رابطه خوبی با دیگران ایجاد کنید کمتر موفق خواهید شد. برای ایجاد یک رابطه خوب کافی است فقط راحت باشید، خوتان باشید و از لحظاتی که با دیگران هستید لذت ببرید

انسان انزوا طلبی هستید و با خانواده و دوستان دم‌خور نمی‌شوید. امروز به جای اینکه گوشه عزلت‌طلب کنید، سری به خانواده بزنید و لحظه‌های خوشی را سپری کنید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری امروز شما، سودی بلند‌مدت را به دنبال خواهد داشت. قصد ازدواج دارید، اما هنوز نیت خود را با عشق‌زندگی‌تان مطرح نکرده‌اید، امروز زمان خوبی است که با دلدارتان صحبت کنید و عشق‌نهانی خود را هویدا نمایید.  امروز این تلاش‌هایتان در محل کار به بار خواهد نشست. به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصددید به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می برید که بسیار شگفت زده تان می کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

شما امروز می توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد نگاه کنید. ایده های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد ، چرا که شما امروز قالب ها را شکسته اید و ظاهراً دیدگاه های جدیدی به دست آورده اید. اگر ایده ای داشتید ، به خاطر ترس یا قضاوت های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۲ %

ستاره اقبال ۱۱۱ شمالیچ۱ی۱

خوش بینی مانند چاقوی دو لبه است که می تواند هم به شکست و هم به موفقیت منجر شود. در تجارت، هر کاری دو برابر آنچه فکر می کنید هزینه دارد و سه برابر مدت زمانی که پیش بینی می کنید به طول می انجامد

امروز خلاقیت هایی که در انجام کارهای مختلف به کار می گیرید نتیجه بخش خواهند بود و این موضوع هم خودتان و هم اطرافیانتان را غافلگیر خواهد کرد. این موفقیت های شما اعتبار زیادی را نزد اطرافیانتان برای شما ایجاد خواهند کرد و مورد تعریف و تمجید قرار خواهید گرفت. موفقیت های امروزتان شما را به این فکر خواهند انداخت که بیشتر به قدرت خلاقیت خود اعتماد کنید و به این فکر بیفتید که به ایده های دیگری که در سر دارید هم عمل کنید و یا حداقل برای عملی کردن آنها نقشه هایی بکشید. او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد کفایت می‌کند چون موضوع چندان جدی نیست.

شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر.

بعضی وقت ها شما بیش از حد می دانید و این موضوع ، اوضاع را سخت و مشکل می سازد! شما دوست دارید حرف هایی را به دیگران بزنید و نمی دانید این کار را بکنید یا نه. می خواهید به آنها بگویید که وظایفشان را به خوبی انجام نداده اند و الان شما مجبورید جور آنها را بکشید! سوت زدن و خونسرد بودن شاید بد نباشد ، اما کار شما را سخت تر می کند! کارهایی که برای نجات یافتن از این مخمصه لازم است را انجام دهید ، این کار شاید از دنبال کردن عالی ترین ایده هایتان نیز حیاتی تر باشد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۷%

ستاره اقبال ۵۹ شرقی

سلامت روانی شما دقیقاً بستگی دارد به اینکه تا چه حد می توانید کسانی را که با اعمالشان به نحوی به شما آسیب رسانده اند به راحتی ببخشید. بسیاری از ناراحتی ها و بدبختی ها ناشی از ناتوانی در بخشیدن دیگران است. این عدم توانایی منجر به مقصر شمردن دیگران و احساس کینه و نفرت نسبت به آنها می شود.

انسان‌زودرنجی هستید و از کوچک‌ترین امور زندگی عصبانی می‌شوید، اگر امروز مواظب این رفتار نباشید، دلخوری میان شما و اعضای خانواده ایجاد خواهد شد. مدت‌ها است که پولی به کسی داده‌اید و امروز طلب‌ شما وصول می‌شود. سفره دل‌تان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید، این اخلاق را کنار بگذارید و رازهای زندگی‌تان را برای غریبه‌ها برملا نکنید. تصمیم مهمی در سرکار باید اتخاذ کنید، تمام جوانب‌کار را در این تصمیم در نظر داشته باشید تا آسیبی به موقعیت کاری شما وارد نشود. فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.

سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.

باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن (فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.

فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد.

این روزها سازماندهی کردن افکارتان برای آینده مایه تفریح و سرگرمی تان شده است. اخیرا تجربیاتی داشته اید که شما را از عادت ها و ساختارهای قدیمی تان آزاد کرده اند. حالا شما باید به مراحل بعدی بروید ، ولی شخصی از راه می رسد که با دادن جواب “منفی” جلوی پایتان سنگ می اندازد. از طرف دیگ شما فقط انتظار دارید جواب مثبت بشنوید! الان دیگر وقت سئوال و جواب کردن نیست!! خودتان دست به کار شده و شروع به کار کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره میزان انرژی این ماه شما ۷۱%

ستاره اقبال ۸۹ شمالی

در تجارت هر کسی مشغول حفظ رضایت مشتری است و همیشه حق با مشتری است. مشغولیت ذهنی تاجران موفق ارایه خدمات بهتر به مشتری است اقبال ۸۹ شمالی

روز خوبی در پیش ندارید و مشکل مالی برای شما پیش می‌آید و روزتان حسابی خراب می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتاری انجام داده و شما را ناراحت کرده، فراموش نکنید که بخشش از بزرگان است و از اشتباه‌ او چشم‌پوشی کنید. نقشه‌های مهمی برای آینده‌تان در سر دارید، اما رازدار نیستید و این نقشه‌ها را با افراد مختلفی درمیان می‌گذارید، مطمئن باشید با این رویه هرگز نمی‌توانید نقشه‌های‌تان را عملی کنید. امروز کار زیادی ندارد و چند ساعتی زودتر از محل کار به منزل بیایید و بقیه روز را در کنار افراد خانواده سپری کنید. به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.

مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکیهای سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( فال سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ )

دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. کافی است این در را باز کرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی.

منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهی می‌گیری.

 وقت شما تمام شده است و کارهای عقب مانده خیلی زیادی برای انجام دادن دارید! شاید ظاهراً هنوز مهلت داشته باشید ، ولی شما باید بتوانید روی تمام آنها با هم کار کنید. شما احساس می کنید از سوی کسانی که می توانند بهتان کمک کنند حمایت نمی شوید ، اما اجازه ندهید این حس حرکت شما به سوی ایده هایتان را متوقف کند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰%

ستاره اقبال ۱۱۷ غربی

مردم تغییر نمی کنند. آنها را همان طور که هستند بپذیرید. سعی نکنید دیگران را عوض کنید یا انتظار داشته باشید تغییر کنند. شما نتیجه نگرش خودتان را می بینید. کلید داشتن روابط خوب با دیگران، پذیرش آنها به همان صورتی است که هستند

انسان مبادی‌آدابی هستید و این اخلاق شما را به نُقل هر انجمنی تبدیل کرده است. امروز مجبور می‌شوید هزینه چشمگیری را برای خرج و تعمیرات منزل اختصاص دهید و از این بابت در مضیقه مالی قرار خواهید گرفت. مسافرتی در پیش دارید و فکر می‌کنید که وقت خوبی برای سفر نیست، اما در این سفر با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و موقعیت شغلی شما تضمین خواهد شد. ا امروز میان شما و همسرتان سر موضوعی قدیمی جروبحث ایجاد خواهد شد اما اوضاع تا شب درست می‌شود و صلح‌وصفا میان شما برقرار خواهد شد. این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از اینها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز