تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

آگاه و مفید در جایگاه برترین های «لیگ بورس‌های فیاس» قرار گرفتند

لیگ بورس‌های اروپایی-آسیایی فیاس که هر ساله برترین‌ کارگزاری‌های کشورهای اروپایی و آسیایی را انتخاب می‌کند، امسال نیز دو کارگزاری بزرگ کشور -آگاه و مفید- را به عنوان برترین‌ کارگزاری ها معرفی کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵۲

آگاه و مفید در جایگاه برترین های «لیگ بورس‌های فیاس» قرار گرفتند

فیاس (فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی) هر ساله بر اساس معیارها و استانداردهای جهانی کارگزاری‌های کشورهای اروپایی و آسیایی را رتبه بندی می‌کند. این فدراسیون با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار کشورها، اقدام به رتبه‌بندی کارگزاری‌های برتر بر اساس حجم معاملات، ارزش معاملات و سهم از بازار در قالب یک مسابقه‌ی بین المللی می‌کند که امسال نیز مانند سال‌های گذشته دو کارگزاری آگاه و مفید توانستند رتبه های برتر این لیگ را به دست آورند.
گفتنی است، فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) هر ساله رقابتی را با عنوان «لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی» برگزار مي‌كند که طی آن با بررسی عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشورهای عضو، برگزیدگان را در دو بخش «بازار سهام» و «بازار بدهی» در قالب نشان‌های طلا، نقره و برنز اعلام می‌کند.
در لیگ امسال 50 کارگزاری‌ بورسی از 15 کشور دنیا - ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان- با یکدیگر به رقابت پرداختند که با توجه به همه گیری ویروس کووید 19، مراسم اعطای جوایز و کنفرانس سالانه برگزار نخواهد شد.
فدراسیون بورس‌های اوراق بهادار اروپایی-آسیایی پس از فدراسیون جهانی بورس‌ها به عنوان بزرگترین فدراسیون در زمینه اوراق بهادار به شمار می‌آید و در حال حاضر 19 عضو اصلی، 7 عضو وابسته، 7 عضو ناظر و 4 عضو همکار از 15 کشور در این فدراسیون حضور دارند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز